piątek, 29 maja 2015

Yves Rocher, Nutritive Vegetal, 24H Comfort Nourishing Cream, Moisturizing Ash Tree Concentrate: dobry!

Witajcie :)

Ostatnimi czasy obkupiłam się w kosmetyki Yves Rocher, dlatego dziś poopowiadam wam o jednym z ich kremów. 




marka: Yves Rocher
nazwa: Nutritive Vegetal, 24H Comfort Nourishing Cream, z koncentratem z jesionu, skóra sucha lub bardzo sucha
koszt: 39 zł/50 ml
moja ocena: 8/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak


Według producenta krem odżywiający na dzień 24h jest wzbogacony o koncentrat z jesionu, który pobudza produkcję lipidów, aby skóra była intensywnie i trwale odżywiona. Produkt zmniejsza uczucie dyskomfortu i ściągania, natychmiast odżywia skórę na 24 godziny i sprawia, że jest miękka, delikatna, aksamitna i odzyskuje uczucie komfortu.



Co do braku uczucia tłustości, to jednak daje się odczuć, minimalnie. Skórę mam faktycznie nawilżoną, czy przez 24 godziny? Nie, przez maksymalnie pół dnia. Krem ma nietypowy zapach, jakby faktycznie coś drzewnego - wyobraźnia podsuwa mi obraz wnętrza pnia? :O - i coś chemicznego zarazem. Szczerze, to trochę dziwny zapach ;), ale się przyzwyczaiłam. Krem szybko się wchłania, zostawiając na mojej twarzy ten delikatny film i uczucie nawilżenia, poza tym serio mam wrażenie, że skóra wygląda zdrowiej. Uczulenia żadnego. Ponoć przy produkcji nie ucierpiało żadne drzewo ;) - serio, na pudełku pisze, że Yves Rocher pozyskuje sok z jesionu od sycylijskich plantatorów, którzy nie niszczą drzew. Poza tym krem jest bez parabenów, olejów mineralnych i sztucznych barwników.


Składniki: nie jestem specjalistką, ale trochę tu widzę stearyny?



Krem nabiera się ze słoiczka:




Znacie ten krem? Co powiecie na pomysł, by pozyskiwać środki do produkcji kosmetyku z drzewa? :)

---

Hello :)

I've bought many cosmetics by Yves Rocher lately, so today I'm going to write about one of their face creams.




brand: Yves Rocher
name: Nutritive Vegetal, 24H Comfort Nourishing Cream, Ash Tree Concentrate, Dry To Very Dry Skin
price, amount: 39 zloty/50 ml
my rating: 8/10 pnts
would I buy it again? yes


Have a look at the producer's promises:




When it comes to lack of oily effect, my skin is well nourished but has a slight film left. Nourishing doesn't last for 24 hours, but maybe half a day. The scent is unusual, there's something tree-like indeed, in my imagination I see insides of a stem :O - and something chemical. Honestly, it's a slightly weird smell ;) but I got used to it. The cream soaks fast leaving the slight film and I have an impression my skin looks healthier. No allergy. They say no tree suffers because of this production. Yves Rocher works with Sicilian people who get the ash sap without hurting the tree. Besides this cream doesn't contain parabens, mineral oils and colorants. 



Here are ingredients (I'm not an expert, but I see some stearates here):




You take it out of a little jar:






Do you know this cream? How about the idea of such a tree face cream?

27 komentarzy:

  1. drogi troszkę... wolę chyba Isanę za 7 zł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wyciąg z jesionu bardzo mi się tu podoba ;) No i efekt, ale co kto woli ;)

      Usuń
    2. frapuje mnie jak oni ten wyciąg zrobili xd

      Usuń
  2. No, I don't know it - and I like the idea as long as you do not grow leaves :D
    (sorry couldn't help it ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. I love Yves Rocher items, but I haven't tried this series yet. Hope it will be nice)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really think this cream is worth trying out if you have dry skin.

      Usuń
  4. YR nie jest moja ulubioną firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja chyba w ogóle nie mam ulubionej firmy, tylko takie, do których wracam częściej, rzadziej bądź wcale.

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, myślę jednak że nie polubiłabym się z zapachem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, z początku myślałam, że nie wróciłabym do niego właśnie z powodu zapachu. Potem przyzwyczaiłam się i przestał mi przeszkadzać, może być ;) Podobają mi się jego efekty, więc mogłabym kupić ponownie.

      Usuń
  6. Jeszcze nie testowałam kremów od YR, miałam za to fantastyczny płyn dwufazowy i mogę go śmiało polecić :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jakiś czas temu kupiłam trochę rzeczy z YR :). spora cena, ja ogólnie mam wrażenie, że część ich produktów ma zawyżoną cenę. Dlatego ja staram się trafiać na fajne oferty/zniżki itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie - mogłyby być tańsze, bo są zawartością jakby nieco lepsze od typowo drogeryjnych, ale mają też to i owo chemiczne, co im pewnie robi produkcję tańszą... tak gdybam ;)

      Usuń
  8. I've never heard of this brand before. It does certainly sound good for sure :-) No allergy is always good :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They started from selling by post and they have a chain of stores in malls now; they are from France.

      Usuń
  9. jak dla mnie w YR cena nie przekłada się na jakość, ale jeśli jesteś zadowolona to najważniejsze :D Ja obecnie mam tołpę nawilżającą z biedro, drugi słoiczek i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jakość nie jest najgorsza, ale mogłoby być taniej.

      Usuń
  10. Ja mam ten sam krem aktualnie. Był w promocji za całe 4, 99 euro. Może i nawilża ale jego zapach jak sama napisałaś jest jakiś dziwny. Ja nie kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwny, fakt, ale przebija tam coś drzewnego i wskutek tego mogłam ten zapach zaakceptować. Bo uwielbiam drzewne. Ten jest taki drzewny z czymś dziwnym i mocny.

      Usuń
  11. This sounds nice! I've been wanting to try something from this brand :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. I haven't tried this one yet, but I do use Yves Rocher from time to time :)

    OdpowiedzUsuń