piątek, 8 maja 2015

Lakier termiczny Born Pretty Store nr 104/Thermal nail polish Born Pretty Store nr 104 :)

Witam was :)

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka z rzeczami do recenzji od Born Pretty Store. Do zrecenzowania wybrałam sobie m. in. lakier termiczny nr 104, który możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik.






Buteleczka zawiera 6 ml lakieru; do krycia były mi potrzebne 2 warstwy, które wyschły w ok. 10 minut.

Pędzelek w tym lakierze był dobrze przycięty; wygląda on tak:




Lakier jest fioletowy, a kolor zmienia na różowy. W momencie, kiedy robiłam zdjęcia, na dworze było ok. 15 stopni i przez cały czas miał fioletowy kolor; zmienił go na różowy w bardzo ciepłej wodzie:




Tu efekt już w stanie zaniku ;)






Z tego, co widzę, prawdopodobnie ten lakier będzie ładnie zmieniać kolor w upały - reaguje na wyższe temperatury. Może stanowić ciekawą bazę pod nail art. Odcienie mi się podobają :) Do tej pory z termicznych miałam tylko Ferity, z którego nie byłam zadowolona, bo kiepsko krył i okropnie śmierdział, tu jest o wiele lepiej!



Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

---

Hi :) Born Pretty Store sent me some stuff for my independent review again, so here we go with a thermal nail polish nr 104.




You can find this polish in Born Pretty's offer here: click.



That's how the brush looks like (it was well cut):




This nail polish base colour is purple and it was like this outside, with the weather around 15 degrees of centigrade. It doesn't change in cold water, but it changes in warm water: it becomes pink then.

I needed 2 coats for opacity and they were dry in about 10 minutes.


after a few seconds of dipping fingers in a warm water:



outside, the effect had almost disappeared:




and a base shade again :)




From what I see, this nail polish will probably change its colour during hot days in the sun as it reacts for warm water. It can be a great base for a nail art (I did some stamping on it to show you another time). So far my experience with thermal polishes was Ferity, but it had worse opacity and was too smelly, Born Pretty polish is better and I like these shades :)



If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free :)






46 komentarzy:

  1. Fajny motyw z tymi zmianami koloruuuu :) Twoje paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba lakier i pazury :D

      Usuń
  2. very nice colour and changing effect!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda interesująco :) może sobie zamówię któryś kolorek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj - ten akurat dobrze kryje i ciekawy jest ten fiolet bazowy.

      Usuń
  4. This is such a beautiful thermal, I love the colours and the transition pictures look amazing! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. SZukam jakiegoś spektakularnego termicznego, może popatrzę w BPS, ten jest niezły, ale róż mi nie pasi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest też moim zdaniem fiolet z niebieskim.

      Usuń
  6. What a beautiful nail polish! I'd like to try something like that! It's a funny nal polish
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie lakiery termiczne ;)
    to twoje paznokcie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzisz super lakierek , ja jeszcze nie mam termicznego a bardzo bym chciała a ten jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to polecam - szczerze, bo miałam też Ferity, ale gorzej krył. No chyba, że chcesz na początek spróbować coś tańszego niż BP.

      Usuń
  9. ja nie przepadam za takimi lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy efekt ;) kurcze mam gdzieś chyba jeden termiczny lakier od Allepaznokcie, ale czarny i jakoś nie wypróbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny? Ciekawe, w jaki inny kolor przechodzi.

      Usuń
  11. mam termiczny z allepaznokcie i co zauwazyłam? Lewa ręka jest bardziej chłodna niz prawa ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. I do like a thermal polish and this one has a good change. Both colours are nice :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale smieszny:) Choć nie powiem kolor ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. That looks like a cool colourshift!

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie zmienia kolorki- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh I love thermals. Polishes that you keep looking at. Pretty one!

    OdpowiedzUsuń
  17. This sounds nice, I think that the colours are really pretty :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Very interesting nail polish! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooh, a thermal!! I love thermals! This one has a really change of colors!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super efekt, uwielbiam lakiery termiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I prefer thermal polish with different finish (shimmer etc) but this one is not bad at all!

    OdpowiedzUsuń