środa, 9 września 2015

Maziaje - czyli do czego poza stemplowaniem może się przydać gumka do stempli ;)



Pomysł na dzisiejsze manicure ściągnęłam od Belgijskiej ;) Chodzi o to, by gumkę ze stempla wyciapać tu i tam różnymi lakierami, a potem odbić na paznokciu. 

Tak przygotowaną bazę pokryłam stemplami, ale o tym kiedy indziej, bo sama baza wyszła na tyle ciekawie, że warto pokazać wam ją solo. Bardzo lubie taką babraninę na paznokciach. A wy?

I stole the idea for today's mani from Belgijska ;) It's about painting a rubber from a stamp with various colours here and there and then stamping it on your nails.

I covered this colourful base with stamping, but I'm going to show it another time, because the base itself looks interesting, worth taking a close look at. I like such 'stains' on nails a lot. And you?









73 komentarze:

  1. No no... niezły pomysł :) Pewnie kiedyś "zgapię" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie :) Twórcza z Ciebie kobitka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowo i jak kolorowo, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich cudaków to ja jeszcze nie widziałam! Ale w sumie wyszło fajnie. A pod stemple to w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze stemplami podobało mi się jeszcze bardziej, bo świetny wzorek znalazłam, ale samo też, taki 'artystyczny nieład' ;)

      Usuń
  5. Super pomysł na tło pod stemple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? No to zgapiłam ;) Tylko lakiery inne i ogólnie wyszło inaczej.

      Usuń
  6. Piękne:) Niestety na moich krótkich paznokciach już tak ładnie by to nie wyglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, ale pomysł! w życiu bym nie wpadła :D a efekt jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien się świetnie sprawdzić, gdy nie ma czasu na gradienty albo inne, skomplikowane kolorowe bazy pod stemple.

      Usuń
  8. Twoje maziaje wyszły naprawdę pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice effect and the colors go very well together!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mega kolory dobrałaś <3 super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Twoje były piękne, więc zgapiłam :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy efekt :) Kreatywnie i kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh yes I like this! It's different every time! Curious to your nail art now :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I preferred it even better with the nail art I'm going to show :)

      Usuń
  13. Świetny pomysł :D, fajnie to wygląda i z pewnością sama też zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł:)! Może i ja kiedyś zgapię :P
    Efekt bardzo mi się podoba i kolorki takie ładne:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne maziaje ;) Już jestem ciekawa co na nich wystemplowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka świetna ciapranina! Muszę odgapić od Was ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. What an artistic nail art dear Aneta! I like it! =)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiego zdobienia jeszcze nie widziałam ;) piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. This looks lovely, I love the bright and cheery colours you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne mani! Lubie takie innowacje na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widziałam u ciebie różne ciekawe tła :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Że taki prawie Picasso? ;D Hehe, jak mawiają, 'prawie' robi różnicę ;)

      Usuń
  22. rewelacyjny efekt Ci wyszedł, pazurki wyglądają tak kolorowo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. oo jak fajnie! nawet lepiej niż sarap wrap ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo odważne, wakacyjne wydanie pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt ciekawy..fajny latem i jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Inspiring design!) Love your nailart so much)

    OdpowiedzUsuń
  27. What a fun and colourful mani, I really like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się też podoba tak letnio i kolorowo :) I oryginalnie przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting effect. very colorful manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  30. This is such a perfect manicure for this period! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super, chyba też zgapię kiedyś ten pomysł :D

    OdpowiedzUsuń