piątek, 4 września 2015

Avon, Metallic Effects, Arctic Steel.


Hej :)

Lubicie stemplować lakierami metalicznymi? Ja - tak, od czasu do czasu na pewno. Nie lubię nosić ich solo, ale do stempli przydają się bez dwóch zdań!


Hey :)

Do you like stamping with metallics? Me - yes, from time to time - sure. I don't like wearing them solo but they are needed for stamping, definitely!



marka: Avon
kolekcja: Metallic Effects
nazwa: Arctic Steel
ilość warstw na próbniku: 2
wykończenie: metaliczne
cena: ok. 10 zł/10 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Avon
collection: Metallic Effects
name: Arctic Steel
number of coats on the artificial nail: 2
finish: metallic
price: about 10 zloty/10 ml
my rating: 7, 5/10 pnts


Lakier ten solo przedstawię wam tylko na próbniku, wybaczcie ;) W wykończeniu da się zauważyć ślady pędzelka. Lakier dobrze kryje, przy jednej warstwie zostawia lekkie smugi, dlatego też lepiej jest dać dwie. Schnięcie jest szybkie. Stempluje ładnie! Można użyć go np. jako tańszego zamiennika lakierów Models Own z serii Chrome czy Essie z kolekcji Mirror Metallics.

Na zdjęciach zobaczycie ten Avon w akcji na lakierze Colour Alike, Gwiazdor. Wzorek pochodzi z płytki MoYou, Fashionista nr 07.


This nail polish will be shown solo only on the artificial nail, I'm sorry ;) You'll be able to notice some brush strokes on it. The nail polish is well opaque, it leaves slight smudges with one coat so it's better to use two. The drying time is fast. Arctic Steel stamps nicely! You can use it instead of f. ex. Models Own Chrome series or Essie from the Mirror Metallics collection.

You'll see this Avon in action on Colour Alike's Gwiazdor. The patterns come from MoYou's stamping plate, Fashionista nr 07.






skład lakieru Avonu/ Avon's nail polish ingredients:



72 komentarze:

  1. Looks really cool! I can imagine this manicure with some evening dress!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wyglada , ja mam za mały stempel na moje paznokcie a chetnie bym postemplowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może mniejsze wzorki, nie całopaznokciowe?

      Usuń
  3. Efekt piorunujący, serio. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A beautiful manicure, love the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to zdobienie :) Dobór kolorów jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiczny wzór :) Ja nie używam lakierów metalicznych, bo nie lubię błyszczących paznokci, ale w takiem połączeniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie stempluje :) ja mam kilka metalicznych lakierów - świetne do stempli i gradientów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gradientu jeszcze metalikami nie robiłam, ciekawy pomysł - musiałabym mieć jakiś błyszczący pod spodem, coby dobrze ukrył bruzdy ;)

      Usuń
  8. Aww, this is really, really beautiful - love it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie - całe metaliczne paznokcie nie są w moim stylu, ale srebrne dodatki/stemple ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się nawet podoba taki 'futurystyczny' styl od czasu do czasu i mogłabym nosić metalik solo, ale do tego trzeba mieć równą powierzchnię płytki. Ogólnie wolę go właśnie jako dodatek.

      Usuń
  10. Looks nice, the colour suits you.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the colours you used! It looks like the perfect mani for winter :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie stempluje, bardzo fajny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. It looks cool! I also stamp with my metallics :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne mani :) Uwielbiam te metaliki z avonu do stempli właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Te tapetowe wzorki dają elegancki efekt :)

      Usuń
  16. I love the color combination. it turned out beautiful :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dark Blue and Silver, good choice! Lovely and elegant mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually this Avon is blue... Thank you :)

      Usuń
  18. wow, podoba mi się bardzo, tak elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki orientalny styl podoba nam się baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice! The colour combo is awesome. I love stamping with gold and silver foil from Barry M, probably my FAVOURITE stamping polish, wins with Konad even. :)
    Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the stamping design and the final manicure is really elegant! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The stamping plate is really impressive!

      Usuń
  22. What a pretty manicure dear Aneta! I'd really like to start stamping too, it must be very funny =)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. I was absent for some days but I can see many nice posts of yours *__* I'll read them from today on :) this manicure is so beautiful! I guess that we're leaning on darker colors, aren't we? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The dark base colour makes a good contrast to show how the blue Avon stamps like :)

      Usuń
  24. obłędny wzór! ja mam właśnie na paznokciach złoto z Avonu, bardzo lubię i złoty i srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great mani. I do like Artic Steel, it's a nice one :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. All the mirrors and metallics that I own I've bought them for stamping haha :) They never fail!

    OdpowiedzUsuń
  27. agree, metallic polishes are great for stamping, love your manicure :D

    OdpowiedzUsuń