poniedziałek, 22 czerwca 2015

Flormar, Crazy Look Mascara: neonowy tusz do rzęs :)

Cześć :)

Nosicie lub nosiłyście kiedyś kolorowy tusz do rzęs? Czasem sobie o nim przypominam, zwłaszcza w ciepłe dni.


marka: Flormar
nazwa: Crazy Look Mascara, Yellow
cena: ok. 25 zł/11 ml
moja ocena: 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? nie, nie ten odcień


Tusz istotnie szalony... No cóż, kolorek bardzo mi się spodobał, ale... nie na moich rzęsach! Ponieważ czułam się w nim dziwnie, wręcz jakby rzęsy mi wyblakły :D Do tego tusz oblepia rzęsy zbyt grubą warstwą,  grudki, no, nie jestem zadowolona...

Szczoteczki wolę bardziej gęste, ta taka nie jest:





Tusz nałożony na rzęsy optycznie je wydłuża, ale nie podoba mi się wygląd oka z nim, zatem pokombinowałam i nałożyłam go razem z tuszem Essence, wtedy było już ładniej, ale wciąż zbyt awangardowo, żebym czuła się w tym dobrze.



maskara solo:



Flormar w połączeniu z tuszem Essence:



Sorki, nie jestem profesjonalną makijażystką, więc nie zobaczycie idealnie zrobionego oka ;)

I co sądzicie?

---

Hello :)

Do you wear or have you ever worn mascaras in vivid colours? I sometimes wear them, especially during warm days.



brand: Flormar
name: Crazy Look Mascara
price, amount: about 25 zloty/11 ml
my rating: 5/10 pnts
would I buy it again? no, not this shade





This mascara looks crazy indeed :D I liked its lime shade a lot, but... not on my lashes! I felt weird in this one, besides I had an impression that my lashes were looking bleached from afar and the mascara gave too sticky looks with clumps.

The brush looks like this (I prefer them thicker):





The mascara worn solo had too eccentric looks for me, so I combined it with Essence's green/torquoise mascara and then it was looking better ;)

Flormar solo:




Flormar with Essence:


I'm not a professional make up artist, so you won't see a perfect 'done' eye here ;) 

And what do you think?

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja się poddałam po razie, nie podobało mi się.

      Usuń
  2. Hahaha, this is kind of crazy - but also fun, so depending on the occasion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh how fun!! I did own a Mascara from Chanel that was seafoam green, so vivid, and used it many times in summer, but I suppose a mascara last quite a short time, doesn't it?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This one lasted quite long. I guess the mine is better for tips of fake lashes than normal ones.

      Usuń
  4. w życiu bym tego nie użyła ale kolor fajny xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ona mogłaby się sprawdzić przy sztucznych rzęsach, na ich końcach, przy scenicznym makijażu lub przy ekstrawaganckim, do ładnych zdjęć ;)

      Usuń
  5. kolor fajny, ale stawiam na czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W zielonych rzęsach wyglądasz lepiej ;) Ja jednak jestem fanką czarnych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja też wolę czarny, to był eksperyment ;)

      Usuń
  7. My girls sure could have fun with that:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hard to say! Somehow I think NOOO and when I see it I kind of like that it's different. But personally I wouldn't wear it ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This mascara looks bad solo :D I combined it with another colour but it lays unused since then ;)

      Usuń
  9. Może na jakieś imprezki tak, ale na co dzień jednak wolę czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak wolę czarne tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi się, wolę tradycyjny czarny

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, mnie to on się podoba, ale na szczoteczce :D
    Fajnie by było go zobaczyć w jakimś makijażu ze sztucznymi rzęsiskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo kurde a mi się podoba taka żółć, pasowałaby mi do nowej sukienki i spódnicy (kupiłam takie neonowe żółte ;p) czarna krecha i takie żółte rzęsy do tego - może być super! trzeba się wybrać na stoisko Flormaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bomba - wreszcie się komuś spodobał :) Koniecznie zapodaj fotkę :)

      Usuń
  14. na codzien pewnie bym nie nalozyla, ale sa przeciez rozne 'nietypowe' okazje ::)

    OdpowiedzUsuń
  15. Solo nie wygląda zachwycająco, może przy dramatycznym makijażu z ciemną kreską i sztucznymi rzęsami lepiej by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygląda, zwłaszcza w połączeniu z tym z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba - zdecydowanie wolę go z Essence, niż solo ;)

      Usuń
  17. This is really bold and funky! It looks good with the Essence :-D WOW

    I like your new blog design too :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's a kind of background comeback :D I didn't like my looks with the Flormar solo, too eccentric ;)

      Usuń
  18. I wouldn't have felt comfortable in the yellow either; it's a lot better with the addition you made :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This looks really fun! I don't know if I would be confident enough to wear such a bright colour, though :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was wearing it for one day, face expressions of some women were priceless :D As if they were thinking that something was different but weren't sure what it was ;)

      Usuń
  20. Hi dear Aneta! Hmmmmmm this yellow do not convince me, but, let me think, first, the solution you've found > apply the turquoise mascara on it , it's ok!
    Maybe, have you try to apply black mascara only on the final part of the lashes? If so, how is the final result? If have an idea I'll let you know !!! Kisses, Marghe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mixed this mascara with black at the end of my lashes and it was better looking - when you don't wear falsies, it's better to mix this Flormar with something else, I think.

      Usuń
  21. Hey I really like your new background on the blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was kind of bored by the old one - but I liked it a lot - the paws were here *thinks* last winter?

      Usuń
  22. Wow! I've never seen such a shade XD Looks really interesting)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałyśmy kiedyś niebieski ale szału nie zrobił xD Czarny najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam kolorowego tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń