poniedziałek, 29 czerwca 2015

Yves Rocher, Speaking Colors, nr 51 Citron: wesoły żółtek :)

Hej :)

Dzisiejszy lakier był dołączany do kolorowego magazynu: całość kosztowała 5, 99 zł. Zgarnęłam gazetkę dla tego kosmetyku właśnie, ponieważ nigdy nie miałam lakieru Yves Rocher, a brakło mi wesołego żółtka o przyzwoitszym składzie ;)



marka: Yves Rocher
nazwa: Speaking Colours, nr 51, Citron
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena, pojemność: w cenie regularnej ok. 15 zł/5 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt (w ocenie nie biorę pod uwagę trwałości)


Na stronie producenta znalazłam informację, że Speaking Colors są wolne od formaldehydu, toluenu, DBP i kamfory. Nie wiem, jak z żywicą formaldehydową, gdyż nigdzie nie mogę znaleźć wyszczególnionego składu, ani na buteleczce, ani w internecie.

Dwie warstwy wyglądały całkiem dobrze, lecz dodałam trzecią, gdyż wypatrzyłam lekkie smugi. Lakier wysechł w ok. 12 minut. Bardzo ładny połysk i soczysty wygląd to jego spore atuty. Nadaje się do stemplowania: może nie kryje tak świetnie, jak Mundo de Unas, ale stemplować można. Na zdjęciach zobaczycie go razem z Barrym M, Gelly Hi-Shine, Pomegranate, a za jakiś czas pokażę wam zdobienie zrobione na tych lakierach.

Lubicie takie żółte kolorki na swoich paznokciach? Ja - bardzo :)



---

Hey :)

The nail polish I'm showing today was added to a magazine and I took the magazine for the nail polish itself: it cost 5,99 zloty. I also wanted a yellow enamel that would have more friendly ingredients than those ones I own.



brand: Yves Rocher 
name: Speaking Colors, nr 51 Citron
number of coats used: 3
finish: glossy
price, amount: about 15 zloty/ 5 ml at a regular price
my rating: 7, 5/10 pnts (the rating doesn't include lasting time)


I found an information on the producer's site that Speaking Colors don't contain formaldehyde, DBP, toluene and camphor. I'm not sure about formaldehyde resins though because I couldn't find ingredients written on the bottle and on the net.

Two coats were looking quite good, but I spotted some light smudges, so I added the third one. The drying time was about 12 minutes. Lovely gloss and juicy looks are huge advantages of this polish. I love such shades! It can be also used for stamping: it isn't as opaque as f. ex. Mundo de Unas but you can stamp it for sure. 

I paired the Citron with Barry M, Gelly Hi-Shine, Pomegranate and did some nail art on these, to be shown soon. 

Do you like such shades of yellow on your nails?







63 komentarze:

  1. Fajnie połączone kolor, podoba misię bardzo. Ja gazety nie kupiłam bo u mnie nie było... nawet gołej bez lakieru ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. You know I love shades like this! Similar to the last Kiko I posted. But I see this one needs 3 coats, too, which I don't like :(
    I also have no YR nail polish because they are quite price-y over here. Good that you found it with a magazine!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie było żółtego lakieru, bardzo mi się podoba :P. Aż chyba przejdę się do innego sklepu, może tam będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie znalazł się w niewielkim sklepiku, aż się zdziwiłam bo w większych niet ;)

      Usuń
  4. Intrygujące połączenie kolorów :) Żółteczko bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, so nice! I'd love to try this yellow sunny shade!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie kolorów i pięęęękny żółtek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nie było tej gazety z lakierem :/ a szkoda,bo kolorek ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółty jest absolutnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne paznokcie! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam żółte pazurki, ten kolor jest bardzo soczysty, zresztą Barry M też jest super, całość fajnie ze sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Też mi się podobało to zestawienie kolorów.

      Usuń
  11. śliczny ten żółty, idealny letni kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a really nice yellow and I like it with the Barry M as well :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesoły zestaw :) U siebie wolę mocno rozbielony żółty, ale u kogoś lubię taki intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ten zoltek, bardzo wyrazisty i bardzo pasuje do swego towarzysza od Barry M :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I don't wear yellow very often, but that's mostly because they usually act like little divas! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, they often do, same with whites ;)

      Usuń
  16. Też go mam ;) i kolorek jest super , ale faktycznie trzeba się przyłożyć, żeby się w dwóch warstwach zmieścić, za to niebieski , ktory oczywiście też kupiłam z kolejną gazetką ( i jeszcze zielony też ) jest super , nawet jedna warstwa mogłaby wystarczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony i niebieski też są ładne, widziałam ;)

      Usuń
  17. I love both shades! they look like nice quality polishes!
    I very much like your new nail shape, I think it suits you fabulously, when did you change it? I haven't noticed before! I'm sorry I haven't been commenting in a while, I get so very little time for blogging.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like both this nail polish and the new shape. When did I change it? Well, I guess during spring. One nail was broken in such way that to save my nails long I had to shorten them this way. And at first I couldn't get used to it, but it lasted for maybe one day, now I prefer them in this new shape.

      Usuń
  18. a wiesz że nigdy takiego koloru na szponach nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Both are really beautiful, but I'm surprised that the red needed 3 coats...

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor tego YR! świetne, wesołe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładny kształt paznokci! A kolorem w sam raz na wakacje :) Taki słoneczny i radosny! U mnie ostatnio tylko french na paznokciach ale właśnie zakupiłam słoneczną pomarańczę więc u mnie na paznokciach za niedługo też będą wakacje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post o kosmetykach które polecam i stosuje od lat :) Może cię zainspiruję!
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny żółciak, bardzo lubię takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful shades, and they go so well together!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh, what lovely colours! They're so bright and cheerful, perfect for summer :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolorki. Nie wiem czy sama wpadłabym na połączenie tych dwóch kolorów w jednym zdobieniu ale jak widzę u Ciebie wygląda to super:)

    OdpowiedzUsuń
  26. love that citron, looks great :D

    OdpowiedzUsuń