poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Flormar, Neon N006 i wzorki z płytki Born Pretty BPL-022.

Witajcie :)

Mam dziś dla was recenzję lakieru o odcieniu kanarkowej żółci :) Zestawiony został chyba dość nietypowo z niebieskim holosiem, a całość wystemplowałam motywami z płytki Born Pretty, BPL-022. Manicure o tematyce wypisz wymaluj mojego syna :D  

Wyszło tak:


Hello :)

I've got a review of a canary yellow nail lacquer for you today :) It was combined in quite an unusual way, I think - with a blue holo, and the whole lot were stamped with patterns taken from Born Pretty stamping plate, BPL- 022. This manicure includes motives liked by my son :D

The whole job was looking like this:




Ale do rzeczy. Najpierw pomalowałam paznokcie włoskim lakierem holograficznym, który mam z wymiany z Queen MiSeRy oraz żółtkiem Flormaru (na białej bazie).

At first I painted my nails with an Italian blue holo I got from a swap with Queen MiSeRy and with a yellow Flormar (on a white base).



marka: Flormar
kolekcja: Neon Colors
nazwa: nr N006
ilość użytych warstw: 2 grubsze na bieli
pojemność, cena: ok. 7 zł/11 ml
wykończenie: błyszczące
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Flormar
collection: Neon Colors
name: nr N006
number of coats: 2 thicker ones on white
price, amount: about 7 zloty/11 ml
finish: glossy
my rating: 7/10 pnts


Powiem tak: radziłabym malować na bieli, bo ten Flormar sam z siebie nie najlepiej kryje. Schnięcie jest przeciętne, maluje się nawet dobrze. Odcień kojarzy mi się z kanarkiem lub melonem :)

I'd advise to use this yellow on a white base because this Flormar have the best opacity itself. The drying time is medium and it paints quite easily. The shade brings a canary or a melon to my mind :)




Potem wystemplowałam paznokcie na przemian niebieskim holo i żółtym Colour Alike, B. a Sunshine.

I więcej zdjęć:

Then I stamped my nails with the blue holo and yellow Colour Alike, B. a Sunshine.

And more photos:













45 komentarzy:

  1. Waw this is amazing, I really love it :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really love this...an amazing look.

    OdpowiedzUsuń
  3. The childeren here are going back to school today here in the north of Holland and this reminded me of a "back to school" nail art :-) Like it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They come back to school on the 1st of September here and the day is very close. Yesterday I was searching for some school stuff for my son ;)

      Usuń
  4. Cudnie! A ja dzisiaj zamówiłam tę płytkę bo mi się śni od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki są super :D Idealny szkolny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było, gdyby istniały kredki dające efekt holo :D

      Usuń
  6. What a nice combo and stamping!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyszło Ci to genialnie! Nie sposób przejść obok tych pazurków obojętnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś takie ekscentryczne i dają po oczach ;)

      Usuń
  8. Niebieski lakier jest piękny :) Zielone kredki fajnie wyszły na żółtku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niebieskie holo na żółtym zrobiło się zielone ;)

      Usuń
  9. piękny odcień tego Flormara! i jakie cudne wzory stempli <3

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a lovely yellow - and I like the mani!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, your nails look lovely! The stamping is so cute :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten CA pięknie kryje! Całe mani bardzo fajne :D mam tą płytkę, ale tych dwóch wzorów jeszcze nie miałam okazji użyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na żółty lakier do stempli, jest naprawdę dobrze napigmentowany.

      Usuń
  13. It's a really nice yellow and lovely mani. :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Flormar bez wzorku bije po oczach ! Z wzorem trochę łagodnieje ) świetna płytka ;) taka nietuzinkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Combinou muito bem.
    lindo o passarinho. rs

    Bjim ... boa semana \o/
    blog Usei Hoje


    OdpowiedzUsuń
  16. ten żółciutki gagatek piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie moje kolory, ale zdobienie wygląda intetesująco.

    OdpowiedzUsuń