poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Avon, Gel Finish, Glimmer w różanym mani :)

Witajcie :)

Dziś - manicure różane :) Złoto-miedziany lakier Avonu, którego użyłam do stempli, został zakupiony specjalnie w tym celu. Do stempli :D Gdyż metalików Avonu nie mogłam nigdzie wyhaczyć. A tak w ogóle to mój pierwszy lakier tej marki.

Hello :)

Today - a rose mani :) Golden-copper nail polish by Avon I used for stamping was bought especially for stamping :) I couldn't find gold metallic by Avon anywhere, so I bought a gelly one. And this is the first nail polish by this brand I'm showing here.

Końcowy efekt wyglądał następująco:

The final effect was looking like this:




Ale, żeby go osiągnąć, najpierw pomalowałam paznokcie Matte Ruby od Colour Alike i tym Avonem właśnie.

But, to achieve the effect, at first I painted my nails with Matte Ruby by Colour Alike and this golden Avon, of course.


marka: Avon
kolekcja: Gel Finish
nazwa: Glimmer
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: shimmer
cena: ok. 8, 50 zł/10 ml
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: Avon
collection: Gel Finish
name: Glimmer
number of coats used: 2
finish: shimmer
price: about 8, 50 zloty/10 ml
my rating: 7,5/10 pnts



Solo ten lakier to nie odcień w moim stylu, ale pomalowałam nim kilka paznokci, byście mogły zobaczyć, jak się prezentuje.

It isn't my shade solo, but I painted a few of my nails so you could see how it looks like.





Dobrze kryje, schnie w dość szybkim tempie. Nie patrzyłam na zegarek, ale myślę, że w ok. 15 minut był suchy. Zapakowany w kartonik; na wewnętrznej stronie można znaleźć skład. Nie zawiera formaldehydu i pochodnych:

It's well opaque and dries quite fast. I wasn't looking at my watch but I think it was dry in about 15 minutes, more or less. This nail enamel was packed in a box and the list of ingredients can be found at the inner side of it. There's neither formaldehyde nor its releasers.





Ten odcień pasowałby mi do manicure z drewnianymi wzorkami. Tymczasem macie róże ;) - z płytki BPL-024.

This shade would fit to a wooden mani. In the meantime you have roses ;) - coming from BPL-024 stamping plate.

Matte Ruby całkiem dobrze stempluje, nie sądzicie?

Matte Ruby stamps quite well, don't you think?






44 komentarze:

  1. Niesamowity efekt..po prostu cudownie, chyba muszę odkurzyć swoje stempelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak ci się spodobało, bo ten złoty Avon solo na paznokciach to nie do końca moja kolorystyka - więc tym bardziej mi miło.

      Usuń
  2. It sure stamps well, I like this mani!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear Aneta! What a pretty mani! The red is stunning! ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Yes, this red has a lovely shade and is opaque in 2 coats.

      Usuń
  4. ja lakiery z Avonu jakoś nie lubię;p ale wyszło ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Wibo był kiedyś identyczny lakier co ten z Avonu ;-) Nawet chyba go gdzieś mam ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że masz na myśli złote Glamour Nails?

      Usuń
  6. A nice red and a lovely stamping!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, pięknie się prezentują! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne takie eleganckie. z avonu mam może 3 emalie, jak jeden jest super tak kolejny tandeta- jak się trafi.

    OdpowiedzUsuń
  9. They both stamp pretty impressively! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The gold one isn't the best but it's quite OK.

      Usuń
  10. Wygląda bardzo, bardzo fajnie :). Lakiery to chyba jedyne produkty Avon, które mogą mnie skusić do zakupów u nich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem fanką Avonu, zwłaszcza żeli i balsamów, ale też i dezodorantów i... mogłabym wyliczać ;) Ale ten lakier jest w porządku.

      Usuń
  11. Lovely stamping! Love the color combo!

    OdpowiedzUsuń
  12. What beautiful stamping! I really like gold polishes :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty mani :-D I was tempted by this Avon, it does look good :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is my first Avon nail polish but I may tell you in secret ;) there are more ;)

      Usuń
    2. Oh sounds interesting :-D

      Usuń
  14. Genialna czerwień! Takiej szukałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. love glimmer :D
    nice stamping :D

    OdpowiedzUsuń
  16. złoto i czerwień to moje ulubione połączenie <3 super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne mani, a ten Avon jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Glimmer przypadł ci do gustu :)

      Usuń
  18. Pretty nails! The stamping came out great!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful stamping! I had Glimmer too :)

    OdpowiedzUsuń