sobota, 25 lipca 2015

Models Own, Bikini: świetny neon!


Witajcie :) Pokażę wam dziś lakier Models Own, który bardzo mi się spodobał. Na zdjęciach z netu wyglądał mniej neonowo, dlatego też wahałam się, czy go kupić, ale okazało się, że warto było: aparaty zjadały jego żarówiatość! ;D

Hello :) I'm going to show you Models Own nail polish I like a lot. It was looking less neon-like in swatches made by other people so I was in doubt if to buy it. It was worth the purchase: cameras were eating its neonness! ;D



marka: Models Own
nazwa: Bikini
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena: 25 złotych/14 ml
moja ocena: 8, 5/10 pkt

brand: Models Own
name: Bikini
number of coats used: 3
finish: glossy
price: 25 zloty/14 ml
my rating: 8, 5/10 pnts



Oczywiście wykończenie jest na tyle błyszczące, na ile może w przypadku neonów ;) Malowanie tym lakierem było przyjemniejsze niż neonami od China Glaze, które, jakkolwiek piękne, to jednak potrafią smużyć na tyle, że potrzeba czterech warstw. Ten neon lekko smuży i ma dość gęstą konsystencję, dzięki której nie trzeba aż czterech - oglądacie go bez białej bazy :)

Of course the finish is as glossy as it can be in neons' case ;) Painting with this nail polish was more pleasant than China Glaze neons which - pretty as they are - can also smudge so much you need 4 coats. This neon smudges slightly and has quite thick consistency, so you don't need 4 of them. You're watching it without a white base :)

Czas schnięcia jest przeciętny, ani długi, ani krótki. Będzie na nim zdobienie :)

The drying time isn't long, it isn't short either. I'm going to show a nail art on it :)






54 komentarze:

  1. Na wakacjach jestem jak najbardziej za neonkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny kolor choć osobiście nie przepadam za neonami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie lubiłam, ale potem się zmieniło... są energetyczne!

      Usuń
  3. mam go i jest rewelacyjny- super wyglada na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty. I can't wait to see it with nail art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gorgeous bright polish. Loving it!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is such a pretty colour! I don't have many neons :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually I don't have loads of them either ;)

      Usuń
  7. Przepiękny, idealny na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest zarąbisty ;) uwielbiam takie ;) mnie wszystkie neonki które mam ogólnie dłużej schną niż zwykła lakiery, a szkoda, bo nie nadają się na szybkie mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chinki schną nawet szybko i Vipery, te z serii JEST. Vipery tak z kwadrans.

      Usuń
  9. If you want to wear China Glaze neons (or sheer neons like CG) apply them over a white base. Then you won't need the 4 coats ;)
    Love this one :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I know, but I don't like their smudging... Glad you like the MO!

      Usuń
  10. That's a really gorgeous neon yellow!

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks very bright :-D My kind of polish :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiście wygląda na twoich zaostrzonych pazurkach!

    Mam całą linię tych Polish for Tans neonków, nie mogłam sie powstrzymać jak wypuścili w zeszłym roku - nie malowałam nigdy neonem China Glaze, wiec nie mam porównania, ale o ile Bikini, Flip Flops itd kolory uwielbiam i są często na moim blogu, to formuła? AAAARGH. Smuży, gęsta, nie wyrównuje się, nie cierpię.

    Ale mówisz ze lepsza niż CH, haha, always look in the bright side : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Chinki często nie dość, że smużą, to są rzadsze i często dawałam 4 warstwy, by nie było smug.

      Usuń
  13. looks great, summer is a great season to wear such a beauty *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wear them all year round but the most often in the summer.

      Usuń
  14. boski jest! a masz może Flip Flop? ciekawa jestem czy malowanie nimi jest tak samo uciążliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, choć bym chciała ;) Jakoś ostatnio niedostępny tam, gdzie kupuję ;) Ale ten nie jest moim zdaniem specjalnie trudny w obsłudze ;) Toxic Apple gorszy ;)

      Usuń
  15. Idealny na dyskotekę na plaży :D Tak nam się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. So nice and shiny color!) Perfect for July))

    OdpowiedzUsuń