środa, 20 maja 2015

Models Own, Microdots: zabawny!

Witajcie :)

Zrecenzuję wam dziś na szybko topper Models Own, Microdots. To matowe heksy w bezbarwnym lakierze.



ilość użytych warstw: 2
cena: ok. 25 zł + koszt wysyłki/14 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt

Sam topper jest bardzo fajny, kolorowe heksy są radosne i zabawne. Z aplikacją miałam trudności - heksy nie nakładają się równo: albo jedna włazi na drugą, albo zostają 'łyse' miejsca. Niemniej jednak topek jest ciekawy i niebanalny :)

---

Hello :)

Today I'm going to review a top coat by Models Own called Microdots. There are colourful hexes in a clear nail polish.



number of coats used: 2
price: 25 zloty plus shipping/14 ml
my rating: 7, 5/10 pnts

This topper itself is very lovely, these hexes are funny. Application wasn't easy: the hexes can lay one on another and leave bald spots that aren't easy to fill in. This nail polish is interesting though, cheerful one!





Użyłam/I used: Essence, I Love Berlin, I'm a Berliner; Models Own, Microdots; Sally Hansen, Complete Salon Manicure, Back To the Fuchsia


A tu starsze mani i Microdots na lakierze Color Club, Right On:
And here an older mani and Microdots on Color Club's Right On


50 komentarzy:

  1. toper uroczy podobają mi się kropy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropy mnie też się podobają, często i gęsto ;)

      Usuń
  2. Ale śliczne. A jakie długie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś chciałam mieć ten lakier, ale zastąpił mi go idealnie tańszy odpowiednik My Secret, Nail Art, nr. 222 Playful Dots ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że znalazłaś tańszy zamiennik. Kiedyś może poszukam składu My Secret, bo na stronie Models Own brakło mi info co do Microdots. Jeśli miałyby mniej więcej podobne, no to już w ogóle ekstra!

      Usuń
  4. Ładne kolorki ;) nie wiem czy bym umiała funkcjonować w takich długich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie lubię mieć krótkich - kwestia przyzwyczajenia...

      Usuń
  5. You kow this would be the perfect birthday mani! It's cute and festive!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pazury a la kocica ;)) energetycznie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej świetnie prezentuje się na pazurkach, najbardziej podoba mi się ostatnie połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostatnie mani jest bodajże z zimy ;)

      Usuń
  8. It's a fun and kind of "happy" glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglada, ostatnio bardzo lubie takie toperki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I właśnie zawsze mnie w takich topach drażni to, że te "dodatki" nie nakładają się równo. No ale zdobienie zdecydowanie z ich użyciem wygląda radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele nie nakłada się równo... ale miałam też wiele, z którymi nie było problemów. Ten akurat nie nakładał mi się łatwo.

      Usuń
  11. Ta druga wersja bardziej przypadła mi do gustu, to moje kolorki, no i zdobienie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Color Club taki bardziej w niej neonowy ;)

      Usuń
  12. podoba mi się ten topper,nie pogardziłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tych kropkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. That is so cool! At first I thought you made all the dots yourself :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śnią mi się po nocach te Twoje piękne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Microdots is gorgeous and it goes well with so many colors!

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze mi się podobały te mikro kropeczki, ale właśnie obawiałam się jakości malowania

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the multicolour glitters! It suits you well :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This is such a fun, bright mani ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wygląda ten topper :)

    OdpowiedzUsuń