czwartek, 9 lipca 2015

Golden Rose, Color Expert, nr 02: śnieżna biel w środku lata ;)

Witajcie :)

Jeśli lubicie nosić biel na paznokciach, albo poszukujecie białego lakieru zbliżonego do ideału, mam dla was propozycję.



marka: Golden Rose
nazwa: Color Expert, nr 02
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
cena: ok. 6 zł/10,2 ml
moja ocena: 8/10 pkt


Szukałam fajnej bieli bez żywicy formaldehydowej, ponieważ okazało się, że Sally Hansen, Xtreme Wear, White On, której najczęściej używałam, niestety ją posiada - a żywica ta niszczy mi paznokcie. Mój wybór padł na właśnie to Golden Rose, które jest jej pozbawione (formaldehydu też). I jak się ono sprawdziło?

Jest dobre. Co prawda potrzeba mi było trzech warstw, ale to standard przy białych lakierach (z dwiema miałam lekkie smugi). Rozprowadzanie było łatwe, lakier ma 'śmietankowy' wygląd, podobnie jak Sally Hansen. Całkowite wyschnięcie po pomalowaniu (od razu, warstwa po warstwie) to ok. 20 minut. Choć dwie warstwy byłyby lepsze, to trzy też mogą być i jestem zadowolona z tego lakieru. Jak wam się podoba?

P. S. Spodziewajcie się wpisu z nail artem na tym Goldenie ;)

skład: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, n-butyl alcohol, silica, benzophenone-1, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyral

---

Hi there :)

If you like white on nails or you are searching for a white close to the ideal, I have a proposition for you.



brand: Golden Rose
name: Color Expert, nr 02
number of coats used: 3
finish: glossy
price, amount: about 6 zloty/10,2 ml
my rating: 8/10 pnts


I was searching for white without formaldehyde resin because Sally Hansen's, White On, from the Xtreme Wear collection contains it - and formaldehyde destroys my nails.  My choice was this Golden Rose, it doesn't contain formaldehyde and its resins.

How does it work? 

It needs 3 coats, because I had small smudges with 2. No wonder, most of whites need 3 coats, that's acceptable. It was painting easily, the consistency was cream-like just like in White On's case. I was painting one coat after another, without waiting, and the full drying time lasted for about 20 minutes. Two coats would be better but I like this nail polish and it's going to stay!

P. S. Expect some nail art on this white to be posted some day :)

skład: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, n-butyl alcohol, silica, benzophenone-1, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyral




73 komentarze:

  1. Jakoś u Ciebie inaczej się zrobiło ;-) fajnie tak, letnio ;-) a biel na paznokciach lubię bardzo, chociaż rzadko noszę (zupełnie nie wiem dlaczego) :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak jasno i zwiewnie dzięki tej bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy nie lubią białych pazurków, ja bardzo lubię, pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę - a lubisz nosić białe ubrania?

      Usuń
  4. That is super pretty as far as whites go! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię białe pazurki,jednak rzadko je noszę ;) bardzo ładnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. That is a super pretty white!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh I love white nails :-) Really looks good on you too!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają, jednak ja rzadko noszę pomalowane na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. we all need good white in a stash :D
    during summer white looks great on nails <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, during summer, but I like watching it in winter too :)

      Usuń
  10. Ja ostatnio właśnie poszukuję bieli idealnej i skusiłaś mnie żebym i tą wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. This sounds like a really nice white polish! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Every girl needs a good white polish in her collection :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu też szukałam bieli idealnej i kupiłam GR Rich Color nr 76 - kryje po 2 warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też znam ;) Tyle, że stempluje bardziej na szaro niż biało na ciemnych kolorach ... choć pamiętam, że jako lakier solo, nie do stempli, był OK. Chyba dawałam 3 warstwy ze względu na bruzdy?

      Usuń
  14. warty wyprobowania, slicznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat białego często używam, bieli z GR jeszcze nie miałam, a mam ten SH :P. Może też je zamienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, musiałam się nieźle nagimnastykować, by wyczytać, co on tam ma, nie ma to jak prawie biała czcionka na buteleczce z białym lakierem ;) ale wypatrzyłam Ethyl Tosylamide, to jest właśnie żywica formaldehydowa. Ten lakier mocno śmierdzi i niełatwo się wietrzy... z GR było lepiej. W ogóle kiedyś lubiłam SH, a teraz gdy sprawdzam skład to dosłownie każdy z tych lakierów ma Tosylamide na liście.

      Usuń
  16. jak dla mnie on jest gęsty i średnio mi się nim maluje, ale do stempli za to jest bardzo dobry :) a do zwykłego malowania wolę nieco rzadszy z serii With Protein, mi kryje po 2wóch warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH jest podobnie gęsty, ale w sumie nie przeszkadza mi to. Tego z serii With Protein nie znam ;)

      Usuń
  17. Tego lakieru nie miałam, ale z GR z serii Paris jest świetna biel, kryje po dwóch warstwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - dwie warstwy byłyby akurat, ale nie wiem, czy u mnie byłyby to dwie... na kilku paznokciach mam większe bruzdy.

      Usuń
  18. ja właśnie używam SH i póki co to najlepsza biel jakiej używałam, ten też wygląda fajnie, chociaż 3 warstwy to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH skreślił u mnie skład, zapach... Ale jest to jedyny znany mi dwuwarstwowiec biały.

      Usuń
  19. It's a really nice white, I like it :-D Looks good on :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. O nieee! <3 Jutro lecę do GR po ten lakier <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi dear Aneta! Love the shape of your nails, it is so elegant! This white seems to work well, I own the Flormar Snow white, it is not so bad :P
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. How many coats of the Flormar you use?

      Usuń
  22. Bardzo mi się podoba ;) Lubię białe pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealna biel i piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pekinie wyglądają :) Nigdy chyba nie miałyśmy tego koloru na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam i lubię, musze kupić nowy bo zgluciał :(
    Czekam na to obiecane zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo zgluciał a to maupa ;P
      No niestety, jeszcze nie mam przyszykowanego postu ze zdobieniem ;)

      Usuń
  26. nigdy nie miałam takiej bieli na paznokietkach, ale wygląda na prawde slicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nie przemawiają do mnie białe lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się ;) Ja akurat bardzo lubię.

      Usuń
  28. Pretty shade, dear! It's not osften, when I use white polishes)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. White looks so good on you! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznaję, że biel na pazurkach jest w 3 moich ukochanych kolorów :) A moją ukochaną bielą jest także lakier Golden Rose tyle że z serii Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Three coats are too much but I love the result - and white nails are so classy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzy warstwy dla mnie to zdecydowanie za dużo jeśli chodzi o biel - moja musi kryć po jednej i taka właśnie jest SH white on, którą zużywam w zatrważających ilościach :d skład mi nie przeszkadza ;) A GR lubię ale inne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie przeszkadza, to OK - kryje dobrze, miałam go.

      Usuń
  34. That polish goes straight to my "Must try" list! I love white nails and I'm always searching for a good white!

    OdpowiedzUsuń