czwartek, 27 sierpnia 2015

Ja pierniczę! czyli B. a Juicy Tangerine od Colour Alike w akcji z użyciem płytki MoYou ;)

Witajcie :)

Produkcji manicure'ów ciąg dalszy ;)

Lakier, który dziś pokażę jako bazę, został odświeżony i bardzo dobrze - holo Ja Pierniczę! od Colour Alike warte jest wielokrotnego użycia. W związku z tym nie miałam serca ostemplować wszystkich paznokci, dwa zostawiłam do podziwiania w słońcu solo :) Postanowiłam, że użyję lakieru do stempli B. a Juicy Tangerine, również od Colour Alike - paznokcie bardzo mi się spodobały jako lekko już jesienny tandem! Wzorek pochodzi z płytki MoYou Pro XL 14.

Hello :)

The production of manicures is continued ;)

The nail polish I'm re-showing you today as a base colour was re-found and that's very good, because Ja Pierniczę! holo from Colour Alike is worth re-founding for sure! That's why I didn't stamp all my nails, I left two solo to take a look at only the brown in the sun :) For my stamping I used a nail polish by Colour Alike too, B. a Juicy Tangerine and this nail lacquer was designed especially for stamping. I liked them both as the autumn-like tandem! The stamping pattern comes from MoYou plate, Pro XL nr 14.














54 komentarze:

  1. Chciałoby się rzec "ja pierniczę, ale cudny lakier" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrałaś lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tym lakierze *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam lakier 500 z Colour Alike. Uwielbiam. Twoje paznokcie wyglądają wspaniale .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy dobór kolorków! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I am seriously impressed by that stamping polish!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It has a great opacity. One disadvantage is that it stains cuticles but with such a pigmentation I can tolerate this.

      Usuń
  7. Piękne holo! Całość rzeczywiście przywodzi na myśl jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous holo and great stamping. They do work well together :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. super ten lakier az nie moge oczu oderwac! Ze stempelkiem bardzo mu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a gorgeous mani and color combo - love it!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ świetnie te CA zestawiłaś! Wyszło faktycznie nieco jesiennie, ale tez przepięknie! W słońcu jest holo-bajka, a w cieniu wciąż bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomarańczowy to jedyny, który jeszcze nie używałam z całej kolekci do stempli CA, ale widzę, że szybko muszę nadrobić , bo świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear Aneta! What a stunning holo you used as a base! Love the stamping too! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. That holo! My Gosh, what a beauty. Wish we had this brand here! Perfect stamping as always <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This brand is mostly available online here. Not always :D

      Usuń
  15. pamiętam to przyspieszone bicie serca jak pierwszy raz zobaczyłam ten lakier :D pięknie go ostemplowałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Colour Alike ma naprawdę ładny efekt holo w słońcu na ciemnych lakierach.

      Usuń
  16. Jak patrzę na to zdobienie to mam taki efekt WOW cały czas. Zajefajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfect autumn nail art. I never tried to stamp on black base, but seeing your manicure I am going to try it soon, because I love the effect of it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomarańczowe kwiatki na tej bazie wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pierniczę całkowicie mnie zauroczył *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo ten pierniczek <3 Muszę go mieć! A B. a juicy tangerine też stemplowałam i za chwilę będzie post :) jest idealny (lakier oczywiście!)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This is just CRAZY-BEAUTIFUL! I can not express how much I like this manicure, I am glad you left some unstamped nails because the polish is just beautiful but the stamping does look really great with it too :D Perfection! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. What a pretty holo! I like it both stamped and unstamped :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pięknie, ja ostatnio robiłam podejście do stemplowania, ale wzorki nie chcą się odbijać i nie wiem czy mam złą płytkę, lakier czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo źle wygrawerowane wzory (kiepskiej jakości płytka), albo gumka nie łapie wzorków z płytki, a co do lakierów to większość z nich jakoś działa, kwestia czy są dobrze napigmentowane, czy słabo.

      Usuń
  25. love both of them, the black holo looks amazing, but that orange is super pigmented :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The holo is dark brown ;) The orange is really very well pigmented!

      Usuń
  26. I guess I need more CA in my life! Lovely autumn manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, ten CA jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń