czwartek, 2 lipca 2015

Gradient dots, czyli pokropkowałam tu i tam ;)

Hej :)

Dziś - obiecane wykropkowane mani przed wami. Miał być to efekt gradient dots, czyli kropeczki wyglądające tak, jakby spadały z góry na dół. Lakier bazowy to neonek Flormar, a kropki robiłam miętowym Golden Rose z serii Color Expert i żółtym Miss Sporty z kolekcji Clubbing Colors. Przepadam za kropkami! A wy?

---

Hey :)

Today - manicure that I promised to show you. I was to do gradient dots nail art, that means I wanted to create dots looking as if they were falling down. The base nail colour is Flormar, Matte and dots were done with minty Golden Rose from the Color Expert collection, plus yellow Miss Sporty, Clubbing Colors. I love dots! And you?











Chcecie wiedzieć, jak się to robi? To czas na mały tutorial :) Najpierw zrobiłam kropki turkusowym lakierem, dwoma sondami o różnych rozmiarach (większa i mniejsza końcówka), omijając górną część paznokci.
---
Do you want to know how I did this manicure? So it's the high time for a small tutorial :) At first I did my dots with a minty nail polish, with two dotting tools - one had bigger, another had smaller ending. I was trying to omit the upper part of my nails:






A potem wykonałam podobną czynność z żółtym lakierem. Kropki powinny czasem na siebie nachodzić, a czasem nie być pełne na końcówkach paznokci (tylko np. pół kropki ;))
---
And then I did the same thing with the yellow nail polish. The dots should be sometimes one on another and sometimes not to be full at the tips, but f. ex. only a half of a dot ;)

Widzicie? See?



80 komentarzy:

  1. I like this one a lot - it's so fun and happy - and perfect for summer!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja teeeeż! :D świetnie połączone kolory, bardzo wesoły efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very sweet!! :)
    It somehow reminds me of candies XD lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, these small colourful candies :)

      Usuń
  4. Cudo! I świetne wykonanie! Ja raz próbowałam podarować moim paznokciom tego typu zdobienie, ale moje wykonanie było niezbyt schludne, a dobór kolorów - dziwnie niepokojący :D Zdecydowanie powinnam wypróbować takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuchsia always looks so great on your nails! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny efekt, jesteś czarodziejką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt końcowy, a wykonanie proste ;) Super wygląda na takim kształcie paznokci. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne! Bardzo ładnie dobrane kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie mani :)
    Sama również bardzo lubię kropy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki wyglądają świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks so lovely! Really swet)

    http://kireikana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super dobralas te kolorki, cale zdobienie wyglada extra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey dear Aneta! What a pretty nail art! I love the contrast with the other nail polish you used =)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, there's the contrast and that's great :) Thanks :)

      Usuń
  14. Kurcze, ja nie mam nawet talentu przy najprostszych zdobieniach pazurków. Twoje wyglądają naprawdę ładnie, aż pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It's so eye catching!! I like it very much!

    OdpowiedzUsuń
  16. What a pretty mani! It's so fun and playful :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  17. have them all.yellow is fantastic, pink is pink, but GR RC 67 is law
    extra look , i like it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kropkowe mani! super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ani nam nie mów! Wymarzyły nam się fioletowe pazurki w żółte kropeczki i co? zostały po prostu fioletowe xD

      Usuń
    2. A macie sondę do kropek?

      Usuń
    3. No pewnie, że... nie xD
      Liczyłyśmy na swoje umiejętności i zwinne rączki :P Jak widać trzeba liczyć na sprzęt pomocniczy :P

      Usuń
  20. Ale świetnie to wygląda! Przypomina mi jakąś starą grę na komórki z takimi spadającymi piłkami, nie pamiętam jak się nazywała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, paznokcie robią wrażenie :) Wyglądają świetnie :) Mam ten żółty lakier z Miss Sporty i bardzo go lubię :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ncie mani. I like the colours on the matte, looks good :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. So cool, I love this! The colours are great together as well, very cheerful! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. It is cheerful and funny. I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam cierpliwości do takich zdobień, ale wyglada to uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Mój syn nauczył mnie mieć więcej cierpliwości :D

      Usuń
  26. such a happy manicure, love it :D

    OdpowiedzUsuń
  27. That puts a smile on my face! How lovely!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great it made you smile, I liked it a lot too :)

      Usuń