wtorek, 5 maja 2015

Lilypad, Ruby Slippers: zawsze chciałam czerwone holo...

Witajcie :)

Czy kiedyś nadmieniałam, że zawsze miałam ochotę na czerwone holo? Colorowo wypuściło Jak mus to mus, ale marzyło mi się holo z mocniejszym efektem i kiedyś, przy okazji zakupu płytek zgarnęłam jeden lakier Lilypad. To zdecydowanie najdroższy lakier w mojej kolekcji, biorąc pod uwagę koszty wysyłki, ale jestem z niego naprawdę zadowolona i nie potrzeba mi na chwilę obecną więcej takich holo - jeden a porządny starczy, już naprawdę dużo mam lakierów :)





marka: Lilypad
nazwa: Rubby Slippers
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: holograficzne
cena: 10, 95 euro + koszt wysyłki
moja ocena: 9/10 pkt


Czerwień w Ruby Slippers jest malinowa, a efekt holograficzny i rozproszony, i tęczowy, w zależności od tego, jakie światło pada - w trakcie robienia zdjęć było słabe słońce, a tęcze potrafią mieć mocny fioletowy odcień. Czas schnięcia to ok. 20 minut. Po dniu noszenia nie miałam wytartych końcówek ani odprysków (jestem osobą, której lakiery w zdecydowanej większości nie trzymają się dobrze; a to szybko ścierają mi się końcówki, a to pojawiają się odpryski). Co bardzo też w tym lakierze cenię, to formuła wolna od pięciu szkodliwych składników; ostatnio przykładam coraz większą wagę do składu lakierów.

Jak wam się podoba to holo?

---

Hi :)

Have I ever mentioned that I always wanted to have a red holo? Colorowo released Jak mus to mus and I have it, but I wanted something with a stronger holographic effect, so I bought one Lilypad nail polish when I was ordering stamping plates. This lacquer is the most expensive nail polish I own, taking the shipping price into the account. I'm very satisfied with this nail polish and for the time being I'm not planning to buy more: my wish came true and I don't feel the need for others, I already have many polishes.




brand: Lilypad
name: Ruby Slippers
number of coats used: 2
finish: holographic
price: 10, 95 euro + koszt wysyłki
my rating: 9/10 pnts


The red in Ruby Slippers is raspberry-like and the holographic effect is scattered or linear, depending on the light - there were weak rays of sun during taking these photos and rainbows can be purple here. The drying time is about 20 minutes and lasting time on my nails was very good, no chips or wiped off tips during one day (and most of nail polishes don't last long on me, they wipe off or chip off rather fast). What I appreciate in this nail polish a lot, is the formula that doesn't contain 5 harmful ingredients and I started to have a look and watch out for bad chemicals more. 

Do you like this nail polish?











w cieniu/in the shade:




50 komentarzy:

  1. It is amazing! I do not have a red holo, and this one looks like it has everything to be loved!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's made the impression on me too, pretty holo!

      Usuń
  2. oh wow this color looks amazing on you!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice holo and love the name too.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooh! I should have got this one the last time I bought polishes! Must remember it for the next time! Gorgeous polish!

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się marzy prawdziwe czerwone holo, ale jeszcze na takie nie trafiłam :/ ostatnio ideałem wydał mi się Colors by Llarowe "My Little Corvette", ale o ile na zdjęciach wygląda na czerwony, to dziewczyny w komentarzach piszą często, że na żywo jest bardziej różowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat mieli na stanie ;) Jest czerwony, wpada czasem w taką jakby truskawkową czerwień. Nie jest to ciemniejsza czerwień wampa, tylko taka radośniejsza.

      Usuń
  6. Hi dear Aneta! What a pretty red holo!!! It is stunning!
    Have a serene evening,
    kisses,
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek ;) U mnie tak różnie z tymi lakierami bywa ; holosie, które najwięcej mi się podobają, niezależnie z jakiej firmy ścierają mi się najszybciej, Miracle Gel z SH trzymają mi się ok 9 dni , gdzie innym odpadają już nawet po 2 dniach, a lakiery Wibo z kolekcji Extreme Nails, które dosyć długo ogólnie schną trzymają się nawet do 5 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to ładnie się na tobie trzymają! Na mnie dobrze trzyma się Colour Alike, niezależnie od wykończenia, a-england, holosie ogólnie raczej dobrze, ale żaden nie wygląda na praktycznie nowy dłużej niż 2, max 3 dni.

      Usuń
  8. It's really pretty and looks great on you. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :))) This nail polish is special for me :)

      Usuń
  9. That is a beautiful polish!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It is such a stunner - I love it!

    OdpowiedzUsuń
  11. I want a red holo too ;)
    This one is really pretty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is! There"s sthg in these red holos ;)

      Usuń
  12. This looks really pretty, I love red polishes :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, marzy mi się czerwone holo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czerwone paznokcie i usta. Zresztą widać na zdjęciu u mnie na blogu. Niezłe pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń