sobota, 2 maja 2015

Miss Sporty, Oh My Gem, 004 Blue Fusion: oj, nieeeee...

Cześć :)

Dziś pokażę wam lakier, którego krycie nie przypadło mi do gustu... wykończenie zresztą też nie bardzo.



marka: Miss Sporty
kolekcja: Oh My Gem
nazwa: 004 Blue Fusion
ilość użytych warstw: 4
wykończenie: brokat w żelowej bazie
pojemność, cena: 7 ml/ok. 8 zł
moja ocena: 6/10 pkt

W tealowej bazie kryją się niebieskie drobiny brokatu. Kiepskie krycie i końcowy efekt na paznokciach zniechęciły mnie do tego lakieru... W efekcie po zrobieniu zdjęć poszedł do zmycia, jakoś źle się w nim czułam. To drugi z tej serii, oprócz czerwonego, który mnie nie przekonał... ale lakiery Miss Sporty o błyszczącym wykończeniu z reguły lubię :)

Macie?

---

Hello :)

Today I'm going to show you a nail polish that wasn't well opaque and I also disliked its finish...



brand: Miss Sporty
collection: Oh My Gem
name: 004 Blue Fusion
number of coats used: 4
finish: glitter in a gelly base
amount, price: 7 ml/about 8 zloty
my rating: 6/10 pnts


There's blue glitter in a teal base. I was disappointed with the opacity and how this nail polish was looking like on my nails. I removed it after taking photos, I didn't feel comfortable in this one. The previous one from Oh My Gem series, in a red shade, hadn't convinced me either, but I often like Miss Sporty glossy nail polishes.

Have you got Blue Fusion?




 uchwyt trochę podniszczony, bo miałam trudności z otwarciem buteleczki i musiałam kombinować ;)
the handle is destroyed a bit because I had difficulties with opening the bottle ;)

52 komentarze:

  1. mam złoty z tej serii i nakładam go gąbeczką na paznokcie,bo też musiałabym nałożyć 3 warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam, czerwony miał chyba lepsze krycie niż niebieski, złotego nie miałam.

      Usuń
  2. Mam z Essence taki niebieski w zelowej bazie ale do krycia pełnego wystarczą 2 warstwy i wygląda super na innych lakierach. Szkoda, że jest już wycofany ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi się wtedy nie chciało kłaść go na inny kolor bazowy, a teraz już go nie mam. Do żelowych kanapek by się nadawał...

      Usuń
  3. Mam dwa lakiery z tej serii i złoty jest super , nie pamiętam już czy dwie , czy trzy warstwy krycie, ale jakoś nie przysporzył mi kłopotów

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiem, że na zdjęciach nie wygląda źle - powiedziałabym nawet, że podoba mi się, szkoda, że jest taki problematyczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości błyszczy i nie wygląda źle, ale jakoś mnie nie przekonał kolor bazowy tego lakieru i to, jak przebijał spomiędzy brokatu. Ale to tylko moje upodobania, innej osobie może bardziej się spodobać, kwestia gustu.

      Usuń
  5. Może pomalowany na całych paznokciach wyglada nie najlepiej (kojarzy mi się z bombką na choinkę) Chyba też bym nie najlepiej się czuła w takim mani. Ale może w połączeniu z innym kolorem (nie takim brokatowym) prezentowałby się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Too bad you didn't like it, but I like the look of it! I'm always a blue polish lover :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good to know you're a blue polish lover!

      Usuń
  7. Całkiem ładny ten lakier... tylko ja ogólnie nie przepadam za lakierami tej firmy. Szkoda, że taki problematyczny, bo wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet lubię, ale kremowe. Tu sama się zaskoczyłam kryciem, bo kremy z reguły kryły mi dobrze. Fajnie, że ci się podoba :)

      Usuń
  8. wygląda nieźle, piękna głębia koloru

    OdpowiedzUsuń
  9. It's too bad that the opacity wasn't very good, I like how it looks on your nails :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach mi się podoba! Może na jakiejś bazie? Do kanapkowania....

    OdpowiedzUsuń
  11. It's interesting that the base is teal, it sure comes out very blue, and the photos show that nicely...
    Its a pity you didn't feel comfortable wearing it..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess that's because of the teal base that was still visible after using so many coats.

      Usuń
  12. Na zdjęciach wygląda super:) a nie próbowałaś położyć na niego jakiś stempelków?może lepiej wtedy byś się czuła z nim na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciało mi się kombinować, raczej staram się odchudzić kolekcję.

      Usuń
  13. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie na zdjeciach wyglada extra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na zdjęciu ładnie wygląda a Ty marudzisz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że się podoba na zdjęciach :D

      Usuń
  16. love the blue shade but too spark-ly for me. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess I'm not as much for glitter as I used to be either.

      Usuń
  17. na zdjęciach wygląda bardzo fajnie - mi się podoba :) choć nie miałam z nim do czynienia w realu, więc jeśli krycie jest nie za fajne, pewnie się nie skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że na zdjęciach wyszedł przyzwoicie ;D

      Usuń
  18. ilość warstw niestety na nie, ale wg. mnie wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I actually think it looks pretty good :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear Aneta, from the photos you've taken this nail polish seems not so bad as you said. But I know what you mean when a nail polish is not confortable!
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fortunately it doesn't look too thick - but how much nail polish disappeared from the bottle! Yeah, I didn't feel comfortable but this polish can find its fans, why not?

      Usuń
  21. I like it. It's a pretty blue :-) Miss Sporty do some nice polishes :-)

    Shame you didn't like it, because it looks good on you I think :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bad me, bad! :D I guess it's the combo of a teal base together with the blue glitter that made me feel somewhat uncomfortable.

      Usuń
  22. Jakoś tak średnio mi się podoba, chyba bym się na niego nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go z wymiany i bardziej podobał mi się w buteleczce, niż na paznokciach...

      Usuń
  23. wow, what an awesomeness *.*

    OdpowiedzUsuń