sobota, 16 maja 2015

Żółw graffiti ;)

Cześć :)

Pokażę wam takie mani, które mnie samą zaskoczyło :D Kompozycja, która przywodzi mi na myśl graffiti, bo jest i metoda distressed, i kolorowane stemple w - powiedzmy - wzorku, który może się kojarzyć z graffiti. Całość zrobiłam na białym tle, a stemple kolorowałam bezpośrednio na paznokciu. 



Czegoś takiego jeszcze u mnie nie było ;D

---

Hi there :)

I'm going to show you manicure that surprised me :D The combo brings graffiti to my mind because there's distressed nail art here and coloured stamping in - let's say - a pattern that can remind of graffiti. I did the whole manicure on a white background and I coloured my stamps on my nails (I didn't do stamping decals).






I haven't done such mani yet, I think ;D








Essie, Avenue Maintain; Sally Hansen, Xtreme Wear, White On; China Glaze, Metro Pollen-Tin; Konad, Special Polish x 2; Essence, Colour&Go, 170 Beijos de Brazil; Sally Hansen, Insta-Dri



45 komentarzy:

  1. jaakie kolorowe,podoba mi się :D bardzo się rzucają w oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorki, takie żywe i energetyczne! Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć paznokci już nie maluję. Miło jednak pooglądać wasze mani.

      Usuń
  3. Wow, that's really cool! You did a great job :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. I like them a lot too, very cheerful ones.

      Usuń
  5. fajnie kolorowo, lubię jak sie dużo dzieję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt rewelacyjny, cudny zolwik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, no nie było :P ale wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. It's a great mani. I really love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też rewelacja.I piękne kolory i wzory a całość widoczna i dobrze wykonana:)daję szósteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a fun and colourful mani! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Uwielbiam takie kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fajnie mi się nosiło to mani.

      Usuń
  12. This is so beautiful, I love how happy and bright it is :)

    OdpowiedzUsuń
  13. That is surely fun and bright, I like it a lot!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear Aneta!!! What a colourful nail art you've done!!! Have a serene sunday :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow,ale zaszalalas z tym zdobieniem, jest rewelacyjne, bajecznie kolorowe :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. I LOVE the stamping and how bright the colours are!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I liked the chosen colours a lot too.

      Usuń
  17. Super zdobienie, wesołe i energetyczne :D

    OdpowiedzUsuń