wtorek, 7 lipca 2015

Essence, szminka nr 52, In the Nude/Essence lipstick, nr 52, In the Nude :)


Witajcie :)

Pora na szminkę - to pomadka w przyjemnym, neutralnym odcieniu.




marka: Essence
nazwa: Lipstick, nr 52 In the Nude
cena, pojemność: ok. 8 złotych/4 g
moja ocena: 7,5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? teraz już nie, bo wolałabym zainwestować w lepszy skład i mniejszą ilość szminek, ale nie biorąc go pod uwagę, tak - jest fajna!


Podobała mi się do tego stopnia, że gdy spadła i sztyft odłamał się od nasadki, kupiłam jeszcze jedną.
Dlaczego tak przypadła mi do gustu? Bo jest nie nachalna i nieco rozjaśnia usta, dzięki czemu twarz wydaje się optycznie bardziej rozświetlona :)



na ręku:




Skład możecie znaleźć tutaj: klik. Jest taki... szminkowy, czyli niestety przypadkowo połkniecie trochę chemii. Trwałość szminki jest przeciętna, bardzo dobre nawilżenie, zapach słodki, przyjemny. Aplikacja też przyjemna, kosmetyk dobrze się rozprowadza.  A oto me uścięta w tejże:



Nosicie takie odcienie? 

---

Hello :)

It's time to review a lipstick. The shade of it is natural and lovely.



brand: Essence
name: Lipstick nr 52 In the Nude
price, amount: about 8 zloty/4 g
my rating: 7, 5/10 pnts
would I buy it again? no, but only because of its ingredients - this time I'd choose healthier ones; if I didn't care for them, then yes!



I liked it so much that, when it fell down and broke, I bought it again. Why did I like it so much? Because the shade isn't too vivid and is very natural, slightly lighter than the real shade of my lips and that makes my face look brighter. 




on my hand:





You can find the list of ingredients here: click. It's so... lipsticky, that means you can eat some chemicals by accident. The lasting time is medium, this thing moistens lips very well and it's easy to paint with. The scent is sweet and pleasant.

Here are my lips:



Do you like wearing such shades on  y o u r  lips?

51 komentarzy:

  1. Daje ładny efekt i ma uroczy odcień :) Miałam brązową szminkę z Essence, skład drogeryjny, ale są ok, Essence nie testuje na zwierzakach, także myślę, ze to fajne szminki w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że bardzo przyjemnie mi się ją nosiło, odcień jest świetny, niby mało widoczny, a widoczny. I twarzowy!

      Usuń
  2. Nie używam szminek (no chyba ze od wielkiego dzwonu jakąś czerwień na imprezę) ale ta jest bardzo naturalna, ładnie błyszczy. Nadała by się na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, odcień na co dzień i niby nude, a nie nuda ;)

      Usuń
  3. I like peach shades during summer)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze zbytnio nie używam szminek,ale ta przypadła mi do gustu ;) Jest taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam jedną, nawet fajne, ale wolę GR w podobnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei miałam raz GR, ale jakaś taka mi się trafiła... jakby zjełczała? i trochę się zraziłam do szminek z GR.

      Usuń
  6. Mam kilka szminek na dzień i nie planuję kolejnych :), kolor ma fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo rozumujesz, że nie chcesz kupić następnej niepotrzebnej ;)

      Usuń
  7. Ale ładny kolor! Ja praktycznie nie używam pomadek, nie umiem w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też rzadko noszę, za krótko się trzymają ;)

      Usuń
  8. Hi dear Aneta! It's a very pretty lipstick this one, of the same brand I bought a similar shade to the one you're presenting here, a little bit darker. It's perfect for the everyday! =)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  9. I like essence lipsticks too! But I prefer stronger shades because as I am very pale when I put this kind of nude shades on the lips I look unhealthy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like you a lot in stronger shades! They suit you :)

      Usuń
  10. nie nosze takich kolorkow ale bardzo lubie je u kogos :)
    U Ciebie prezentuje sie bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's quite a subtle colour, I do like it :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know you don't wear make-up; the lipstick is almost like no make-up ;)

      Usuń
    2. Yup lol. Hehe yeah I can imagine! :-)

      Usuń
    3. During summer I hardly wear any make up, so I'm joining the no-make up club ;)

      Usuń
    4. During summer I hardly wear any make up, so I'm joining the no-make up club ;)

      Usuń
  12. Ładny odcień :) U nas by sie nie sprawdził ale u kogoś często wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I don't wear lipstick very often, but yes, I'd wear that one :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam ostatnio stawiam na matowe szminki, ale ta ma bardzo ładny kolor. Uwielbiam wszelkie beże i brązy na ustach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty też ładne, pod warunkiem, że usta nie wysuszone :)

      Usuń
  15. This sounds really nice, I love the colour! Nude lipsticks are always my go-to :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Veryy great color! I got it too :D

    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL || Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. I cannot remember when I last used a lipstick LOL

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie odcienie, choć osobiście wolę błyszczyki zamiast pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie kolory, dobrze się w nich czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie kolorki na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie śliczny kolorek, bardzo lubię takie naturalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń