piątek, 15 maja 2015

Organizer na płytki do 6x6 cm od Born Pretty Store :)

Witam was :)

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka z rzeczami do recenzji od Born Pretty Store. Do zrecenzowania wybrałam sobie m. in. organizer na płytki, który możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik.






Mam wersję bez logo ;) Organizer zapina się na napę, a wewnątrz znajduje się 13 koszulek, do których płytki wkłada się dwustronnie. Na stronie pisze, że jest ich 12, ale ja mam 13 :D, zatem daje to 26 miejsc do przechowywania płytek.


Wymiary koszulek to 6 x 6 cm, a wymiary zewnętrzne to 7, 5 x 8 cm.


A tak organizer wygląda z płytką w środku :)



Jeśli uważacie zatem, że macie bałagan w płytkach, może on wam się przydać :)


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

---

Hi :) Born Pretty Store sent me some stuff for my independent review again, so here we go with a stamping plates case for smaller stamping plates.





You can find this plate holder in Born Pretty's offer here: click.



I have a version with no logo ;) The case opens and closes with a press stud. There are 13 slots inside (the seller says 12 but I have 13), they are double-sided, so that makes 26 places for stamping plates together. The size of the slots is 6 x 6 cm and the outer size is 7, 5 x 8 cm.


That's how it looks with a stamping plate inside:



All in all it's a useful thing, so if you think you have a mess and no good place to store your plates, it may be handy :)



If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free :)





30 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki organizer:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przydatna sprawa, jeśli ma się dużo płytek.

      Usuń
  2. Sounds like a good idea for the stamping plates. And it's nice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If somebody has many stamping plates, they can make a mess, I'm talking about my own experiences. It's good to keep them in one place.

      Usuń
  3. tez juz powoli odczuwam brak czegos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's a great way of storing the plates!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ja jeszcze nie mam płytek ale zamierzam kupić bo są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ci już urośnie góra płytek, może okazać się potrzebny ;) Kiedyś trzymałam w pudełku, ale ciężko mi było znaleźć tę właściwą.

      Usuń
  6. Bardzo fajna rzecz i choć mam mało płytek to chciałabym mieć taki organizer?a drogi jest?

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę i swoim płytka sprawić takie mieszkanko😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mieszkały w pudełku, ale był chaos, bo były tam też np. cyrkonie.

      Usuń
  8. It looks a great idea for storing plates. Very practical! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, it's easier to find a proper plate this way.

      Usuń
  9. That does indeed look practical :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie to urocze:D przechowanie płytek stało się zacne;D

    OdpowiedzUsuń
  11. odkąd go mam, to płytki wreszcie nie walają się po szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z organizerami to jest tak, że można spoko bez nich, ale jak już są, to okazuje się, że jest większy porządek i łatwiej coś znaleźć ;)

      Usuń
  12. This sounds like a really nice little organizer :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh this looks so handy, Perfect for all the wandering plates! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. I should get one! Even though I'm not so big on stamping, I have accumulated some stamping plates over the years!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It makes your plates better organized, that's for sure.

      Usuń