poniedziałek, 13 lipca 2015

Płytka BPL-024 i stemplowanie lakierami Colour Alike ;)

Heej :) Dziś wrzucam obiecane, tak zwane 'dzieło' na lakierze Golden Rose ;D Nie do końca dobrze się odbiło na wskazującym, bo nie byłam pewna, czy biel wyschła i źle docisnęłam gumkę ;) Płyteczka to nowość od Born Pretty, BPL-024 z fajnymi, dużymi kwiatowymi wzorami, które wlezą nawet na długie panokcie ;)

Jak wam się podobają wzorki z tej płytki?

---

Heeey :) Today I'm posting a promised 'masterpiece' on Golden Rose nail polish ;D I didn't press the stamp well on my pointer finger because I wasn't sure if the nail polish was completely dry and the pattern isn't precise there. The stamping plate is a new one from Born Pretty Store, BPL-024 with nice, big flowery patterns that should be suitable even for long nails ;)

Do you like stamping patterns from this plate?






Golden Rose, Color Expert, 02; Colour Alike, nr 487, 522



64 komentarze:

  1. Bardzo fajne mani :)
    Lakiery CA odbijają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. FAjne kolorki, a płytkę chcę mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie :) Żałuję, że nie mam białego lakieru :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ciekawe, gdzieś już widziałam ten wzorek.tylko w innym wydaniu:-Pps.ślicznie to u Ciebie wygląda. Bardzo podoba mi się kolorystyka, której użyłas:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też - może na tym samym blogu? ;)

      Usuń
  5. Oh what a pretty nail art dear Aneta! I' d like to stamp my nails too with these plates! It seems funny and the result good!
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  6. How beautiful! And I ordered this plate as well now!

    OdpowiedzUsuń
  7. It looks gorgeous. Love the colours you used!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, this stamping looks so awesome *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne efekty, takie świeże i urocze są pazurki ach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Incredibly beautiful, I love the colour combination it is very sweet and feminine :) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się odbiło ;-) Świetnie ozdobione paznokcie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło ładniej, ale mogło i gorzej ;)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba i wzór i kolorystyka. Sama nie mam cierpliwości nawet do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie to wygląda :) Pięknie zgrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. love the color combo, nice design :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie, lubię kolorowe stemple na bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - bardzo! dają fajny kontrast.

      Usuń
  16. Bardzo fajne zdobienie, chyba też skuszę się na lakiery CA do stemplowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze nie skusiłam. Wydaje mi się, że mam podobne, mogące spełnić się w tej roli - choć mam w tej kolekcji kilku faworytów ;)

      Usuń
  17. Bardzo fajnie! Nie widziałam tej płytki, ale już chce ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice stamping. I like the colours :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These are one of my favourite CA cremes. Let's say they are in top 5. Which ones are yours?

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The stamping and the colors as well are very pretty :)

      Usuń
  20. That's so delicate and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to pięknie wygląda! Pełna profeska. Ja ostatnio mam jazdę na te stemple, ale nie wiem czy ja sobie tak ładnie naciapię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu są niedoróbki! Powaga. Ale co tam ;), wszakże jesteśmy ludźmi, prawda? ;) Z chęcią pooglądam twoje stemple.

      Usuń
    2. No widzisz, a ja ich... nie widzę! Dla mnie jest ok!

      Usuń
  22. świetna kombinacja! coraz bardziej chcę mieć tą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. That's beautiful! I really like these stamping plates :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie to wygląda :) wakacyjne pasteLOVE ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam już tę płytkę i coraz bardziej mi się podoba. Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, what a pretty mani! It's so perfect for spring or summer :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a beautiful pattern! Love the colors you've used here.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie, bardzo fajna ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hej cudne ja mam ogromną chęć na tą płytkę :) szukałam na allegro ale cholernie drogie ::(

    OdpowiedzUsuń