czwartek, 13 sierpnia 2015

Lakier Starry Sky peel off nr 03 od Born Pretty.

Witajcie ponownie :)

Dzisiejsza recenzja dotyczyć będzie lakieru peel off, który dostałam do recenzji ze sklepu Born Pretty. Moja opinia będzie jak zawsze niezależna.

Hello again :)


Today's review will be about a peel off nail polish I got from Born Pretty Store. My opinion will be independent just like always. 





Lakier ten możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj. W chwili obecnej obniżono cenę, która normalnie oscyluje ok. 12$. Bardzo mnie zainteresował ze względu na brak typowego, nieprzyjemnego zapachu i możliwość usunięcia go bez użycia zmywacza; oczywiście ciekawiło mnie też wykończenie, które przywodziło mi na myśl np. niektóre Dance Legendy.

You may find this nail polish in the shop's offer here. At the present time its price is lower; it usually costs about 12$. I became interested in this one because it lacks the typical, unpleasant nail polish smell and because you may remove it without use of a remover. Of course I was also interested in its finish that brought f. ex. some Dance Legends to my mind.

Jest zrobiony na bazie wody. Choć nie znalazłam składu - a chciałabym wiedzieć, co siedzi w środku! - to miałam do czynienia z takim typem lakieru i na pewno jest na jej bazie. Zapach jest, ale dopiero gdy paznokcie lub pędzelek znajdą się w pobliżu nosa; jest nikły, słabo wyczuwalny, coś a'la mokra farba do sufitu.

It's made on water basis. I didn't find its igredients - and I did want to know what's inside of it! - but I'd had an experience with water based nail polish before and it's definitely on water basis here. The scent exists, but when you put your nose near the brush or painted nails. It's weak and it smells similar to wet paint you use to paint ceiling.

W buteleczce wygląda tak:

In the bottle:



Jest to multichrom z drobinkami. Nr 3 to głównie zieleń z dodatkiem fioletu, ale dostrzegałam też niebieskawe nuty. Nałożyłam ten lakier na nagie paznokcie, bez bazy ani czarnego koloru bazowego, bo skoro produkt ma być bardziej ekologiczny, to chciałam sprawdzić, jak będzie sprawował się bez typowo lakierowych dodatków.

It's a multichrome with particles. Nr 3 is mainly green with addition of purple, but I did notice blueish hues. I put this nail polish on naked nails, neither base coat nor black base coat: because this nail polish is more 'eco', I wanted to try how it was going to work without typical polish additions.

Do krycia bez koloru bazowego potrzebne są 3 warstwy. Lakier schnie długo, ok. 50 minut. Po wyschnięciu okazało się, że całkiem dobrze trzymał się na czubkach. Lakiery wodne mają natomiast to do siebie, że lubią się odklejać pod wpływem ciepłej wody (piszę o samym lakierze bez top coatu, gdyż nie używałam jeszcze wodnych z ochronnym topem). Tak że po wzięciu prysznica lakier zaczął odchodzić na czubkach i musiałam go usunąć z dwóch paznokci ;) Kilka pozostałych też było lekko poodklejanych, ale miałam wrażenie, że po tym, jak temperatura ciała po kąpieli zaczęła spadać, na nowo zaczęły trochę przylegać do płytki.

I needed three coats for opacity. The nail polish dries for a long time, about 50 minutes. After drying it lasted well on my tips. Water nail polishes like to unstick when they are kept in warm water for a few minutes (I'm writing about these nail polishes itself, I haven't used them with a protective topper yet). When I took a shower, this nail polish started to unstick from tips and I had to peel off two of my painted nails. A few other ones were slightly unstuck too but as the body temperature after taking a shower became lower, I had an impression that they started to stick to nail tips again a bit.

Lakier jeszcze mokry, na zewnątrz:

The nr 3, still wet, outside:





w słońcu:

in the sun:





 wewnątrz:

inside:


suchy:

when dry:

w świetle żarówki:

in the bulb light:



 naderwany po kąpieli:

unstuck after taking a shower:




Na pewno jest oszczędność na zmywaczu, bo go wcale nie potrzeba - dodatkową zaletą jest fakt, że nie wdychacie jego oparów. Jeśli nie bierzecie dłuższych kąpieli lub prysznica, jest szansa, że przetrwa, ale zmywać gary radziłabym w jego przypadku raczej w rękawiczkach ;) Do tej pory miałam 3 lakiery peel off: bazę Miss Sporty, lakier Suncoat i ten z dzisiejszej recenzji. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że ten od Born Pretty usuwa się najlepiej, za jednym pociągnięciem, zresztą same zobaczcie. Schodzi w całości:

You save money because you don't need a remover; an additional advantage is not breathing removers' fumes. If you don't have long baths or showers, there's a chance it will last but I'd recommend washing dishes in kitchen with gloves ;) I've had three peel off nail polishes so far: base coat by Miss Sporty, Suncoat nail polish and this one from today's review and I can say that Born Pretty is the best when it comes to peeling off. It removes with one move, just have a look, it peels off in one piece:



Co do koloru i wykończenia, to trochę przypomina mi odcieniem zieleni lakier OPI, Green On the Runway, z tym, że tamten był zielono-brązowy. Są też śliczne drobinki. Gdy lakier jest mokry, bardzo błyszczy, a gdy wyschnie, zaczyna być delikatnie chropowaty przez drobinki właśnie. Wykończenie mi się podoba. A wam? Ogólnie jestem bardzo na tak za lakierami na bazie wody, bo mają mniej szkodliwe składy, ale mam nadzieję, że jeszcze się trochę dopracuje ich trwałość.

When it comes to the colour and finish, it reminds me of OPI's Green On the Runway a bit, but that one is grren-brown. Here are pretty holo particles. When this nail polish is wet, it shines a lot and when it's dry, it becomes slightly rough because of the particles. I like the finish. And you? All in all I'm very for water based nail polishes as they are less harmful but I hope they will last for a longer time soon.

Jeśli chciałybyście go zakupić - Born Pretty ma również w ofercie inne lakiery wodne, znajdziecie je tu - skorzystajcie z mojego kodu rabatowego CGBQ10, da wam 10% zniżki na artykuły, które nie są już cenowo obniżone - brakuje jeszcze kilku użyć, by Born Pretty zafundowało wam rozdanie. Wysyłka nierejestrowana na cały świat jest darmowa :)

If you like to buy it - Born Pretty has other water based nail polishes in their offer, you'll find them here -please use my discount code CGBQ10, it will give you 10% lower price for already not discounted items. A few usages and Born Pretty is going to prepare a giveaway for my readers. The worldwide not registered shipping is for free :)




58 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolor, mam tylko bazę miss sporty, która za fajnie nie schodzi ;/
    Za dużo grzebie we wodzie więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tamta baza jest taka sobie - ale można by ją zastosować tutaj, by zachować metodę peel off i mogłaby być wtedy lepsza trwałość, ona tak łatwo na czubkach nie odchodzi.

      Usuń
  2. It is a very nice color and finish, but if you can not enjoy it for a longer time because it peels off after a longer hand wash...well, I don't know if I would like it. I use peel off base usually for glitter polishes and that last's more than 3 days, because of the roughness of the glitter particles, even if I was my hands often. I use Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Miss Sporty base can be useful here, I think, to make the lasting time longer. The base doesn't peel off very quickly.

      Usuń
  3. ojej padłam na widok koloru lakieru:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Bardzo jestem ciekawa jak będzie się sprawował na czarnej bazie i z top coatem, czy będzie bardziej trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czarnej bazie używałam go jak na razie na sztucznym paznokciu - nie było specjalnej różnicy w odcieniu, ale wówczas starczy warstwa tego lakieru. Z topem z kolei próbowałam, ale na innym lakierze wodnym od Born Pretty, przedłużył trwałość. Natomiast jeśli da się zwykłą bazę albo czarny lakier pod spód, to już lakier wodny nie za bardzo peel off będzie ;)

      Usuń
  5. I loved this polishes) Such a wonderful shades))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaki kolor nietypowy! No efekt jest powalający jak dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba! ni to kaktus, ni to UFO ;D

      Usuń
  7. Kolor i te drobinki, powiem szczerze, że mnie zauroczył! Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :) Chyba nawet bardziej mi się podoba niż nr 1, a myślałam, że będzie odwrotnie ;)

      Usuń
  8. Lakier sam w sobie jest przepiękny :)) muszę koniecznie spróbować takie cudo bo do tej pory nie używałam takiego lakierowego wynalazku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że nie trzeba go zmywać zmywaczem bo jego zapach bardzo nam przeszkadza :/ Mieni się ślicznie w świetle słońca ale wolałybyśmy jakiś delikatniejszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tej serii nie ma delikatnych, cielistych...

      Usuń
  10. This sounds nice, I haven't tried any water-based ones like this before. I also like the finish, it's really pretty and unique :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe try them some day when you have a chance, they're different :)

      Usuń
  11. Wyobraziłam sobie jak pięknie musi wyglądać ten lakier na żywo! ;-) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. It is a gorgeous green - but 3 coats and 50 minutes - no way...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You can use a drying fastener ;) or use it on a black base, but then you'll need a remover if it isn't the peel off type.

      Usuń
  13. Lakier raczej nie dla mnie ze względu na długi czas schnięcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor trochę nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest przepiękny 😊 ale nie kuszą mnie lakiery typu peel off,fajna sprawa,że tak nie śmierdzą,nie traktujemy skórek zmywaczem,ale znowu odpadnięcie całego lakieru z paznokcia np.w pracy nie byłoby fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie byłoby! Lepiej dawać top coat.

      Usuń
    2. Bez topu ani rusz ;) haha

      Usuń
    3. W sumie w pracy nie powinien odpaść, no chyba, że moczysz dłonie długo w czymś ;) Ale uważam, że formuła jest w lakierach tego typu do dopracowania, nie na każdej osobie długo się trzymają ;)

      Usuń
  16. Kolor śliczny, ale wolę trwalsze lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym, by dłuższa kąpiel czy mycie garów nie powodowały odklejania końcówek...

      Usuń
  17. Na długich paznokciach wygląda świetnie,myślę,że na krótkich nie robił by dobrego wrażenia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. It's very pretty. I'm still not sure about these water based polishes lol! Maybe I should try one some day :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. The drying time alone would put me off, but I must say that I really like the shimmer in this polish.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna idea, świetny kolor, ale 50 minut suszenia paznokci to ponad moje możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie podoba mi się jego kolor, ale jak pomyślę, że malowanie miałoby mi zając 50 minut to słabo mi się robi -więc raczej nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. love the color :D
    peel off polishes comes with one rule - no water for three hours after polishing, after that they can last ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Well, I'd try this method out, but I'm afraid I can't - I do my household job and 3 hours...

    OdpowiedzUsuń
  24. The polish looks absolutely gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki śliczny, bardzo mi się podoba ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń