niedziela, 31 maja 2015

Kwieciście ;)

Hej hej :)

Pora na wolne od recenzji dla was i dla mnie ;) Ponapawamy się dziś widokiem co atrakcyjniejszych kwiatków, kwiatuchów i kwiatuszków, co wy na to? Pora roku bardzo temu sprzyja :)

Ciekawa jestem, które zdjęcia zdobędą wasze głosy, a także które gatunki są waszymi ulubionymi :) Zapodam zdjęcia typowych kwiatków rosnących sobie wdzięcznie w glebie, na drzewach, na łąkach, a nawet wielki kwiat z jadalnymi pestkami ;) A może zrobicie jakieś mani z którymś egzemplarzem z foty?

No to jedziem z kwieciem ;)

---

Hey hey :)

It's the high time to take a day off from reviews, for you and for me ;) We're going to admire some attractive little flowers, normal-size flowers and huge flowers, that contain some delicious things to eat! The spring time makes for it :)

I'm wondering which photos will get your biggest admiration and which species of flowers is your favourite one. I'm going to post photos of a typical flowers growing in soil, on trees, in meadows and so on. Maybe you'll do a manicure with some of these flowers or colours?

Here we go with the flower flow ;)


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.


8.

9.

10.

11.

12.


Które zdjęcie najbardziej ci się podoba? Which photo do you like the most?
 
pollcode.com free polls




P.S. Psim zwycięzcą z fot ubiegłotygodniowych jest ten pan/ta pani?
---
The cutest dog poll results: this man! Or maybe a woman?


27 komentarzy:

  1. ja wielbię frezje:D nie ma jej na foci;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma, ale może jakaś inna się podoba? ;) Lubię zapach frezji.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, miałam z nich bukiet do ślubu ;)

      Usuń
  3. Te z bąbelkami zdecydowanie najładniejsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. I had to go with #9, I love the colours of the bubbles :) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. So hard to choose, they are all so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kwiatuszki :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Number 2...but all the flowers are so beautiful =)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to w ogóle kocham kwiaty i już szykuję sobie te doniczkowe na balkonie, żeby mi całe lato umilały widok za oknem no i w domu uwielbiam żywe kwiaty w wazonie. Najlepiej tulipany i róże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany i róże ja też, jak najbardziej!

      Usuń
  9. Kiedyś uwielbiałam zrywać maki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki i w ogóle polne kwiaty, chabry, ja też ;)

      Usuń
  10. Some pretties. I voted for No9 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. NUmber 6 is very beautiful and so is the 11. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, these are all so pretty! I had to go for number nine though :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń