niedziela, 17 maja 2015

Słit focie kocie ;)

Czeeeść :)

Dziś dla odmiany - nie recenzja ;) Osoby o niskiej tolerancji na słodkości będą miały wzrost ciśnienia, a słodkości lubiące - rozpłyną się w zachwycie. No chyba, że nie lubią kotów ;)

My z dzieckiem - przepadamy za. Mąż - miał alergię na koty, ale mieszkając z nimi jakimś cudem się jej prawie już pozbył. Odczulił się, czy co? Teraz już nasz kot nie kojarzy mu się przede wszystkim ze złowrogą, męczącą płuca sierścią ;) Na szczęście. Ufff :D

A teraz - uczta dla wzroku ;D Przygotowałam głosowanko, ciekawa jestem, które zdjęcie wygra. Oddajcie proszę po jednym głosie i zobaczymy :D Za tydzień ogłaszam kociego zwycięzcę :D

Fotki pochodzą z netu - zrobił je ktoś inny, niż moja persona ;)

Lubicie koty?

---

Hi there :)

Today there won't be any reviews for a change. If you aren't much sweetness tolerant, your blood pressure may rise, and if you like sweet stuff - you'll swoon :D Unless you don't like cats ;)

My son and me love cats. My husband had an allergy for cats and it somehow has almost passed by. After living for many years with cats his allergy decreased much. Nowadays he doesn't look at cats as a walking fur causing unpleasant sympthoms. Fortunately. Hooray! :D

And now - a feast for your eyes ;D I prepared a poll, I'm curious which cat will win. So vote for 1 cat of all ten and we'll see. I'm going to wait one week for results ;)

By the way, photos were taken by somebody else, not me.

Do you like cats?


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Po wybraniu numerku kociego zwycięzcy kliknijcie 'vote'.



Który kot jest najfajniejszy? Which cat is your favourite?
 
pollcode.com free polls


42 komentarze:

  1. I love cats! I have a cat of my own which I deeply love ^_^
    I've voted now ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, these are all so cute! I absolutely love cats :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka i ja kochamy koty... niestety zarówno Karola jak i mój mąż mają na nie alergię :( więc pozostaje mi wzdychanie do tych słodziaków ze zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo napastowanie kotów znajomych i nieznajomych, co z synem chętnie czynimy ;) A tak serio to współczuję tych wrednych alergii.

      Usuń
  4. Wszystkie piękne :) Niestety, mój facet ma alergię, poza tym często wyjeżdżamy, więc nie mogę sobie pozwolić na małego mruczka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No 4 didn't get my vote, but it sure looks like a very helpful cat :D
    We love cats and have 4 of them, all neutered males, two from shelters, one rescue and one tamed feral...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha kociak wieszający pranie jest mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, jestes niepoprawna kociara, podobnie zreszta jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, nie wiedziałam, że ty też!

      Usuń
  8. Bardzo lubię koty, zwłaszcza małe i psotne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love, love and love cats! Unfortunately, actually our house is too small for hosting a cat. :(
    Red and black cats are my favourites. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see.
      Reds are greats ;D I like them a lot too. I like them all.

      Usuń
  10. Koty są urocze :) Na studiach robię o nich projekt więc mam teraz dużo styczności z tymi istotami :) Ale czadu też potrafią dać w szczególności w nocy kiedy człowiek chce spać a kot woli robić inne rzeczy :P Ja głosuję na numer 6 :) Moja ulubiona cyfra a na dodatek kociak śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szósteczka urocza, mam takiego, co ma sporo bieli na sobie ;) Nasz jest dziwny ;D, bo śpi w nocy, dostosował się do ludzi.

      Usuń
  11. I love cats but I don't have one myself. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Voted!!! all the cats are so cute :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :) I'm glad you're safe after the earthquake in your country :)

      Usuń
  13. na koty mogę gapić się godzinami:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubiłam się z kotkami, dopóki nie znalazłam u siebie w garażu kotki z małymi. Została u nas, była niezwykle śliczna i inna od wszystkich kotków. Pech chciała, że trafił ją jakiś samochód, została nam teraz kotka, która lada dzień powiększy grono rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... miałam u siebie koty z ulicy, na ulicę je ciągnęło, a to niebezpieczna sprawa. Gdy się je chce powstrzymać, szaleją, są nieszczęśliwe.

      Usuń
  15. And you want me to choose?! I can't! haha! I love cats as well, adore them. Have sweet half siamese girl living with me and she scared me big time yesterday. An aggressive cat attacked her outside and "beat" her up. She shook her head once inside to get rid of the blood... it was EVERYWHERE. But she's ok now. But starteld but ok :-) My heart melts when seeing all that cuteness!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siamese? They're very pretty :) Sorry to read she got the wounds.

      Usuń
  16. The pictures are so sweet!! I love cats!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez chwilę pomyślałam, że napiszesz "my z córką lubimy, mąż ma alergię, więc pozbyliśmy się męża" :P
    4 bo śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Easy No6 because it looks like one of mine <3 <3 <3

    Cats are just way toooooo cute <3 I really do love cats so much. My husband and friends keep saying I'm treating the dog like a cat! I'm so used to cats though :-| ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This white cat is gorgeous! I noticed I pat dogs the way I do with cats and that doesn't fit!

      Usuń
  19. Jakie słodziaki <3 Jestem wielką kociarą i bardzo, bardzo żałuję, że obecnie nie mamy żadnego kotka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można napastować koty znajomych ;)

      Usuń