niedziela, 13 września 2015

Golden Rose, Matte, nr 23: zielony neonek :)

Hej :)

Dystrybutor Golden Rose w Polsce pod koniec lata 2015 r. wprowadził na rynek lakiery neonowe, które były produkowane i dostępne za granicą, a w Polsce z jakichś przyczyn nie - przypuszczam, że chodzi o neonowe barwniki.

A distributor of Golden Rose brand in Poland has released neon nail polishes at the end of summer 2015. They were produced and available abroad before but not in Poland for some reason - I guess it's all about neon dyes.

marka: Golden Rose
kolekcja: Matte
nazwa: nr 23
ilość użytych warstw: 4 bez białego lakieru bazowego, na bieli na pewno mniej, ze 2
wykończenie: matowe
cena, pojemność: ok. 8 zł/11, 5 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Matte
name: nr 23
number of coats used: 4 without a base nail polish, I guess 2 would be enough on white
price, amount: about 8 zloty/11, 5 ml
my rating: 8/10 pnts

Oderwałam naklejkę, by jak zwykle sprawdzić skład. Tak, jestem składomaniaczką, ale wiecie... ostatnio w blogosferze była afera, gdyż lakiery neonowe marki Mentality kupowane w sklepach z lakierami indie powodowały u sporej liczby osób onycholizę, to znaczy płytka paznokcia nie trzyma się po bokach i w środku łożyska paznokcia. Efekty możecie obejrzeć tu:  klik.

I removed the sticker on the bottle to check out the ingredients. I spy ingredients :D, yes, but you know... there was an unpleasant situation among nail polish bloggers, as neon nail polishes by Mentality brand bought in net stores abroad were causing onycholysis among girls, I mean their nails were separated from the nail bed. You can watch these effects here:  click.

I, choć zwykle Golden Rose ma na naklejkach podany cały skład, tu takiej informacji nie znalazłam. Jest natomiast informacja, że produkt nadaje się do sztucznych paznokci. 

And, even if Golden Rose usually lists all ingredients on their stickers, I haven't found the list here. There's an information that the product should be used on artificial nails only.

Ogólnie standardowy skład lakierów z tej serii przedstawia się tak: kliknij w 'składniki', ale w liście brakuje barwników.


Lakier ten jest bardzo dobrym odpowiednikiem np. neonków China Glaze i jest też podobny do Models Own, Toxic Apple, który posiadam. Solo nie kryje do końca końcówek paznokci, w sumie taki trochę żelek z niego. Schnie dość szybko i dobrze się rozprowadza.

I jak, ładny egzemplarz? ;)

This nail polish solo is a very good switch for China Glaze neons and it's also similar to Models Own, Toxic Apple I own. It isn't well opaque at the tips because all in all it's a kind of jelly. It's dry quite fast and spreads well.

And what do you think about this one?





59 komentarzy:

  1. What a refreshing and bright apple green - a real pick-me-upper!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam takiego koloru na paznokciach, ale efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nigdy nie nosiłam takiego koloru i pewnie ciężko byłoby mi się przełamać do takiego manicure, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, z początku nie lubiłam neonów, wydawały mi się zbyt krzykliwe i trochę tandetne nawet. Teraz lubię od czasu do czasu, bo są energetyczne i wesołe. Może i tobie kiedyś się odmieni? :)

      Usuń
  4. i adore to this bottle.and i like this matte +neon collection.i have some of them
    nice pictures

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i właśnie wczoraj specjalnie pomalowałam na biało paznokcie z myślą o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest bardzo ciekawy.
    Nie wiedziałyśmy, że jest coś takiego jak onycholiza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest, jest, czasem powoduje ją formaldehyd zawarty w lakierach lub żywica formaldehydowa. Niestety, sama też miałam - nie z powodu lakierów Mentality ;)

      Usuń
  8. Ładniutki :)
    O tej onycholizie nie miałam wcześniej pojęcia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam, dopóki sama nie dostałam w gratisie... Od tego momentu zaczęłam czytać, co producenci wkładają do kosmetyków.

      Usuń
  9. uwielbiam go! u mnie ciut lepiej krył, ale i tak lepiej nakładać na białą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej, pewnie, tylko, że chciałam pokazać, jak kryje bez niej...

      Usuń
  10. Jeszcze nigdy nie miałam takiego neonowego zielonego koloru na paznokciach.
    Efekt super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam sporo lakierów, ale zielonego nie miałam nigdy:) Świetnie wygląda, tak świeżo i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wiosna by się teraz przydała, hehe :D

      Usuń
  12. Piękny kolor, kojarzy mi się z wiosenna trawą i słońcem. Choć przyznaję szczerze, że pozostaję przy bardziej naturalnych (czyli prawie bezbarwnych :) ) kolorach.

    Serdecznosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bardziej naturalne też lubię od czasu do czasu :)

      Usuń
  13. Kolor ma super, ale ja się jakoś boję tych niewiadomego pochodzenia barwników neonowych, właśnie przez takie akcje jak z mentality.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało tego, mam tych lakierów neonowych od GR więcej i na żadnym z nich nie ma składu. Ale ja maluję teraz i zmywam lub zrywam peel offy, paznokcie się regenerują :)

      Usuń
  14. widziałam na stoisku tego GR ;) jednak przeraziła mnie ta akcja z tymi neonami i już nie noszę tak często neonów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu była sytuacja, że w Polsce te lakiery nie były dostępne, choć za granicą w niektórych krajach tak. Szczerze - nie podoba mi się, że brak składu na buteleczce.

      Usuń
  15. Oh my God I love it that color looks so powerful and pretty
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier jest przepiękny! Ja się zmagałam przez długi czas z efektem onycholizy po żelach , brrr...lakiery neonowe jeszcze nie wyrządziły mi krzywdy, ale też zawsze daję pod nie dwie warstwy bazy i nie noszę zbyt długo na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że też ci się przytrafiła!

      Usuń
  17. I love colours like this. And I actually this I have got it! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. That is a bright green...whhooaah! Me like!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like that you're always attentive on the ingredients! I have on my nails today Models Own Toxic Apple, and as you mentioned it is pretty similar to it! I like this green shade!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear Aneta ! I'm not a fan of this kind of colours. It is interesting and quite strange the fact that it can't be applied on natural nails.
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kolkor! ja miałam lakier z tej serii i kompletnie mi nie wysychał i nie nadawał się razem z odżywką a dla mnie to duży minus :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Martwi mnie trochę bark dokładnego składu, dlatego nie zdecydowałabym się na używanie go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że chyba niewiele osób sprawdza te składy...

      Usuń
  23. What a gorgeous bold and bright green. You know I love such colours :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. dobry do sztucznych paznokci, to znaczy ze sie nie nadaje do naturalnych? ta cala afera z Mentality zrobila mnie bardzo podejrzliwa wiec mimo pieknego koloru chyba bym tego nie kupila..

    OdpowiedzUsuń