poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Olay, Total Effects, 7 in 1, Night Face Cream.

Hej :)

Dziś pokażę wam krem, do którego często wracałam: w sumie to już chyba trzecia sztuka, jaką zanabyłam.




dystrybutor: Procter&Gamble
strona internetowa: www.olayturkiye.com
nazwa: Olay Total Effects 7 w 1 krem na noc
cena: ok. 40 zł/50 ml
moja ocena: 7,5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie: już nie

Naprawdę go lubiłam, bo dobrze nawilżał moją skórę (jest mieszana, sucha, ale lubi się świecić w tzw. strefie T).

Co obiecuje producent?



Składniki:





Nie jestem chemikiem, ale jest tu dość sporo substancji, których wolałabym nie widzieć, np. parabenów, dimetikonu (bazuje na silikonie), poliakrylamidu, PEGu, BHT, Disodium EDTA, Alpha-Isomethyl Ionone, który jest gdzieniegdzie zakazany, Butylphenyl Methylpropional - te 2 ostatnie wymienione przeze mnie to składniki zapachowe, toksyczne i alergizujące; alkohol cetylowy ma nawilżać i wygładzać skórę; stearylowy ponoć może ją trochę wysuszać, ale powinien ją zmiękczyć; źródło informacji. Powiem tak: czasem się po tym kremie drapałam, niemniej jednak nawilżał moją skórę naprawdę dobrze. Po tym, jak wymieniam kosmetyki na bardziej eko, już bym go nie kupiła, bo skład nie jest rewelacyjny i za tę cenę można znaleźć kremiki o zdrowszych dla skóry komponentach.

Konsystencja akuratna, wchłanianie się naprawdę dobre, nie miałam uczucia lepkości skóry.

 Redukcji zmarszczek nie widziałam, wygładzenie skóry - tak; zdrowy odcień - powiedzmy, nawilżenie - tak; wyrównanie kolorytu - nie; zmniejszenie plam - nie mam, trudno powiedzieć; zmniejszenie widoczności porów - nie. Fajnie, że jest pompka, ogranicza to dopływ powietrza do kremu. Zapach jest mocny, rzekłabym - perfumowany - potrafi utrzymywać się ok. godziny czy dwóch, elegancki. Więcej za ten krem nie zapłaciłabym, czasem kupowałam go w promocji za 30 zł.




Znacie go?

---

Hello :)

Today I'm going to write about a face cream I was using quite often. In fact I used three containers of it.





distributor: Procter&Gamble UK
site: www.olayturkiye.com
name: Olay Total Effects 7 w 1 (Night Face Cream)
price: ok. 40 zł/50 ml
my rating: 7,5/10 pkt
would I buy it again? now - no



I really liked this cream: my skin was well moistened when I was using it. My skin type is dry, it becomes shiny in the "T" zone though.


What does the producer promise?

1. It visibly reduces wrinkles and mimic lines.
2. It smooths your skin structure.
3. It gives a subtle lifting effect.
4. It moistures your skin.
5. It evens colour of your skin.
6. It protects your skin when it comes to free radicals.
7. It decreases visibility of your face pores.



Ingredients:



I'm not a chemist, but I see a few ingredients I wouldn't like to see. These are: parabens, dimeticone (bases on silicone), polyacrylamide, PEG, BHT, Disodium EDTA, Alpha-Isomethyl Ionone that's forbidden here and there, Buthylphenyl Methylpropional - the two last ones mentioned by me are fragrance ingredients, toxic ones and can cause allergies. Cetearyl alcohol should moisten and make your skin smoother,  stearyl alcohol can dry it a bit but it should make it softer: a source of information. I admit, I was sometimes scratching my skin after using this cream but it was moistening my skin well. I wouldn't buy it again because I'm more for eco cosmetics at the moment and the list of ingredients can be found better for this amount of money.

Consistency isn't to thick or thin, it soaks into skin really well, I didn't have an impression of sticky skin.

Are there the 7 promised effects for me? The first point - no; it does smooth my skin, so the 2nd point is OK, a subtle lifting - yes, moisture - yes, I don't have problems with stains on skin so nr 5 - hard to say, nr 6 - hard to say too and number 7 - no.

It's nice it has a little pump, it decreases amount of air in this cream. It also has quite strong smell, perfume - like, elegant one that lasts about 1 hour or more. 

Do you know it?





51 komentarzy:

  1. Dobrze, że wygładza - lubię gdy kosmetyki mają taki wpływ na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba se capną taką próbkę. Zobaczę jak u mnie się spisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Capnij, capnij - dałabym, ale już nie mam...

      Usuń
  3. Moja mama ma ten krem i jest z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w sumie byłam, ale po tym, jak zaczęłam wnikać w składy, to już nie do końca...

      Usuń
  4. Własnie się nad nim zastanawiam...no i nie wiem czy po Twojej recenzji go kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, kto czego oczekuje... W sumie był dobry, ale teraz nie chcę wsmarowywać w siebie tego i owego ;)

      Usuń
  5. Nigsy nic z Olay jeszcze nie testowałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, zdziwiłam się jak zobaczyłam u Ciebie post o Olay! ;) bo generalnie skład tego (ale i każdego innego kosmetyku tej firmy), mówiąc delikatnie - pozostawia wiele do życzenia ;P Kilka lat temu z racji pracy, używałam różnych kosmetyków Olay, do czasu aż nie pogadałam z kolegą, który pracował kiedyś w fabryce Olay...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Jestem bardzo ciekawa, co powiedział *tryb - ploteczki przy kawie, właśnie piję* ;)

      Usuń
    2. niestety, to facet, więc nie chciał zdradzić szczegółów, ale powiedział, że jego żona już przestała używać ich kosmetyków, że są testowane na zwierzętach, że dają do nich dużo syfu... minę miał przekonująco zniesmaczoną ;)

      Usuń
    3. O, fajnie że coś jednak zdradził... No, trochę syfu tu widzę... Powiem ci, że nawet widzę go w kosmetykach niby naturalnych, np. niespecjalnie mi pasuje Natura Siberica ;)

      Usuń
  7. Nie przepadam za tą firmą... Swoją drogą, czy w Niemczech nie nosi ona nazwy Olaz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I used this product for quite a long time and in our country after a while it was very hard to find, so I changed it to an another brand.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So this means you were satisfied with it :)

      Usuń
  9. jakos zupełnie mnie nie ciągnie do tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ciocia ma i jest zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to w sumie nie jest zły krem, jeśli ktoś nie wczytuje się w składniki. No chyba, że ciocia się wczytuje i jej nie przeszkadzają...

      Usuń
  11. Bardzo lubię ich kosmetyki, żałuję tylko że często ceny są niezwykle wysokie... Niemniej parę razy kupiłam ich krem i byłam bardzo zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nawet działa, ale powiem ci, że mam lepiej nawilżoną twarz przy np. Orientanie - cena podobna, skład mniej chemiczny.

      Usuń
  12. Ojej, dawno chyba mnie tu nie było, bo jaka zmiana bloga:)))super wygląda:)) a co do kremu, ja to chyba jestem zbyt leniwa bo zawsze wybieram opcję dwa w jednym czyli krem na dzień i na noc w jednym opakowaniu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dzięki, dzięki :D Lubię zmieniać wygląd bloga od czasu do czasu :)
      2 w 1 też dobre ;)

      Usuń
  13. Za tę cenę i skład chyba niebardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też mnie on nie zachwyca. Gdy kupowałam wcześniej, nie czytywałam. Ale działał nie najgorzej.

      Usuń
  14. I wonder if there are such a ting as a cream that really does all it promises LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Some of them, maybe, but not every single one. I wonder if somebody believes in these promises...

      Usuń
    2. LOL, I guess a lot of women hope that THIS product will....
      And if not, maybe the NEXT does :D

      Usuń
    3. Poor naives ;) Ah, well thought marketing strategies...

      Usuń
  15. ciekawy kosmetyk, jednak ja rozgladam sie za kremem na dzien i na noc w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam raz ich krem i bylam zadowolona:) zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. This sounds really nice! Thank you for the review :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  18. I know this brand, but I never tried it!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zastanawiałam się czy go nie kupić, ale po przeczytaniu składu odłożyłam na półkę -naprawdę nic ciekawego jak za tą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znamy go w ogóle. Dzięki za recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I've heard of the brand but not this actual product! I don't use stuff like this! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ogólnie OLAY ma dobrą renomę, szkoda tylko, że tyle tych substancji, o których wolimy nie wiedzieć ...
    świetna recenzja, dzięki kochana :*

    miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam nigdy nic z Olay :)

    OdpowiedzUsuń