sobota, 22 sierpnia 2015

Eveline, Big Volume Lash, czarny tusz do rzęs.

Witajcie :)

Poopowiadam wam dziś dla odmiany o tuszu do rzęs. Jestem ciekawa, czy go znacie :)


Hello :)

Today I'm going to write about a mascara, for a change.


marka: Eveline
nazwa: Big Volume Lash 
cena: ok. 10 zł
moja ocena: 8/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? raczej tak

brand: Eveline
name: Big Volume Lash
 price: about 10 zloty
my rating: 8/10 pnts
would I buy it again? probably yes


Tusz ma bardzo eleganckie opakowanie, niczym nowoczesna bryła. Szczoteczka jest gęsta, taka, jak lubię :)

This mascara has an elegant shape, very modern. The brush is thick, just like I like them :)




Skład jak poniżej, i tym razem nie będę szczegółowo go rozpisywać, ponieważ nie jestem specjalistką od tuszy i nie wiem, co powinno się w nich znajdować. Choć widzę tu kilka potencjalnych podrażniaczy, to w przypadku moich oczu było OK :)

Ingredients are below and this time I won't be writing about each of them because I'm not an expert in mascaras theme and I don't know what should be inside the bottle. I see some potential allergy causing ingredients but I haven't noticed any bad influence on my eyes.



Tusz daje widoczne wydłużenie i nieznaczne pogrubienie na moich rzęsach. Ogólnie mam wrażenie, że oko wygląda naturalnie, bez teatralnego efektu. Co do trwałości, to jest przyzwoita, ale pandy się zdarzają ;) Podoba mi się w nim, że szybko schnie, nie odbija się na górnej powiece i że nie zostawia nieestetycznych grudek. Wolę jednak używać mojej próbki tuszu Chanel, gdyż efekt jest bardziej spektakularny, rzęsy bardziej pogrubione już  po jednej warstwie, a  makijaż nadal wygląda naturalnie.

This mascara gives noticeable longer look of eyelashes and it makes them slightly thicker. In general I have an impression that my eyes look naturally, without a theatrical effect. When it comes to the lasting time, it's good, I do have panda's eyes sometimes, unfortunately ;) What I like in this mascara is fast drying, it also doesn't smear upper lids and it doesn't leave clumps. I prefer to use Chanel's sample I have though, because the effect is more spectacular there, lashes are thicker with the first coat and the effect still looks natural.

I soreczka za niespecjalnie profesjonalne zdjęcia oczu, nie wykonuję często tego typu fotografii ;)

I'm sorry for pics - they should be more professional, but I don't often take photos of my eyes ;)




36 komentarzy:

  1. ładnie wygląda na oczku, ale mógłby jednak lepiej pogrubiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle się prezentuje, no i cena kusi! :)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks good. I've never used mascara before!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope ;-) Only once when I got my makeup done at Chanel ;-)

      I get them free when I'm buying polish. Like a deal get 2 Barry M polishes and get a free mascara. I usually give them away to my friends! :-)

      Usuń
  4. Cena niska, myślę, ze na codzienne noszenie to dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie, w sumie nie spodziewałam się :). Myślałam, że wypadnie dużo gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Nie przepadam za Eveline, tak ogólnie.

      Usuń
  6. U mnie Ewelinka na rzęsach w ogóle się nie sprawdza :| Chociaż inne jej kosmetyki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. It looks like a very "natural" mascara, not too heavy or anything, I like that!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it's a kind of blackening, naturally looking mascara. As if you had henna on your eyelashes or something like that.

      Usuń
  8. nigdy nie miałam tuszu z tej firmy, ale za tą cenę warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This sounds lovely! I'm all for natural looking mascaras :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, they are good, not all the time for me though - I sometimes want them to look thicker.

      Usuń
  10. Ja z kosmetykami marki Eveline niespecjalnie się lubię, miałam kilka i zachwycona nie byłam więc ten tusz też sobie podaruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie lubię! Składy z reguły mają nieciekawe. Ten tusz mnie zdziwił, bo nawet jestem z niego zadowolona.

      Usuń
  11. Naprawdę ciekawy efekt, to może być dobry tusz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda dobrze.. :) zwykle nie ufam tuszom tej marki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie przepadam za Eveline, ale ten tusz może być ;)

      Usuń
  13. Mi dobrze służył ten zielony z eveline z silikonową szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba, rzesy wygladaja pieknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znamy tego tuszu. Lubimy kiedy maskara lekko pogrubia rzęsy i mocno wydłuża ale nie mamy swojej ulubionej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cena dobra :D A efekt całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. i have tried just one eveline mascara - volumix fiberlast, and it's my favorite since than <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie maskary tej marki. Są tanie, a dają na prawdę fajne efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie narzekam, jest dobra. Mogłaby być trochę lepsza, ale nie jest zła.

      Usuń