środa, 10 czerwca 2015

Sylveco, Brzozowa pomadka ochronna z betuliną/ Birch protective lipstick with betulin :)

Jak się macie? 

Używacie czasem pomadek ochronnych na spierzchnięte wargi? Rzecz bardzo przydatna! Poopowiadam wam o specyfiku polskiej marki Sylveco, jakiego ostatnio używam.



marka: Sylveco
nazwa: brzozowa pomadka ochronna z betuliną, hipoalergiczna
cena: ok. 10 zł + wysyłka/4, 6 g
moja ocena: 8, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak





na dłoni:




Informacje producenta:



Szukałam naturalnej pomadki o takich składnikach, bym zjadając ją nie musiała się martwić o to, co moje wnętrze dostało niejadalnego do zjedzenia ;) Czy spełniła moje oczekiwania?


składniki:



Mamy tu:
Glycine Soja Oil - olej sojowy,
Cera Alba - emolient tłusty, często używany w sztyftach jako baza (wosk pszczeli),
Lanolin - lanolina, emolient, zapobiega odparowywaniu wody z naskórka, tworzy film, pochodzenia zwierzęcego, 
Butyrospermum Parkii Butter - masło shea, zmiękcza, wygładza, otrzymywane z orzechów afrykańskiego drzewa,
Simmondsia Chinensis Seed Oil - olej jojoba, pozyskiwany z rośliny, zmiękcza, nawilża, natłuszcza,
Oenothera Biennis Oil - olej z nasion wiesiołka, pielęgnuje dobrze każdy rodzaj skóry, 
Theobroma Cacao Seed Butter - masło kakaowe, nawilża, 
Betulin - ekstrakt z kory brzozy, przeciwzapalny,
Carnauba Wax - wosk roślinny, pozyskiwany z palmy rosnącej w Brazylii :) i tu ciekawostka, używa się go do glazury tic-taców (Wikipedia - żródło informacji).

Skład bardzo na tak! Ponadto pomadka nakłada się lekko, łatwo i przyjemnie, daje bardzo miłe wrażenie nawilżonych dobrze ust, ma świetną konsystencję. Zapach - bez doperfumowywania ;), wyczuwam w niej zapachy składników naturalnych, głównie masło shea. Ta szmineczka daje też delikatny połysk na ustach. Warta zakupu!

---

Hi :)

Do you sometimes use lipsticks for dry lips? I think they are very useful!



brand: Sylveco
name: Birch protective lipstick with betulin
price, amount: about 10 zloty plus shipping/ 4, 6 g
my rating: 8, 5/10 pnts
would I buy it again? yes

I was searching for a lipstick that would contain such ingredients that aren't much harmful when you eat it ;) Has this Sylveco one fulfilled my expectations?

Ingredients:



There are:
Glycine Soja Oil,
Cera Alba - bees wax, it's often used as a base in sticks, emollient,
Lanolin - emollient, it prevents water from evaporation, it creates a film on skin and it's from an animal origin, 
Butyrospermum Parkii Butter - shea butter, it softens, smooths skin, it's achieved from nuts of an African tree, 
Simmondsia Chinensis Seed Oil - jojoba oil, achieved from a plant, softens, moistens, greases, 
Oenothera Biennis Oil - evening primrose oil, it works well with every skin type, 
Theobroma Cacao Seed Butter - cocoa butter, it moistens,  
Betulin - birch bark extract, anti-inflammatory, 
Carnauba Wax - plant wax achieved from a palm tree that grows in Brazil, and a curiosity here, Tic-Tac drops are covered with it  (Wikipedia - the source of information).


on my hand:



I'm really for these ingredients! Besides this lipstick is easy in use, smears very well, it gives an impression of smooth and well moistened lips, it has a great consistency. The smell - no perfume here, I can detect natural smells, mainly shea butter. Sylveco lipstick also gives a subtle shine on lips. I think it's worth purchasing!



30 komentarzy:

  1. skład zacny całkiem i na dłoni lśnienie również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę pomadkę, choć zapach niestety mnie odrzuca. Ale działanie genialne. Podobnie jak pomadka peelingująca tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polepszył trochę kondycję moich ust :) Zapach na szczęście nie mocarny.

      Usuń
  3. I collect lip balms, so I'd love to try these too)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie pomadki Sylveco - jeszcze żadnej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie od jakiegoś czasu ciekawią pomadki sylveco, nie miałam jeszcze :). Ciężko zdradzić mi eos'a :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam pomadki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa, widziałam produkty z tej serii u mnie w zielarskim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zielarskiego, w którym bywałam, zrobili aptekę ;)

      Usuń
  8. It sounds good and looks good too :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Have you ever tried coconut oil on your lips? It smells good and it's all natural :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, I haven't. I think it's a great idea but I wish the balm was in a lipstick form.

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze pomadki z Sylveco, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This sounds really nice! Perfect for me as my lips get dry really quickly :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. O tej marce już czytałyśmy ale my chyba jednak zostaniemy przy zwykłej wazelinie bo często nam wychodzi jakieś uczulenie na ustach :/

    OdpowiedzUsuń