sobota, 29 sierpnia 2015

Barry M, Gelly Hi-Shine, Pomegranate i Damson w stemplowanym manicure :)


Hej :)

Dziś krótko, szybko i na temat :)

Biały lakier bazowy - Golden Rose, Color Expert nr 02. Stemple: Barry M z kolekcji Gelly Hi-Shine, Pomegranate i Damson. Stemplują świetnie. Płytka Born Pretty, BP-L024, chyba moja ulubiona z tych dużych :) Nie mogę znaleźć fotek razem z kciukiem Nieskromnie powiem, że mi się podobało. A wam?


Hey :)

Today there'll be a short, fast post :)

A white  base nail polish is Golden Rose, Color Expert nr 02. Stamping: Barry M, Gelly Hi-Shine collection, Pomegranate and Damson nail polishes. They stamp great. Pattern: Born Pretty, BP-L024, I guess it's my favourite of these large ones :) I can't find photos of my thumb though  I can admit I liked this mani. And you?










70 komentarzy:

  1. Hi dear Aneta =) It is super pretty! Happy saturday!

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie rewelka <3 także uwielbiam tą płytkę, jedna z lepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I spore wzorki, akurat na długie paznokcie ;)

      Usuń
  3. Wow! Jak te BarryM genialnie stemplują <3 Całość super! Też bardzo lubię tą płytkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciłam uwagę na ich pigmentację :)

      Usuń
    2. Damson sprawdza się też na czerni, dobrze kryje, Pomegranate chyba nie używałam do stempli na ciemnych lakierach...

      Usuń
  4. I love paisley designs!! How pretty and bright!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie odbijają się stemple :o dobre krycie mają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre! Fajnie się sprawdzają i solo, i w stemplach.

      Usuń
  6. Nie wiadziałam, że w Golden Rose jest taki fajny biały kolor, na zdjęciach wygląda po prostu idealnie.
    Fajnie Ci to wyszło :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie odbite wzorki, śliczne zdobienie :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. It's very pretty - and uh oh, where did that thumb go, hopefully you find it soon :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie fajne :). Nie wiedziałam, że one tak stemplują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dobre krycie. Dwuwarstwowce Gelly Hi-Shine spoko nadają się do stempli.

      Usuń
  10. Pięknie Ci to wyszło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww poor thumb ;-)

    Great stamping Aneta, I'm really like this pattern and colours on the white :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie, choć ja u siebie wolę jednak subtelniejsze wzory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, this one looks really cool! So neat and cool shades)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is such a pretty mani! I love the colour and stamping you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dopiero teraz się odrobiłam i siadłam przy kompie ;( noo faktycznie zgrałyśmy się dzisiaj z wzorem ;) Super mani stworzyłaś ;) a wiesz jak widziałam ten wzór na płytce to wydawał mi się mało ciekawy , ale już zmieniłam zdanie ;) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ja znów uwielbiam paisley, więc z całej płytki najpierw się na ten rzuciłam.

      Usuń
  16. Mi się podoba :)

    A tak poza tym mam pytanie: jak dbasz o paznokcie, żeby były zdrowe i niełamliwe kiedy tak często sięgasz po lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobre pytanie. I zaskakująca odpowiedź: nie noszę zrobionych przez siebie mani od kilku miesięcy! Robię, bo lubię, i zmywam, noszę tylko lakiery na bazie wody. A dlaczego?
      Okazało się, że moje paznokcie źle reagowały na formaldehyd i jego pochodne, co skutkowało onycholizą dwóch sztuk z dziesięciu, więc całodobowe noszenie poszło w odstawkę. Teraz jest już prawie całkiem OK. Stosowałam odżywki p2, ale nie znam składu, więc nie wiem, czy polecić. A tak w ogóle to od zawsze miałam twarde paznokcie, taka cecha genetyczna chyba ;) Choć, gdy nosiłam ciągle lakier, byly wysuszone i słabsze.
      Tak, że noszenie lakieru przez cały czas na pewno osłabia paznokcie, przynajmniej w moim przypadku.

      Usuń
  17. białe tło idealne do takich zdobień:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, daje bardzo dobry kontrast i dobrze oddaje kolory stempli.

      Usuń
    2. ja też zawsze zdobienia robię na białości:)

      Usuń
  18. Great colours together, no wonder you liked it a lot - I do too :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! Mam ten wzór na jakiejś płytce i patrząc na niego kompletnie nie miałam pomysłu na jego wykorzystanie, a Ty świetny manicure wyczarowałaś dzięki niemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No faktycznie, proste ale bardzo efektowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne zdobienie, super wzor i kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  22. wiedziałam, że Barry dobrze stemplują, ale tu u Ciebie wyglądają genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ genialnie Ci to wyszło, kolorki świetnie dobrane, wzorki perfekcyjnie odbite, nic tylko się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh veruy cute design
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty stamping! :D
    The color association is also very cute!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice you like the colour combo, I liked it too :)

      Usuń
  26. Outstanding mani, because of the contrast between the base and stamped patterns. Love it very much!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stamping on white is one of my favourite stampings, if not the favourite :)

      Usuń
  27. I am very impressed that those Barry M's stamped so well!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They do! I used Damson on black and it has a very good opacity.

      Usuń
  28. Absolutely lovely! This stamping design is super cute and I like the fact you used two different stamping colours on a white base.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stamping on white looks good so why only one colour?

      Usuń
  29. Pięknie odznaczają się te kolorki na białej bazie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorgeous mani, and I love your nail shape!

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie to wygląda!!! te stemple bardzo zmieniają ogólne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. So nice! I love bright colours on white nails :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cute mani, those polishes are really great for stamping :D

    OdpowiedzUsuń