wtorek, 26 maja 2015

Pervoe Reshenie, Receptury Babci Agafii, organiczny krem pod oczy "Przedłużenie młodości" 35-50 lat :)

Witam was :)

Dziś - kremik pod oczy z serii Receptury babci Agafii, rosyjskiej zielarki ;) Naczytałam się tyle o babuszkowych kosmetykach na blogach, że postanowiłam je sprawdzić - akurat skończył mi się wcześniejszy krem pod oczy Rival de Loop z Rossmanna, z którego nie byłam zadowolona, bo gdy przypadkiem dostał mi się do oka, okropnie mnie piekło i łzawiło...


marka: Pervoe Reshenie
seria: Receptury babci Agafii
nazwa: organiczny krem pod oczy "Przedłużenie młodości" 35-50 lat :)
cena, pojemność: 12 zł plus koszt wysyłki z Polski/50 ml (cena po obniżce, regularna to 20 zł)
moja ocena: 8, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak


Kremik dociera w kartonowym opakowaniu:



Obietnice producenta:


Z notki na stronie internetowej:

Krem został stworzony na bazie receptur syberyjskiej zielarki Agafii Jermakowej. Składa się w 98% ze składników roślinnego pochodzenia. W skład kremu wchodzą autoryzowane, zgodne z europejskimi standardami organiczne ekstrakty i oleje zimnego tłoczenia.
Pozytywnie przeszedł testy w międzynarodowym ośrodku kosmetologii Ferrara we Włoszech i w Instytucie Naukowo Badawczym Rosyjskiej Akademii Nauk w Rosji.

W kremie zastosowano wyłącznie konserwanty spożywcze.

Krem posiada europejski certyfikat
ECO BIO COSMETIC – ICEA

Zalety produktu:
nie zawiera parabenów
sztucznych barwników
silikonów
alkoholu
syntetycznych ekstraktów
produktów pochodzących z przerobu ropy naftowej


skład: 
Aqua with infusions of organic extract of Cetraria Islandica Extract, Rhodiola Rosea Extract, Helleborus Caucasicus Extract, Artemisia Arctica Extract, Cetraria Nivalis Extract, Phyllodoce Coerulea Extract, Lathyrus Aleuticus Extract, Rubus Chamaemorus Extract, Rubus Saxatilis Extract, Vaccinium Uliginosum Extract, Empetrum Nigrum Extract, Octyldodecanol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Organic Parfum, Limonene.






Co ja na to?

Kremik ma lekką konsystencję, nieco lejącą, ale nie przesadnie. Wchłania się szybko i pozostawia skórę pod oczami dobrze nawilżoną i bardzo miękką. Zapach słabo wyczuwalny. Na pewno przypadł mi do gustu o wiele bardziej niż Rossmanowski Rival de Loop, ponieważ gdy przypadkiem dostał mi się do oczu, powodował łzawienie, ale bez pieczenia. Czy zlikwidował obrzęki? Trochę na pewno. Jestem naprawdę bardzo z niego zadowolona, a niska cena za dużą pojemność dodatkowo zachęca do zakupu :) Brawo dla babuszki ;)



---

Hello :)

Today an eye cream produced by a Russian brand that collaborates with a Russian herbalist named Agafia. The series of cosmetics they produce is named Grandma's Agafia Recipes ;) I often read about these Agafia products on Polish blogs and my Rival de Loop eye cream was finished so I decided to try out this Russian series - I wasn't satisfied with this Rival de Loop from Rossmann, my eyes were filled with tears and stinging when it accidentally got into them.


brand: Pervoe Reshenie
series: Grandma's Agafia Recipes
name: organic eye cream (35-50 years)
price, amount: 12 zloty plus shipping cost from Poland, 50 ml
my rating: 8, 5/10 pnts
would I buy it again? yes


This cream arrives in a paper box:



The ingredients:


Aqua with infusions of organic extract of Cetraria Islandica Extract, Rhodiola Rosea Extract, Helleborus Caucasicus Extract, Artemisia Arctica Extract, Cetraria Nivalis Extract, Phyllodoce Coerulea Extract, Lathyrus Aleuticus Extract, Rubus Chamaemorus Extract, Rubus Saxatilis Extract, Vaccinium Uliginosum Extract, Empetrum Nigrum Extract, Octyldodecanol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Organic Parfum, Limonene.

According to the note on seller's internet site, the cream was created using data given by a Siberian herbalist, Agafia Jermakowa. It consists in 98% of vegetal ingredients. The ingredients used here go well with European standards, there are organic extracts and cold pressed oils. The cream was tested in an international institute in Ferrara, Italy and in a Russian Academy of Knowledge - it passed the tests positively.

There are food preservatives in this cream. It got ICEA certificate, that means ECO BIO COSMETICS. It's advantages are: no parabens, artificial dyers, silicones, alcohol, synthetic extracts and products coming from reformulation of petroleum.



What do I think about this eye cream?

It has a light consistency, a bit runny but not much. It absorbs well and fast and leaves skin under my eyes definitely softer and well moistened. The scent is weak. This product definitely works well than this Rival de Loop from Rossman stores I have already mentioned, because the moisture is better and when the Russian cream came into my eyes, I had tears in them but no stinging. I also noticed my eyes were less swollen. I really like this product and the price is good compared to the amount - 50 ml is much. Bravo, babooshka! :) 

24 komentarze:

  1. I see this brand in our shops often, but I don't use it

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym zobaczyć co by u mnie zdziałał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład super, fajna sprawa, kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem naprawdę zadowolona, chyba najfajniejszy krem pod oczy, jaki miałam!

      Usuń
  4. Miałam kosmetyki do włosów od Babci Agatki i były świetne. Pielęgnacji twarzy nie próbowałam (jeszcze), a może być ciekawa - fajny,m naturalny skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, skład całkiem spoko. Z Agafii mam jeszcze szampon i balsam, na razie używam, zanim opiszę efekty.

      Usuń
  5. A ja akurat się rozglądam za fajnym kremem pod oczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten pasuje :) Nie spodziewam się, że przedłuży mi młodość ;), ale i skład ma przyzwoity i czułam, że coś zdziałał :)

      Usuń
  6. I've never used an eye cream like this before. I do like the packing :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle szukam jakiegoś "cudownego" specyfiku, który zlikwiduje moje cienie pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry krem pod oczy to podstawa, ja ciagle 'eksperymentuje', a ten chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórka taka mięciutka po nim, kremik lekki, no naprawdę spoko :)

      Usuń
  9. It sounds like a nice product...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is! I really take care about a good quality in my reviews, this one seems to be of a good quality - and nice ingredients!

      Usuń
  10. 50 ml kremu pod oczy? chyba bym go sto lat zużywała. Dla mnie już 20 ml pojemności to zdecydowanie za dużo na taki produkt. Znam produkty tej marki, jedna lubię bardziej, inne całkowicie mnie nie przekonały, ale i tak ciągle próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można się podzielić z mamą lub koleżanką ;)

      Usuń
  11. I love that it's organic! Sounds like a nice product :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I use it every day, still satisfied :)

      Usuń
  12. This sounds really nice! I keep meaning to try an eye cream :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're young, it may wait, I think, but maybe something light for a start?

      Usuń