wtorek, 11 sierpnia 2015

Stemple z płytki MoYou, Pro XL 14 na lakierze Joko, J119, Vibrant Fuchsia.

Witajcie w te tropikalne temperatury!

Dziś przyszykowałam dla was stemplowe manicure. Ostatnio zaszalałam i kupiłam dwie płytki MoYou; na początek pokażę wam, jak wygląda jedna z nich.

How are you doing doing these tropical temperatures?

Today I've prepared a stamping manicure for you. I bought two MoYou stamping plates last month and I'm going to introduce the first one right now.

Oto, jak wyglądało manicure:

This is how this manicure was looking like:







A oto płytka:

And this is the stamping plate:



Lakier Joko w pełnej krasie:

The pretty Joko nail polish:


Joko, Find Your Color, J119 Vibrant Fuchsia



I lakier do stempli:

And the stamping polish:


Models Own, Chrome Rose


Dziś w wielkim skrócie, bo upały dają mi popalić ;) Jak wam się podoba to, co zaprezentowałam?

Today I'm writing  in short, as heat makes me tired ;) Do you like what I've shown here?

83 komentarze:

  1. Vibrant Fuchsia make my heart melt, it's gorgeous - and the stamping looks beautiful over it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice to read you like this polish so much ;)

      Usuń
  2. So cool stamping! I like these bright colors)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a gorgeous colour and a lovely stamping.

    OdpowiedzUsuń
  4. What a gorgeous plate! Like those very thin lines. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, there are 3 patterns with thin lines.

      Usuń
  5. Genialnie, wzór lekko orientalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię nawet te Bollywoodzkie kicze czasem :D :D

      Usuń
  6. Piekna płytka, a wzor na pazurkach super wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna płytka :) i fajnie odbity wzór...tak orientalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubię, większość wzorków ma fajnych.

      Usuń
  8. jakie cudowne te paznokcie, tylko pozazdrościć :)
    tez takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rzadko się łamią, są twarde z natury.

      Usuń
  9. I like the colours you used, they are very fresh!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że te stemple są genialne i wyszło super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The mani has an Asian touch in my opinion. The beautiful red with the gold and the pattern makes a perfect combination!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie odbija złotko , ja kupiłam teraz Moyrę złotą , bo nie miałam lakieru do stempli w tym kolorze i tez jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią pooglądam na twoim blogu, jak ona stempluje!

      Usuń
  14. Wzór i dobór kolorów znów rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, laski, rumieniec mi wypełza ;D

      Usuń
  15. Wygląda świetnie, strasznie mi się podoba :). Kurcze, ta płytka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Też b. lubię tę płytkę :)

      Usuń
  16. Oh, what a pretty mani! I love the stamping, I think that anything with gold is really pretty :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very cute nails design~
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ;-) To połączenie jest takie... indyjskie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful stamping plate and manicure.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lol no such heat in Scotland!!!

    This Joko is gorgeous. I love the colour :-D The stamping is great as well :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't know if to say Scottish people should regret it or be happy ;D

      Thanks a lot!

      Usuń
  21. Ale boska ta płytka, już Ci zazdroszczę, a stempelki wyszły świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokietki i ten wzorek..przepiękny :) Ja mam dwie płytki, ale wzorki nie wychodzą...to kwestia lakieru czy może mam złe płytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to też być kwestia gumy stempla... A co to za płytki?

      Usuń
  23. piekne zdobienie, chetnie bym ponosila takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetny wzór! i jak super odbity... ja mam granatowy chrome z MO i za chiny ludowe mi się nie udaje nim dobrze odbić :( a te tulipanki na płytce identyczne jak na jednej z BPS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowy brzmi super, też by się przydał, nie mam czegoś w tym stylu ;) Ciekawe, czemu się nie odbija... Rose trochę się rwie, ale minimalnie. A zobacz na ten wzorek na samym dole po prawej, BP też wypuściło dużą płytkę z podobnym ;)

      Usuń
    2. hehe faktycznie! zakładam, że to BPS się "inspiruje" MoYou ;)

      Usuń
  25. Śliczne te pazurki i lakier też;)

    OdpowiedzUsuń
  26. och jak elegancko <3 i jak super stempluje to złotko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że też mi się podobało! :D

      Usuń
  27. That's beautiful. I love the colours together! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Płytka piękna, jak zawsze w przypadku MoYou, nie podoba mi się kolor bazowy z kolei złoto jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał, mani wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń