piątek, 25 września 2015

Jak naklejki ;) + Colour Alike, A Kind of Black.

Witajcie :)

Manicure, jakie wam pokażę dzisiaj, nie bez powodu nazwałam w tytule postu "Jak naklejki". Bardzo mi się z nimi kojarzą, a w rzeczywistości są to wyciapane kolorem paznokcie ze stemplami. Wzorek, jakiego użyłam, pochodzi z płytki MoYou, Pro XL nr 14. A wy, co sądzicie? Jak naklejki czy nie?


Hello :)

Manicure I'm going to show you today was named "Like stickers" in the title of this post. It brings stickers to my mind a lot, while in fact there are nails covered in colourful stains and stamped. The pattern I used comes from MoYou stamping plate, Pro XL nr 14 - I like the design of this pattern a lot. And you? Do they look like stickers?







79 komentarzy:

  1. Zaskakujesz mnie tymi wzorkami :) cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love love love the this manicure. It so abstract just the way I love it :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome nails! Colorful and the pattern you stamped fit so very well. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, but honestly, I've never seen so many links in a comment, that doesn't leave a good impression :(

      Usuń
  5. Ja myslałam, że to naklejki serio! Rewelacyjnie wyszło. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG this is an astonishing design. Love the colorful base you made and the pattern works perfectly with it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycasz tymi kolorami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wygląda jak naklejki! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale schizowe, ale fajnie wyglądają, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ten wzorek MoYou kojarzy mi się z Małym Księciem,

      Usuń
  10. Niesamowity całokształt! Strasznie mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypominają naklejki ;-) Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. It's so colorful, bright, happy and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę jak naklejki :D i śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Komentarz niestety musiałam usunąć (adres strony internetowej).

      Usuń
  15. Łaaaa ale poniosła Cię fantazja :D Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Fajny pomysł, wykonanie i wyglądają jak naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Rzeczywiście jak naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a pretty nail art dear Aneta =)

    OdpowiedzUsuń
  19. I am a fan of that stamp as well, it looks great!

    OdpowiedzUsuń
  20. takie naciapane tło pod stemplem daje genialny efekt! suuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten sposób, jest prosty i efektowny.

      Usuń
  21. Rewelacyjne, faktycznie wygladaja jak naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, piękne :) aż się w oczach mieni od kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknt wzorek - jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jeden z najlepszych wzorków z całej płytki :)

      Usuń
  24. Zarówno samo tło, jak i wzór są super, nic dziwnego że całość wygląda rewelacyjnie. Zrób mi takie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne paznokcie!!!:)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. love the mani, it does reminds me of stickers :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Really cool, the stamping is perfect!

    OdpowiedzUsuń
  28. What an amazing mani! I really like how colourful it is :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdobienie, faktycznie całość wygląda jak naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Really like stickers - perfection! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh wow! I love this look! This is possibly my ever favourite nail art from you!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne! Te wzorki, te kolory w tle! Ekstra połaczenie!!!

    OdpowiedzUsuń