piątek, 7 sierpnia 2015

Water marble i dry brush strokes :)

Hej :)

Kto czytuje mojego bloga od dłuższego czasu, ten wie, że miałam fazę na water marble ;) Faza minęła, ale ostatnio przypomniałam sobie o tej metodzie i wypluskałam paluchy w kubku ;) Efekty podobałyby mi się bardziej, gdybym nie dotknęła paznokci, które już miały na sobie marble'owe efekty a były nadal w wodzie, patyczkiem do czyszczenia tejże wody z resztek ;) Patyczek ściągnął trochę lakieru. No nic, mówi się trudno. Nie-marble'owe paznokcie potraktowałam białym kolorem i pędzelkiem z prawie suchymi już lakierami.


Hey :)

Who's been reading my blog for a longer time, knows that I used to like water marble technique ;) The love for marble passed by but I did manicure with marble lately and my fingers swam in a mug again ;) I would have liked the effect more, if I hadn't touched my nails, with water marble effect already, still dipped in water, with a cotton bud for cleaning the water ;) The bud pulled off a bit of nail polishes. But whatever... The nails with no water marble on them were treated with a white nail polish and almost dry brush with a bit of nail polish on.








Użyłam/I used: Colour Alike, nr 528; Models Own, Bikini, Toxic Apple; China Glaze, Float On; Golden Rose, Color Expert, nr 02; Barry M, Base,Top Coat&Nail Hardener In One

62 komentarze:

  1. kurcze ja muszę wreszcie spróbować tej techniki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że nie uwalę połowy mieszkania xd

      Usuń
    2. Hłe hłe :D Czekam na rezultaty na blogu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja nie do końca byłam zadowolona z wykonania. Działaj :)

      Usuń
  3. water nigdy mi nie wychodzi, lakiery w ogóle nie chcą się rozmywać a po nałożeniu na paznokcie okropnie bąblują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robisz w wodzie demineralizowanej? Może to by pomogło. Te zrobiłam w kranówie, idealnie nie jest ;) Za gęste lakiery źle się rozchodzą.

      Usuń
  4. Najbardziej przypadł mi do gustu ..... środkowy :P palec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie ci wyszło :)
    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ? :) Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale niesamowity efekt! Naprawdę wygląda to genialnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! This design is so detailed and so cool) Looks like a watercolor rainbow)

    OdpowiedzUsuń
  8. How colorful! and your blog as well: looking great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I like the colours here. Actually I was wondering if to post this mani because of this cotton bud I mentioned.

      Usuń
  9. no faktycznie już dawno nie było marble u Ciebie haha ;p ale świetnie Ci ciągle wychodzi :)
    a koteł w nagłówku jaki fajny, taki typu OMG co ja pacze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze no nie do końca świetnie, wypadek przy pracy ;) skąd my to lakierówy znamy ;)
      Uwielbiam to kocie zdjęcie, rozwala mnie - jest przezabawny :D

      Usuń
  10. O kurcze nie słyszałam o takim sposobie! Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! zaszalałaś z kolorami! Świetnie wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, ja Tobie powiem, że bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo wszystko efekt jest super! bardzo letnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale ti zamiany :) fajnie.
    Pazurki wyszły bardzo ładnie, lubię WM u kogoś jak mam sama robić to już mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę! Te kolory takie letnie! Aż chce się żyć ;-D Oj sto lat nie ozdabiałam paznokci metodą wodną...

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna taka kolorowa abstrakcja ) Chyba tylko dwa razy próbowałam tej metody, ale efektów nawet nie pokazywałam, bo nie wyszło za fajnie , no i to czyszczenie skórek ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oblepiam taśmą, ale i tak trochę zostaje do czyszczenia ;)

      Usuń
  17. WM to dla mnie czarna magia, z tym większym podziwem oglądam efekty u kogoś ;) super połączenie kolorów. i koteczek z nagłówka słodziaszny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. This is such a pretty mani! I love all of the bright colours you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Very colorful water marbelling. Beautiful :D

    OdpowiedzUsuń
  20. What a nice and bright mani - love it.
    And the new blog look too for that mater :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I seriously don't think anybody would have noticed the dent if you didn't mention it :D Lovely marble!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Why oh why have I mentioned it ;D Thankies :)

      Usuń
  22. This is so cool and pretty,
    I tried this before, but I failed, it didn`t come off as nearly as pretty
    as it did here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! If you want, maybe try it again? The marble doesn't work for me today too, I tried and circles don't spread well - perhaps it's too hot for that today!

      Usuń
    2. I meant 'doesn't work for me either' ;)

      Usuń
  23. You do beautiful water marbles! Love this combo!

    OdpowiedzUsuń
  24. It's really pretty and I like the mani. Lovely colours :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the colours too, very positive ones :)

      Usuń
  25. Próbowałam tej metody kilka razy i nie wychodziło mi...

    U Ciebie wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. love your watermarble :D
    i've tried it few times, but never master it :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne kolory! Całość super.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny efekt, te kolorki <3 A mnie akurat dzisiaj naszło na water marble i tak się wkurzałam, że mi nie wychodzi, że w końcu zrobiłam naklejki :D

    OdpowiedzUsuń