niedziela, 2 sierpnia 2015

Biolaven, Balsam do ciała: olej z pestek winogron i olejek lawendowy.


Witajcie :)

Jeśli jeszcze nie znacie marki Biolaven, a chciałybyście kupić w przystępnej cenie kosmetyki o naturalnym składzie, warto przyjrzeć się ofercie. Kosmetyki te nie kosztują wiele, a często się sprawdzają!


Hello :)

If you're a Pole and don't know Biolaven already but you'd like to buy cosmetics that don't cost too much and contain many natural ingredients, you should take a closer look at their offer. If you aren't Poles, bear with this review ;D These cosmetics don't cost a lot and they are often very effective!




Biolaven Organic
Balsam do ciała: olej z pestek winogron i olejek lawendowy
cena, pojemność: ok. 19 zł/300 ml
moja ocena: 7, 5/10
czy kupilabym ponownie? tak

Biolaven Organics
Body balm: grape seeds oil and lavender oil
price, amount: about 19 zloty/300 ml
my rating: 7,5/10 pnts
would I buy it again? yes


Balsam ten produkuje polskie Sylveco. Oto informacje dotyczące kosmetyku:

This body balm is produced by a Polish brand Sylveco. The producer informs that this product, used regularly, should prevent skin from drying and make it soft. The formula is light, leaving skin smooth, moistened and relaxed. The lavender oil helps to relax.



Flakonik z praktyczną, dobrze działającą pompką kusi przyjemnym składem:

The bottle with a practical, well working pump tempts with its pleasant ingredients:



Można tu znaleźć sporo składników pochodzenia naturalnego, w tym olej z pestek winogron, sojowy, olejek z lawendy, a także naturalne składniki tworzące emulsję i kondycjonujące skórę (Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate). Stearic Acid to kwas tłuszczowy, Cetearyl Alcohol - stabilizator emulsji pochodzenia naturalnego, Benzyl Alcohol - konserwant, może alergizować; tokoferol - witamina E, ponadto guma kasantanowa pochodzenia naturalnego, kompozycja zapachowa i Dehydroacetic Acid - konserwant, uznawany za bezpieczny.

You may find many natural ingredients here, including grape seed, soya and lavender oils, also natural emulsifiers that keep skin in a good state (sorbitan stearate, glyceryl stearate). Stearic acid is a fatty acid and cetearyl alcohol of a natural origin makes the emulsion stable. Benzyl alcohol - a preservative that may cause allergies and vitamin E plus xanthan gum of a natural origin. Then we have fragrance and dehydroacetic acid. The last mentioned here is a preservative known as safe.

Balsam na dłoni:

The balm on my hand:



Konsystencja jest w sam raz, ani nie lejąca, ani zbyt gęsta. Kosmetyk przy wsmarowywaniu lekko bieli skórę i radziłabym nie nabierać go zbyt wiele - dobrze rozsmarowany wsiąka szybko w skórę i biel znika. Zapach jest przyjemny, sporo w nim słodkiego winogrona i pokazuje się też lawenda, ale w przyjemny sposób, nie "po męsku" jak w ostrych wodach kolońskich z jej użyciem. Obawiałam się trochę tej lawendy w kosmetykach Biolaven, bo nie przepadam za jej zapachem, ale nie było czego - zapach jest przyjemny :)

The consistency is accurate, neither too runny nor too thick. This balm makes your skin slightly white when you massage it into and it's good not to take too much of it. When it's well used, it soaks into skin well and the white disappears fast. The fragrance is pleasant and there's a lot of sweet grape in it together with lavender, and it's a pleasant smell, not too masculine like some eau de cologne can smell: sharply. I admit I was a bit afraid of the lavender scent in Biolaven's cosmetics, but it was nothing to be afraid of - the fragrance is nice :)

Teraz o działaniu. Z początku miałam trochę problemów z tym balsamem: zdarzyło mi się kilka wyprysków. Po około dwóch tygodniach skóra jakby przyzwyczaiła się do tego balsamu i wypryski przestały się pojawiać. Nawilżenie jest dobre, choć nie bardzo dobre. Podoba mi się to, co włożono do buteleczki. Ogólnie jestem na tak, choć przyznaję, czasem zerkam, czy aby nie pojawił mi się nowy pryszcz ;D - lubiły wyskakiwać na... nogach :P

Now about how this balm works. At first I had some problems with this one: a few acne spots happened. After more or less two weeks my skin got used to this cosmetic, I suppose ;) and the acne spots stopped appearing. Moisture is good, not very good though. I like what was put inside the bottle. All in all I'm for this Biolaven but I admit, I sometimes peek at my legs if there's a new acne spot or not ;D - they liked to show mainly on my... legs :P

Znacie Biolaven? Co sądzicie o zapachu lawendy?

What do you think about lavender scents, guys? Fans or not?

33 komentarze:

  1. Nie znam go i raczej na razie się nie skuszę, bo mam mnóstwo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, najlepiej zużyj najpierw zapasy ;)

      Usuń
  2. mam z Biolaven żel do mycia twarzy i płyn micelarny. nie są idealne, ale całkiem całkiem no wielkim plusem jest naturalny skład. ja znów trochę żałuję, że nie pachną bardziej lawendą, bo ubóstwiam jej zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że też używasz Biolavenu :)

      Usuń
    2. a no używam, jak zobaczyłam całą lawendową serię, to aż mi się oczy zaświeciły ;)

      Usuń
    3. Fance lawendy, nic dziwnego ;)

      Usuń
  3. I'm not a fan of lavender scented lotions or creams myself.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me either, I'm not - but I like it in this one, I'm surprised...

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie dodatki olejków w balsamach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale chętnie go wypróbuję w niedalekiej przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I prefer Jasmin - but lavender can be OK, just find that it is very different from product to product...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lavender smells nice but I prefer other perfumes in cosmetics, like rose smells :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, true roses are good. I like orchid smells a lot.

      Usuń
  8. olej z pestek winogron bardzo dobrze na mnie dziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. very nice!!!now i follow you on gfc i hope you follow me too!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Lawendę uwielbiam, chętnie bym ten produkt wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. This looks really nice! It sounds like the scent would be lovely :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że powodował wypryski ;) chyba bym go ponownie nie użyła po takiej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby wysypało mnie na twarzy, pewnie bym zrezygnowała, ale kilka pryszczyków na nogach - jeszcze do zaakceptowania ;)

      Usuń
  13. Biolaven to chodzi za mną od ..... dawna. Praktycznie jak tylko się pojawił to już wiedziałam, że go poznam. Odciągam tylko ten moment, skrupulatnie zużywając to co mam :). Zastanawiam się tylko czy wybrać na początek 1-2 produkty czy całą serię :P. Ten mi się podoba i trafi do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. znamy! :) mam krem do twarzy na noc i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o takiej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znamy i mamy całą serię :) Jestem zakochana w linii Biolaven.
    Do 4 kosmetyków wracam (ten balsam do ciała, szampon do włosów, krem na noc i krem na dzień), resztę kosmetyków mam z Sylveco.
    Balsam Biolaven pomógł mi przy atopowej skórze, miałam tak wysuszoną skórę na całym ciele, że mnie bolała i swędziała (mam niedoczynność tarczycy). Teraz zdarza mi się smarować co 2,3 dzień i żyję, wcześniej 2x dziennie. Jest świetny i wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon też mam, recenzja za jakiś czas. Kremy znam, ale z Sylveco, wychodzą mi czasem po nich pryszcze.
      To fakt, że balsam jest wydajny!

      Usuń
  17. I do like the lavender scent :-) Acne spots that's not good!

    OdpowiedzUsuń