czwartek, 23 lipca 2015

Lakiery do stempli Colour Alike: B. a Sunshine i B. a Fresh Mojito w manicure z MoYou :)

Hej :)

Niedawno Colour Alike wypuściło na rynek serię lakierów do stempli. Nie kupiłam całego kompletu, bo mam lakiery, które stemplują całkiem dobrze i są w podobnych odcieniach, ale skusiłam się na żółty i zielony z tej kolekcji, bo takie odcienie akurat mi się przydadzą - te, których używałam wcześniej, nie miały najlepszego krycia.

Najpierw pokażę wam, jakie krycie uzyskuje się na czerni - lakier musi być dobrze napigmentowany, by się na niej odznaczał. Muszę przyznać, że Alike'i bardzo dobrze spełniają swoją rolę, może odrobinę szarzejąc, ale jest naprawdę w porządku.

Przy malowaniu wzorków na płytce od razu wyraźnie widać, że lakiery te są gęstsze od standardowych, ale podczas stemplowania nie ma z tym żadnych problemów. Bardzo dobrze się nimi operuje. Lakiery są perfumowane, ale mam wrażenie, że kompozycja zapachowa nie jest mocna.

marka: Colour Alike
nazwy: B. a Sunshine; B. a Fresh Mojito
typ: lakiery do stempli
cena: 13,99/8 ml + koszt wysyłki
moja ocena: 8,5/10 pkt obydwa

Na zdjęciach mani jest bez top coatu, więc jest możliwość zobaczenia, jakie wykończenie one dają. Fajnie, że Colorowo wzięło się za lakiery do stempli, przydadzą się! 

Do zrobienia manicure użyłam płytki MoYou z serii Pro XL, nr 05.

----

Hey :)

Not a long time ago Colour Alike released nail enamels aimed for stamping. I didn't buy the whole set as I have some polishes in similar shades that stamp well but I needed 2 of them, the yellow and green one as I wanted stamping polishes with good opacity, in these particular shades.

I'm going to show you how they work on black at first. Black is very demanding and if you use a nail polish with weak opacity for stamping, it won't be much visible and contrasting. I think Alikes work really well on black. Maybe they become very slightly greyish but only a tiny bit and they have very good opacity.

When you paint with these, you may easily notice that they are thicker than a common nail polish, but they didn't cause any problems with stamping. I worked with these easily. They are perfumed, but I had an impression the fragrance wasn't intense.

brand: Colour Alike
name: B. a Sunshine; B. a Fresh Mojito
type: nail polishes for stamping
price: 13,99 zloty/8ml plus shipping cost
my rating: 8, 5/10 pnts both

There isn't a top coat in photos so you have an occasion to see how the finish of these nail polishes looks like without any additions. I think it's a very good idea to create nail polishes for stamping!

 I used MoYou stamping plate, Pro XL collection, nr 05.








Flormar, Quick Dry, QD10 Black Minimalism; Colour Alike, B. a Sunshine; B. a Fresh Mojito



59 komentarzy:

  1. I didn't knew that Colour Alike has stamping polishes. I have just two polishes from this brand and I love them very much! As about your nail art, it looks stunning and super sexy! Love it.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! Yes, they have released them recently.

      Usuń
  2. It looks like it covers very well!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny wzór :D Chyba najładniejszy, jaki dane mi było oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, to mi się podoba :) Ja właśnie czekam na swoje lakiery od Colour Alike...zamówiłam cały set + czarny i biały. Widzę, że chyba warto było :) Twoje pazurki oczywiście świetne! I jeszcze raz dopowiem, że ten kształt paznokci bardzo mi się podoba :) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie warto zamiast Mundziaków, bo tamte ponoć mają zbyt mocny zapach. Ja bym ich nie mogła nosić :D

      Usuń
  5. Zastanawiałam się dziś nad zakupieniem całego setu ;-D I chyba zaraz do tego wrócę i zamówię ;-) Ten wzór który wybrałaś do zdobienia wygląda jak wężowa skórka ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe skusiłam? ;) Bo to jest wężowa skórka, płytka ma różne wzorki zwierzęce i ten jest jednym z ciekawszych :)

      Usuń
  6. Zastanawiam się nad zakupem kilku kolorów.
    Calość wygląda bardzo fajnie, kolory robia swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great coverage!! Love the result, edgy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć wszystkie te ich lakiery do stempli, bo jak widzę są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda mam dwa, ale krycie wszystkich wydaje się spoko z tego co widziałam na FB ;)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa tych nowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful look! i like animal print! they stamp very well on black !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The animal print is one of my favourites :)

      Usuń
  11. Super, że te lakiery tak dobrze wyglądają nawet na czarnej bazie, czas o nich pomyśleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały efekt wężowej skóry <3 Genialnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Great stamping :-D

    I had noticed the new releases, but haven't bought any. I might just buy some soon as they have a non-stamping set available too! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, so they don't have the non-stamping set at the moment?

      Usuń
    2. They do, I just can't buy at the moment! ;-)

      Usuń
  14. bardzo podoba mi się efekt, który uzyskałaś :) sama zastanawiałam się nad tymi lakierami, ale muszę poćwiczyć stemplowanie i dopiero się zabiorę za takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny efekt! muszę powiedzieć, że dają radę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG! these look so good stamped over black! I never had such good result even with special stamping polish, the black always ensup showing through.

    OdpowiedzUsuń
  17. Potrzebujemy czarny lakier a nigdzie nie możemy go dostać... Podeślij nam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Tam, gdzie kupiłam, jest już niedostępny. W sumie się nie dziwię, dobrze kryje przy dwóch warstwach.

      Usuń
  18. Wooow, they work perfectly on the most difficult shade to cover with a stamping design! I may need these two babies... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesting design) I want tot ry some yellow polishes!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, what lovely stamping! I haven't tried anything like this before :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  21. That's such a lovely stamping! They are certainly great for that!!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, i'm pretty amazed with these polishes :D

    OdpowiedzUsuń