poniedziałek, 27 lipca 2015

Pastelowe kropki lakierami Golden Rose :)


Hej :)

Coś ostatnimi czasy polubiłam kropki ;) Proste i efektowne :)

Do zrobienia tego mani użyłam dwóch sond, o większej i mniejszej końcówce, oraz trzech lakierów Golden Rose. Pastele goszczą u mnie rzadziej niż nasycone kolory, ale też są przyjemne. A wy? Wolicie pastelowe, rozbielone odcienie, czy bardziej mocne w odbiorze?

---

Hey :)

I've liked dots a lot lately ;) They are simple yet make an impression :)

I used two dotting tools for this manicure. One has a bigger and another one - smaller ending. I also used three Golden Rose nail polishes. I use pastel shades more rarely than the saturated ones, but I think pastels can be nice too. And you? Do you prefer pastels or bolder, more saturated shades?







A tu pobawiłam się programem do obróbki zdjęć i tłem ;)/And here I was playing with a photo editor and a certain background ;) 



58 komentarzy:

  1. Kropeczki lubię każde :) Slicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like pastels on other girls, not so much on myself :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze lubiłam i nadal lubię kropki na paznokciach i wiele mani robiłam w którym przewijał się wlaśnie motyw kropek :) co do kolorów to tak jak Ty wolę te intensywniejsze,ale czasem na pastele też mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam twoje kropki i kropkowe kwiatki :D Serio serio; myślę, że czasem robi się mani nie wiadomo jak cudując, a prostsze jest często niedoceniane, a fajne!

      Usuń
  4. Pięknie dobrałaś te kolorki pastelowe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to zależy od nastroju, czasami wybieram pastele :P. Fajnie wyglądają kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dzięki :) Pastele mają swój urok.

      Usuń
  6. ale ładnie ;)! też lubię kropki,ale tylko na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze - na legginsach i na spódniczkach.

      Usuń
  7. Piękny odcień lakieru a kropki fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny dobór kolorów! Bardzo nam sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It's so sweet and pretty, I like the kind of 3D effect in the dots!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie to wygląda, ale ja nie umiem tak ładnie zdobić pazurasów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywne pazurki, bardzo w stylu Lucy :D
    PS. ja raz lubię mocne kolory, a raz pastele - chyba zależy od nastroju i pogody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pastele w jaką pogodę?

      Bardzo lubię styl Lucy!

      Usuń
  12. Pastele lubię tak samo jak mocne kolory :) a kropeczki to motyw ponadczasowy! Ślicznie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kropeczki i świetnie dobrane kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's really nice. The colour go well together :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I like how they look together. The nail polishes are quite thick though...

      Usuń
  15. What a pretty mani! I love pastels :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Orginalnie dawno nie widziałam kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super to wygląda :) uwielbiam wszelkie kropeczkowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pretty and cute with the dots. Love the colors you picked!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Miriam :) I like these shades too :)

      Usuń
  19. This is so cute, I love it, one onf my favorite nail styles are dots :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love dotticures and the color combo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dots manicure is so lovely) Pastel shades make it awesome!

    OdpowiedzUsuń