wtorek, 15 września 2015

Płytka MoYou Fashionista nr 07 i lakier Models Own, Chrome Rose :)


Witajcie :)

Na płytkę MoYou nr 7 z kolekcji Fashionista czaiłam się od dawna. Najpierw brakło jej na stanie, potem nie malowałam paznokci, a gdy zaczęłam ponownie, była już dostępna. Na szczęście nie zaginęła pod drodze, gdyż wybrałam przesyłkę nierejestrowaną i oto jest!

Lakier Models Own, Rose, zanabyłam, bo jest podobny do Penny Talk od Essie, ale jednak inny, z bardziej różowym, niż miedzianym odcieniem, takie różowe złoto. Świetny do stemplowania! Oto rezultaty:


Hello :)

I wanted to have a MoYou stamping plate from the Fashionista collection for a long time. At first the chosen one nr 07 was out of stock and then I wasn't painting my nails. When my nails were almost cured I started doing it again, and the stamping plate was in MoYou's offer again. Fortunately it wasn't lost on its way (I chose a non-registered letter option) and here it is!

I also decided to buy Models Own nail polish, Chrome Rose because it's similar to Essie's Penny Talk, yet different, more a rose gold. Great for stamping! Here are the results:





Stemplowałam na lakierze Golden Rose, Wow!, nr 62.

I was stamping on Golden Rose nail polish, Wow! nr 62.

A oto i płytka :)

And here's the stamping plate :)




A to tył płytki - miłe zaskoczenie, bo moje wcześniejsze MoYou były bez tej ozdóbki, czytaj: bez dziewczyn z kolekcji ;)

And here's the back of the plate - a nice surprise as my previous MoYous were without the collection girls ;)




72 komentarze:

  1. Ty to masz wyczucie do łączenia wzorów i kolorów na paznokciach - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mi miło :) Zdarzają mi się wtopy, ale zwykle mam tego świadomość ;)

      Usuń
  2. Fajny ten chrom z MO! I jak perfekcyjnie odbiłaś!
    A całe mani - szczyt elegancji, bardzo mnie przekonują takie wzory, tapety rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chromek ma super odcień. Też uwielbiam tapetowe wzorki, klasyczne i eleganckie.

      Usuń
  3. Niesamowity efekt, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzory na blaszce <3 troche podobne do mojej tapety :D dlatego takie śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful mani dear Aneta! ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pazurki kojarzą mi się jakoś królewsko. Bardzo mi się podoba wzór incałość jest wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest królewskiego, to fakt :)

      Usuń
  7. płytka świetna, a efekt genialny, po prostu pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super stemple! ślicznie się odbiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko ostatnio zakochuję się w Twoich stemplach co jedne bardziej super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie mi to czytać! MoYou ma świetne płytki.

      Usuń
  10. Fajnie połączyłaś kolory, super ta płytka, piękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pazurki prezentują się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice stamping. It's a pretty design :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. To zdobienie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! świetne połączenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta płytka jest absolutnie boska ♥ a Twoje mani doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, ale wspaniala ta plytka!! jak to sie stalo ze jej nie widzialam do tej pory?? i super tez lakier do stemplowania, chyba sie skusze =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno miałam ją na oku, moim zdaniem najlepsza z kolekcji Fashionista.

      Usuń
  17. This is gorgeous, and a lovely color combo!

    OdpowiedzUsuń
  18. ojoj jakie małe dzieła pazurowe cudne:D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne połączenie kolorów! płytki MoYou lubię, na moje paznokcie wystarczają te z mniejszymi wzorami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje są za małe, a szkoda - byłoby więcej wzorków na płytce ;)

      Usuń
  20. Znów połączenie idealne :) Zarówno kolorów jak i wzoru :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale niesamowita płytka, a to co wymyśliłaś przy jej użyciu jest cudowone, bardzo gustowne

    OdpowiedzUsuń
  22. I thought you stamped with a duochrome polish! There's some great shine there!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This Rose reminds me a kind of 'pink' gold :)

      Usuń
  23. These two colors look so pretty together! :)
    The stamping is cute too. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. That's a lovely plate and a beautiful stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepieknie wyszlo to zdobienie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Really chic manicure! Look so awesome <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne! Na szóstkę z plusem !

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne! uwielbiam takie tapetowe stemplowania :) też mam tą płytkę, tylko w wersji z mniejszymi wzorami :) a te kolorowe dziewczyny to chyba nowość, bo mam taką tylko na najnowszej płytce

    OdpowiedzUsuń