środa, 19 sierpnia 2015

Neonowe kropeczki :)

Hej :) Tego lata wróciłam do kropkowanych mani: łatwe do wykonania i jakże efektowne! :) Tym razem postawiłam na biel i neonową zieleń (biel: Golden Rose, Color Expert, nr 02, a zieleń to lakier Models Own, Toxic Apple). Kolorem bazowym jest Models Own, Bikini. 
Podoba wam się? Takie odświeżające mi się wydaje ;)

Hey :) This summer I've come back to dotted manis: they are easy to do and very eye-catching! :) This time I did it in white (Golden Rose, Color Expert, 02) and green (Models Own, Toxic Apple). The base colour is Models Own, Bikini.
Do you like it? I think it looks refreshing ;)







87 komentarzy:

  1. WOHOO - I love this super bright highlighter yellow and the dots are perfect for it. Summer mani!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dear Aneta what a pretty nail art! I like the colours you have chosen! This month I haven't had time for blogging but I have some nice corals to show you !:-) kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt na paznokciach, dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love bright nails in summer time and this cute one with dots is adorable and fun looking one!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda i widzę, że neony dalej rządzą tak jak i u mojej siostry i u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neon od czasu do czasu być musi i basta :D

      Usuń
  6. kocham neony! a to połączenie jest obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I would say adorable but the colors make it more bold. Like it!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotku jak Ty to robisz, że wyglądają tak idealnie? Ja próbowałam i w życiu bym publicznie tego mojego mani nie pokazała :) Poza tym masz świetny kształt płytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrrrrał :D
      Czy idealnie, to nie wiem, zawsze dopatrzę się jakichś niedoróbek, ale wszakże jestem tylko człowiekiem :D Bardzo ci dziękuję :)
      A może pokaż, co? Pokazywałam tu mani moim zdaniem niespecjalnie udane, a niektórym się nawet podobało... zakładam, że pisali prawdę ;D

      Usuń
  9. Oh, I love your mani! The colours are so bright and fun :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  10. ale neon! to mi się podoba. Paznokcie pewnie baaardzo rzucają się w oczy ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo - a powiem ci, że zerkam na paznokcie dziewczyn na ulicy i czasem się cieszę, gdy widzę coś, co i mnie się podoba.

      Usuń
  11. ojej!!! jakie słodkie!!! idealne na jeszcze trwające lato :D ale u mnie też by sprawdziły się i jesienią kiedy wszystko robi się smutne to takie kolorowe paznokietki od razu wywołały by uśmiech na buźce i dodałyby motywacji! :)
    super kochana!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet i zimą, choć zima niespecjalnie neonowa ;)

      Usuń
  12. Ale fajowe kolory, bardzo lubię takie neony, dawno kropek u mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dawaj :) Bardzo tego lata jestem za kropami :D

      Usuń
  13. Whoa, it's time for sunglasses! That's amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, nieźle daje po oczach! super :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wesołe i pozytywne pazurki ;) Podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam neony na lato, a tutaj po prostu szał ciał, jeśli o to chodzi :D Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kropki na paznokciach. Podoba mi się połączenie kolorów. A twoje pazurki są super długie i mają fajny kształt. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie,to wygląda. Masz piękne długie paznokcie nic tylko pozazdrościć takich. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mocne kolory - wlasnie takie paznokcie lubie :) Bardzo ładne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Najbardziej lubię właśnie mocne kolory.

      Usuń
  20. Kropeczki zawsze rewelacyjnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful and lovely colours! Warm greetings from Montreal, Canada! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne! Ja nie mam talentu do takich zdobień :(Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  23. This is a really great mani. So bright and colourful. You know I like the bolds :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I guess so - that's nice, thank you :)

      Usuń
  24. Ty wiesz, że ja lubię kropki szczególnie w takiej pięknej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. This looks awesome )) Such a positive dots))

    OdpowiedzUsuń
  26. Vibrant polka. Definately bold and eye catching :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Loving this manicure, how bright and fun! I love the colours you used, certainly a lovely pop of colour! xx

    OdpowiedzUsuń
  28. cool, reminds me of lemonade with mint :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So I was right about refreshing looks of it ;)

      Usuń
  29. Kropki! Kropki in my mind :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeurocze, uwielbiam kropeczkowe mani <3

    OdpowiedzUsuń