poniedziałek, 7 września 2015

Golden Rose, Wow! nr 17 i jakżeby inaczej - stemple :D

Hej :)

To się nazywa być fanką stemplowania! Znów się pojawi. Tym razem na różowym cukiereczku od Golden Rose :)

Wyszło tak:

Hey :)

Yes, I'm definitely a stamping fan! Stamping will show up here again. This time it was done on a pink candy produced by Golden Rose.

The finished manicure was looking like this:



Natomiast sam cukiereczek wygląda w ten sposób:

The candy itself looks this way:


marka: Golden Rose
kolekcja: Wow!
nazwa: nr 17
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: ok 4 zł/6 ml
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Wow!
name: nr 17
finish: glossy
number of coats used: 3
amount, price: 6 ml/about 1 euro (4 zloty)
my rating: 7/10 pnts


Nie kosztuje dużo, więc jakoś przebolałam 3 warstwy. Czas schnięcia przeciętny. Maluje się bez problemów.

It doesn't cost much so I was patient enough to take the three coats quite easily. The drying time is medium and the formula doesn't cause any problems.




Jeśli jesteście ciekawe, jak stempluje biały Color Expert, możecie wyciągnąć swoje wnioski :)

If you are interested how white Golden Rose from the Color Expert collection stamps, you may draw your conclusions :)








Do stempli użyłam dwóch wzorków z płytki BP-L008 :) Całkiem fajne wzorki, jak sądzicie?

I used two patterns from BP-L008 stamping plate. Nice patterns, don't you think?





70 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego lakieru z tej kolekcji WOW... czas to zmienić. białaska miałam i lubiłam, tylko coś szybko mi zgluciał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Mam nadzieję, że zdążę użyć, zanim zglucieje, ostatnio sporo go używam...

      Usuń
  2. Śliczne :) powiedz jakiego stempla używasz, bo jestem na etapie zakupów ale nie chcę trafić na bubel. Masz długą płytkę paznokcia tak jak ja stad moje pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od B. Loves Plates, kupiony na Allegro - kosztuje ok. 11 zł. Mam najbardziej miękki, żółty. Okrągły, ma ok. 3 cm.

      Usuń
  3. That pink is super pretty and wow, the white GR stamps perfectly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'll have to show it on darker colours too some time :)

      Usuń
  4. This manicure is so delicate and cute! Lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh how sweet and pretty this is - so girly!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cute nail art! And girly, love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, zadbane paznokcie - zazdroszczę! Poza tym nie znałam tej marki lakierów do paznokci, więc chętnie dowiem się o nich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Golden Rose często u mnie bywa :)

      Usuń
  9. Przepiekne! Masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor zdecydowanie dla mnie, poza tym lubię połączenie różu i białego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Your mani is so delicate and pretty! I have this stamping plate and I love it!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne paznokcie, ten róż powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ma fajny odcień, trochę gorzej z kryciem.

      Usuń
  13. Uwielbiam takie delikatne stemple <3

    OdpowiedzUsuń
  14. A gorgeous pink and such an elegant stamping!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tego maluszka! A raczej miałam, bo był taki cudowny, że raz dwa go zużyłam :(( Piękne pazurki zrobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczne ;) w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że faktycznie by mi do ciebie pasowały :)

      Usuń
  17. Fajna płytka, fajny kolor lakieru, całość świetna :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczo wyglądają :) Bardzo ładny odcień różu, paznokcie nawet bez stempli ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely mani and great stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  20. What a lovely mani! I love the stamping with the colours you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Róż nieco za słodki jak dla mnie, ale z białymi stemplami bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie najgorzej stempluje ta biel ;-) choć może na ciemniejszej bazie wyglądałaby kiepsko. Zdobienie świetne - takie delikatne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam na ciemnej bazie, ale wydaje mi się, że będzie szarawa ;)

      Usuń
  23. Hi dear Aneta! This nail polish is super pretty alone, but with the stamping is super classy! I have to start to stamp too! You're tempting me!!!
    Kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  24. no faktycznie cukiereczek! uwielbiam takie chłodne jasne róże :) a ze stemplami wygląda w ogóle cudownie

    OdpowiedzUsuń
  25. So delicate! Thsi stamping looks very inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cukierkowo! nawet mi się podoba, ale u siebie bym wolała inne kolory ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. What a gorgeous pink, I really like it. And the stamping is so pretty too :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. great manicure!I'm a new follower, this is my blog http://ricciofusillosonoio.blogspot.it
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny wzór..czemu ja tak nie umiem..no czemu? Mogę tylko wchodzić i zazdrościć :(

    OdpowiedzUsuń
  30. love that baby pink :D
    love your subtle stamping too :D

    OdpowiedzUsuń