piątek, 31 lipca 2015

Hawaje ;)


Witajcie :)

Ponieważ nie wybiorę się w tym roku na Hawaje, machnęłam sobie hawajskie zdobienie ;D

Jako baza posłużył mi lakier Golden Rose, a do stempli użyłam matowego Barry'ego M, Rhossili. Wzór pochodzi z płytki Born Pretty, BPL-024. Polecam wam tego Barry'ego do stempli, kryje naprawdę przyzwoicie!

Co sądzicie o rezultacie?

---

Hello :)

Because I'm not going to Hawaii this year, I did a Hawaii nail art on my nails ;D

Golden Rose nail polish is a base here, and I stamped with matte Barry M, Rhossili. The stamping pattern comes from Born Pretty plate, BPL-024. I think I can recommend this Barry for stamping as it's well opaque!

What do you think about the result?








59 komentarzy:

  1. Oj, zdolniacha z Ciebie :D Pięknie i jak wakacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają Twoje pazurki na hawajach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zgranie kolorystycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to mówią "cuś pięknego" !:) Bardzo mi się spodobały z miniaturki posta, a jak weszłam do wpisu to spodobały mi się jeszcze bardziej :) Fajnie dobrane kolorki i bardzo estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki genialny wzór, też muszę kupić stemple :P

    OdpowiedzUsuń
  6. So pretty and perfect for summer, I really like the color combination :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Green on nails isn't liked by everybody...

      Usuń
  8. Oh, so sweet! Love such flower patterns!

    OdpowiedzUsuń
  9. super, lubię takie hawajskie motywy :) chociaż chyba bym wolała inną kolorystykę, może coś z żółtym neonem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żółtym neonem też byłoby fajne, może kiedyś ;) Wtedy miałam ochotę na zieleń z fioletem i akurat tę zieleń miałam pod ręką ;)

      Usuń
  10. This is stunning!! Very very gorgeous <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Świetnie dobierasz kolory i znów to udowodniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear Aneta! Love this mani! !! It's so pretty! Kisses ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądają Twoje pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie wyszlo, naprawde "po Hawajsku", a na wyspy to powinnas sie wybrac!!! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby to było takie proste ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  15. hibiskusy <3 pięknie odbite! ja stemplowałam kiedyś żelkami z Barry M i też wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość Barrych jakie mam, dobrze stempluje, warte zakupu :)

      Usuń
  16. Widzę, że wystawiłyśmy mani z użyciem tego samego motywu ;) Bardzo mi się podoba Twoja wersja - ma w sobie radosny letni klimat ♥ Barry spisał się niesamowicie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :D Ty miałaś w innej kolorystyce :)

      Usuń
  17. Świetne zdobienie :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Hawaje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is so pretty and perfectly done! xx

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne mani i barry super kryje <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Na wakacje wprost idealne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is such a pretty mani, I love the tropical feel :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. I like these colours together, very nice! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It is really gorgeous - and I'm also not going to Hawaii this year :D

    OdpowiedzUsuń
  24. It's a really great mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. nice mani, now all you have to do is close your eyes and dance hula hula ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. This colour combo and the stamping <3 lovely!!

    OdpowiedzUsuń
  27. You brought me to Hawaii with you! I love this stamping!

    OdpowiedzUsuń