poniedziałek, 6 lipca 2015

Stemple z płytki Born Pretty BP-L012, czyli okulary Owsiaka ;)


Hej :)

Kiedyś nadmieniałam, że ostemplowałam lakiery Yves Rocher i Barry M - oto efekty :)



Użyłam wzorków z zakręconej płytki Born Pretty, BP-L012 :) Stemplowałam Barrym M, Pomegranate (na żółtym tle) i Yves Rocher, Speaking Colors, Citron (na czerwieni). Ze stemplujących chłopaków lepiej spisał się Barry, ale Yves też się przydał ;)

---

Hi :)

Some time ago I mentioned that I stamped on Citron by Yves Rocher and Pomegranate by Barry M. How did the guys stamp? Barry M - better, but Yves can be useful too ;)

I used Born Pretty stamping plate, BP-L012. Here are effects:







Oto płytka/and here's the stamping plate:



54 komentarze:

  1. It's so cool!! The plate looks amazing

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The plate is weird ;D yet interesting!

      Usuń
  2. Hi dear Aneta! The yellow stamping on red is not too visible but in the complex the result is super pretty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah yes, there are better opaque polishes for stamping on darker shades than the yellow YR ;) - here you can see how it stamps.

      Usuń
  3. Ten z YR ciekawie wygląda. Ja nie mam cierplowiści do stempli.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Okulary Owsiaka" ;-D Świetna ta płytka, dużo ciekawych i oryginalnych wzorków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wzory, czego to ludzie nie wymyślą xD
    AAAA PANDY SĄ?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;)
      Pewnie są, ale ja nie mam ;)

      Usuń
  6. ciekawa płytka :) a paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely manicure, love the color combo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. okularki na żółtym tle rewelka :d

    OdpowiedzUsuń
  9. I have that plate as well, never used it but now I just have to! The colours you picked are just awesome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I reminded you of the plate ;) I wonder what you'll do with the help of this one.

      Usuń
  10. Okulary najbardziej wpadły mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's awesome and I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a fun stamp! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne okularki, a Owsiak jest the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, co robi dla dzieci, jest godne podziwu.

      Usuń
  14. Nice stamping! I'm liking the glasses :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, że okularki są the best:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te paznokcie. Zazdroszczę takich długich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, świetne zestawienie kolorów na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cool nail art. I like the red and yellow combo ;)

    OdpowiedzUsuń