środa, 2 września 2015

Afryka czyli płytka Born Pretty BP-16 :)

Witajcie :)

Dzisiejsze mani jest z wiosny tego roku, kiedy to jeszcze miałam inny kształt paznokci.

 Gdy tylko dorwałam płytkę BP-16, ucieszyłam się, że nareszcie zrobię afrykańskie manicure. Podziwiałam je od dawna, ale nie na sobie. Właściwie, gdyby ktoś mi powiedział rok temu, że będę umiała zrobić dzisiejsze mani, nie uwierzyłabym mu :) Powiem wam, że choć moje gradienty nie są perfekcyjne, a pomarańcz nie gra z moim typem urody, to i tak uwielbiałam to mani i jest jednym z moich ulubionych.

Oto, jak wyglądało:


Płytkę możecie nabyć w sklepie Born Pretty, a konkretnie tu: klik.

A jak je zrobiłam? Najpierw gradient za pomocą gąbeczki, lakierami Orly i China Glaze, potem bezbarwne Insta-Dri, a potem stemple lakierem Konada i wzorki z płytki BP-16. Na to znów Insta-Dri (ciut rozmazało mi wzorek na palcu wskazującym, ale w rzeczywistości nie rzucało się to w oczy). Co sądzicie o tym manicure? Świetna płytka, tak przy okazji. Gdybyście miały na nią ochotę, możecie użyć mojego kodu zniżkowego i zapłacicie o 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Wysyłka bez możliwości śledzenia jest za darmo.



----

Hello :)
Today's mani isn't from today, of course - it was made in spring this year and my nail shape was different then.

When I got BP-16 stamping plate I was so glad I had the possibility to make African manicure I admired on bloggers' nails, not mine. Actually if somebody had told me one year ago I would do such mani, I wouldn't have believed :) I tell you that even if my gradients aren't perfect and orange doesn't go well with my type of skin, I'm proud of this manicure and like it a lot; it's among my favourites.

This is how it was looking like:


You can buy this stamping plate in Born Pretty Store, that means here: click.


How did I make this mani? At first I made gradient with a sponge, Orly and China Glaze nail polishes. Then I painted my nails with a clear Insta-Dri, and then I stamped on it with Konad nail lacquer, using BP-16 stamping plate. Then I topped it all with Insta-Dri again (the pattern on my pointer finger smudged slightly, but it wasn't much visible in reality). What do you think about this mani? Gorgeous plate, by the way. If you'd like to order it, you can use my discount code, you'll pay 10% less (the code doesn't work with already discounted items). The shipping with no tracking is for free worldwide.








Sally Hansen, Insta-Dri; Konad, Special Nail Polish; China Glaze, Metro Pollen-tin; Orly, Ablaze

69 komentarzy:

  1. Ale ekstra :D bardzo lubię motyw paznokci "safari" czy tam "król lew", jak lubię je nazywać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I like this African sunset mani - very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolory! całość bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. this mani is amazing! Aneta you've done a great job, I love it <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Want to go on holiday now! :-P Very lovely mani!

    OdpowiedzUsuń
  6. ha, właśnie miałam teraz robić recenzję tej płyteczki i w podobnych kolorach miało być moje mani, aleś mnie uprzedziła:)))ta płytka jest genialna, te zwierzaki tak cudnie wyglądają na twoich pazurkach, że ja też je chcę juz mieć u siebie takie same:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płytka jest bardzo fajna! Jestem ciekawa, jak ci wyjdzie i których lakierów użyjesz.

      Usuń
  7. Jaaa ale zaszalałaś :D Najpiękniejsze pazurki jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks really special. I love these intense colors here!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie trochę za mocny kolor, ale same w sobie paznokcie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten gradient. Super całość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Pięknie wyglądają i motyw strasznie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ten wzorek, mój ulubiony z całej płytki.

      Usuń
  13. Super, zamarzyłam za ciepłymi krajami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne, przypomniał mi się film "Król lew" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is such a fun mani! I love the colours that you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Thats's gorgeous, so fun and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Afrykański motyw- takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to ciekawie, aczkolwiek mnie się nie chce bawić w zdobienia, nawet tak proste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takie do końca proste te gradienty ;) Zajmują trochę czasu razem ze stemplami i trzeba dobrze wcelować.

      Usuń
  19. Prześliczna kolorystyka <3 prawdziwie afrykański powiew :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, tutaj taka przepiękna Afryka,a przede mną smutne widmo nauki na jutro ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh wow Aneta, what a gorgeous mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey Hey what a superwonderfulcolourful many here!!! You have suuuper loong nails *___*
    Kisses & goodnight

    OdpowiedzUsuń
  23. ojejej jakie to piekne!!!! najpiekniejszy nail art z wszystkich Twoich w moim uznaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. A very nice manicure for the end of the summer! Perfectly done too!

    OdpowiedzUsuń
  25. this is beyond awesome, love it <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał, prześliczne afrykańskie mani <3

    OdpowiedzUsuń