wtorek, 2 czerwca 2015

Joko, Find Your Color, J136 Berbers Blue i color block :)

Witajcie :) Dziś mam dla was lakier Joko i mani bodajże z jesieni zeszłego roku :O



marka: Joko
kolekcja: Find Your Color
nazwa: nr J136 Berbers Blue
ilość użytych warstw: 3, do zdjęć, powinny wam starczyć 2
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 12-13 zł/ 10 ml



Uwaga: lakier mocno przebarwia płytkę! Na szczęście wyczytałam w czyimś blogu, że dobrym sposobem na to jest wyczyszczenie paznokci pastą do zębów, niekoniecznie wybielającą: to działa! Ufff! Możecie zobaczyć po skórkach, że podczas robienia zdobienia wyjechałam co nieco poza paznokieć i samym zmywaczem dobrze skóry nie domyłam. Czas schnięcia tego Joko to ok. 10-12 minut, lakier trzymał się na paznokciach bez problemów. 

Zrobiłam pierwszy raz zdobienie metodą color block. Użyłam do niego lakierów OPI, I Just Can't Cope-acabana, Essence, Colour&Go, nr 177 Happy End i właśnie Berber's Blue. Nooo, niespecjalnie prosto wyszło, a plaster użyty do zdobienia zostawiał ślady kleju, które musiałam usuwać :D Ale w sumie chyba dość przyjemne mani, no nie wiem ;)

Seria Find Your Color nie zawiera toluenu i formaldehydu: klik.

---

Hi :) I have Joko nail polish for you today and manicure made in autumn last year, I guess :O




brand: Joko
collection: Find Your Color
name: J136 Berbers Blue
number of coats used: 3 but for better photos, you should manage with 2
finish: glossy
price: about 12-13 zloty/10 ml


Be cautious: this nail polish stains! Fortunately I'd read in a blog that stains can be removed with a toothbrush and a toothpaste (it doesn't have to be whitening) and it worked. You can notice that when I was painting my nails, I stained my skin and the stains weren't easy to remove with simply a nail polish remover. The drying time was about 10-12 minutes and lasting time was OK.

I did a nail art called color block for the first time and it didn't look as straight as I'd wish. The tape I used left some glue stains I had to get rid of. The color block was done with OPI, I Just Can't Cope-acabana, Essence, Colour&Go, nr 177 Happy End and Berber's Blue. All in all wearing this mani was quite pleasant ;)

Find Your Color series doesn't contain formaldehyde and toluene: click.





52 komentarze:

  1. Kolorki bardzo ładne i do tego całość wygląda świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki fajne, ale całość jakoś nie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Precyzyjnie nie jest - z przyczyn, które opisałam ;) To mani miało nie być publikowane, bo mam lepsze, ale może komuś przyda się info, że lakier plami - stąd w końcu się ukazało ;)

      Usuń
  3. Hi dear Aneta! I really hate nail polishes that stains ! I own a wonderful emerald green by sinful colors that always leaves my nails yellow even with tons of base coat.....
    Btw this is really a pretty colour ful nail art :-)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've always used base coats and sometimes they don't help. Thanks Marghe :)

      Usuń
  4. oj uwielbiam blokowe manikiury <3 świetnie kolory dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki ładne, ale nie jestem przekonana co do kształtu Twoich paznokci. Ale kto co lubi, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, co kto lubi, lubiłam go. Ale jest już dawno nieaktualny ;)

      Usuń
  6. It's a beautiful mani - but I hate stainers LOL

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna chociaż wydają się trochę niezbyt równe, ale na to można przymknąć oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są nierówne, są - miałam nie publikować tego mani, ale ten lakier już dawno w śmieciach ;) Nieidealnie, ale publikowanie tylko idealnych jest nie za bardzo prawdziwe.

      Usuń
  8. świetne graficzne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, looks very positive for summer <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka lakierów z joko i bardzo lubię . Fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają kilka naprawdę bardzo fajnych lakierów. Bardzo lubiłam np. Fruit Desert (napisali z błędem, ale cóż ;))

      Usuń
  11. I really like the blue and your mani. Pain that it stains though! That can be annoying lol! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nails were blueish after removing ;)

      Usuń
  12. Świetne zestawienie kolorków:)mam ten róż od essence tylko w wersji żelowej jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest super, do tego stopnia, że często używałam go w różnych nail artach i zużyłam buteleczkę - a zużycie buteleczki u mnie to jak zaćmienie księżyca się trafia, czyli rzadko ;)

      Usuń
  13. I really love geometric manis! And the colours you picked are so pretty together, very good for summer!

    OdpowiedzUsuń
  14. A color block manicure is always a good idea, expecially in this season!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne mani :) Bardzo mi się podoba ta technika, muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This is such a fun and coulourful mani! It's a shame about the staining, though :(
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  17. cool color combo, love what you did :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks nice! :) Yellow and blue combo reminds me of Ukrainian flag :))

    OdpowiedzUsuń