środa, 24 czerwca 2015

Mydło kastylijskie z czekoladą/Castilian soap with chocolate :)


Witajcie :)

Mam pytanie: jakie mydła wolicie, w płynie, czy w kostce? Bo ja ostatnio przerzuciłam się na te w kostce...




marka: CzysteMydło.pl
nazwa: Mydło Kastylijskie, ręcznie wykonane, z czekoladą
cena: ok. 10 zł plus wysyłka
moja ocena: 10/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak!


Dziś będzie słodko i miło, albowiem dzisiejszy produkt jest super i praktycznie nie ma się do czego przyczepić :D Dałam mu dychę, czy to widzicie? Rzadkość u mnie :D

Skład:



Badamy skład? Badamy!
sodium olivate/palmate/cocoate: sól sodowa z kwasu tłuszczowego z oliwy z oliwek/palmy/kokosa
olive oil - oliwa z oliwek
castor oil - tłusty emolient, zmiękcza, wygładza, tworzy film (pochodzi z rośliny)
glicerin - roślinne lub zwierzęce pochodzenie, nawilża - tu z rośliny,
chocolate - czekolada, każdy wie, co to ;)





 Ładnie się ono pieni, ma delikatny zapach naturalnego mydła z lekką nutą kakao. Fajnie, że brak w nim potencjalnie drażniących składników zapachowych. Bardzo spodobało mi się nawilżenie: całkowite zero suchej skóry, na którą, jakby się mogło wydawać, jestem skazana ;) - a gdzie tam! Mydełko pozostawia delikatny, nietłusty film na skórze, taka jakby warstewka ochronna. Skończyłam je całe i kończę kolejne (z trochę innymi składnikami dla odmiany). Moim zdaniem bardzo dobre, naturalne, przyjazne dla skóry mydło za przystępną cenę. I opakowanie fajne, ekologiczny szary papier ze wstążeczką :)

Znacie? Używałybyście?

---

Hello :)

I have a question for you: which soaps do you prefer, in a bar or liquid soaps? Lately I've been choosing bar soaps instead of shower gels I preferred for many years.



brand: czystemydło.pl
name: Castilian soap, handmade, with chocolate
price, amount: 10 zloty plus shipping cost
my rating: 10/10 pnts
would I buy it again? yes!


Today there'll be sweet and nice because I've given 10 points to this product, have you seen this? You haven't seen such thing often on my blog :D 

Ingredients:


sodium olivate/palmate/cocoate: sodium salt of a fatty acid from olive oil/palm tree/coconut,
olive oil - everybody knows what it is :D
castor oil - fatty emollient, it softens, smooths, creates a protective film (it comes from a plant),
glycerin - of plant or animal origin, moistens, here it's from a plant,
chocolate - everybody knows ;)




This soap foams nicely, it has a subtle scent of a natural soap with a hint of cocoa. It's great it doesn't contain potentially irritating fragrance compounds. I love how it moistures - I didn't have dry skin and I thought I'd always have it after taking a shower. The soap leaves a subtle film on your skin, very pleasant one. I used it all and I'm using other ones, with different caring compounds for a change.The package is nature friendly, a grey paper tied with a ribbon. In my opinion this is a gentle soap very pleasant, natural, free from unneeded chemicals and not too expensive.

Do you know it? Would you use it?




46 komentarzy:

  1. Mmm chcę :D Miałam z Czyste mydło wersję z shea, boska była, to też muszę mieć :D :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie używałam tego i z kwiatem lipy, ale będzie więcej - te mydła naprawdę są na poziomie!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To jak teraz ja - w kostce do kąpieli :)

      Usuń
  3. Liquid for face and hands but a bar of soap for the shower

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely soap! It must smell divine)
    I like both types, but for kitchen I prefer liquid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's a subtle smell of a true soap with a hint of cocoa. For kitchen - yeah, me too.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Fakt, że nie tylko fajne w użytkowaniu, ale i przystojne ;D

      Usuń
  6. Ja ostatnio tylko w kostce :P. Z czekoladą nie miałam, używałabym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale to mydło jest warte zakupu!

      Usuń
  7. OO jakie fajne! Nie wiedziałam że takie są! Super! A zapach pewnie też fajny....Czekolada... Mmmm...
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, so amazing soap!
    Dear, would you like to follow each other? let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobna wersje w UK i jest rewelacyjna, nie wspomne, ze w dodatku wyglada smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak budyń albo coś w tym rodzaju ;)

      Usuń
  10. O rajku to połączenie doskonałe :) czekoladowe mydło ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi być genialne! Też przerzuciłam się na mydła w kostce! Obecnie mam jakieś z minerałami z Morza Martwego i bardzo lubię :) takie czekoladowe chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś na którymś blogu widziałam takie mydło... Może to Najel?

      Usuń
  12. Wygląda apetycznie, do tego bardzo dobry skład - może skuszę się? Do tej pory omijałam sklepy z ręcznie robionymi mydłami, bo zapach był nie do zniesienia, tzn zbyt silny jak dla mojego wrażliwego nosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny i nie męczący, powinien się sprawdzić.

      Usuń
  13. Wygląda pysznie, jak zobaczyłam to od razu przyszedł mi na myśl sernik, a to mydełko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. This looks really nice! I haven't tried anything like it before :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda apetycznie ;) zdecydowanie wolę mydła w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niejadalne niestety ;) Też wolę w kostce do kąpieli.

      Usuń
  16. It looks and sounds really nice. I hardly ever use bar soaps though :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I hadn't been using bar soaps for a long time too but now it's changed!

      Usuń
  17. Liquid all the way - but I do love the look of this one :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie mydeł w kostce nie używam (kiedyś napiszę o tym post) no chyba, że są to mydła specjalistyczne np. mydło siarkowe itp. Do rąk używam emulsji dezynfekującej, a do ciała żele lub mydło Aleppo jeśli jestem mocno przesuszona;)
    Twoje mydełko wygląda bardzooooo "apetycznie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie używałam. Hehe, fajnie wyszedł ten wygląd, totalnie 'do zjedzenia' ;)

      Usuń
  19. Wygląda bardzo ciekawie, wręcz smakowicie xD

    OdpowiedzUsuń
  20. I always use the liquid ones :-) Soap with chocolate lol interesting idea. And 10/10 wow :-D

    OdpowiedzUsuń