środa, 17 czerwca 2015

Zoya, Solange :)


Witajcie :)

Dziś krótko: odświeżam lakier Zoya, Solange, w sam raz na wiosenne i letnie dni :) To taki brokat w przezroczystym lakierze, już kiedyś recenzowany, który ma strukturę a'la delikatny piasek. Jak wam się podoba?

---

Hello :)

Today in short: I'm refreshing Zoya nail polish named Solange, very accurate for spring and summer days :) It's a glitter in a clear gelly that had already been reviewed and it looks as if it was delicately textured. Do you like it?









50 komentarzy:

  1. Piękna struktura, no i te Twoje pazuraki <3 Świetnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ale fajne makro! czym zrobiłaś? A lekier cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wykadrowane makro, mam taką opcję w aparacie. Dzięki!

      Usuń
  3. Not sure if I would wear it to be honest! But gotta say, I love the sparkle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, you don't seem to wear such shades too often :)

      Usuń
  4. It is a lovely finish and a nice sparkle to it

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ha! i mam na nim stemple, będą kiedyś w osobnym poście.

      Usuń
  6. Śliczne ;) ja u siebie wolę tak z 2 paznokcie brokatowe a reszta normalne;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to w ogóle ostatnio jak pomaluję,to zmywam zaraz po zrobieniu fot. Daję paznokciom czas na zregenerowanie i maluję rzadko w porównaniu do tego, co kiedyś.

      Usuń
  7. O kurcze! Ale on fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zoya polishes are one of my favs along with Essies) Thsi shade looks so sunny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny jest, ma też chyba glassiki? Coś tak dobrze w cieniu wygląda :) Stemplowałabym po nim, oj, stemplowałabym!

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ imponująca długość! Sam lakier również wart uwagi ;) cudny

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear Aneta! This nail polish is simply...precious! It is a very particular gold yellow colour! Thanks for sharing =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There aren't many like this one, I guess.

      Usuń
  12. This is stunning! I really love the close up picture, the sparkle is just magical! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. It's a really, really pretty gold!

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba najpiekniejsze paznokciowe zlotko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładne jest - a ładniej by wyglądało na bardziej opalonych dłoniach ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajny, chciałabym go zobaczyć na sobie, bo u kogoś mi się podoba...a czy na mnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz niecałe 5 ml, bo doszłam do wniosku, że 15 ml to dla mnie za dużo, odlałam sobie 5 a 10 odsprzedałam ;)

      Usuń
  16. Piękny kolor, ale ja chyba nie odważyłabym się pomalować nim wszystkich paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy dobrze bym się czuła z takim kolorem ale u kogoś ogląda się go bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuję się dobrze, ale najlepiej wtedy, gdy mam opalone dłonie ;)

      Usuń
  18. What a pretty polish! I love more gold colours like this :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Łaał, te zdjecie ze zbliżeniem mnie zachwyciło! Wygląda cudownie. Zaraz zagłębiam sie w google, gdzie takowy dostanę. Must have!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. This nail polish is SO beautiful! :)))

    OdpowiedzUsuń