sobota, 9 maja 2015

Golden Rose, Matte Satin, nr 207 i stemple lakierem Essie, Penny Talk :)

Hej :)

Dziś ostempluję lakier Golden Rose :)




marka: Golden Rose
nazwa: Matte Satin nr 207
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: satyna
cena: ok. 8 zł/11, 5 ml
moja ocena: 7,5/10 pkt


Ładny to lakier, jeśli ktoś lubi takie wojskowe odcienie. Ja lubię :) Schnie szybko, dobrze kryje, na moje oko może nadać się do stempli. Jestem na tak! 

Stempelki zrobiłam lakierem Essie, Penny Talk i podobała mi się ta kombinacja kolorystyczna. Płytka, której użyłam, to nowość - Born Pretty BPL-016 :) Zapraszam do oglądania :)

---

Hey :)

Today I'm going to show you a Golden Rose nail polish that has been stamped :)



brand: Golden Rose
name: Matte Satin nr 207
number of coats used: 2
finish: satin
price: about 8 zloty/11, 5 ml
my rating: 7, 5 pnts/10


It's a pretty nail polish if you like such finishes and military shades. Me - yes. It's well opaque, dries fast, I guess it may work well for stamping. I'm for it!

I stamped on it using Essie's Penny Talk and liked the colour combination. The stamping plate I used is a new Born Pretty, BPL-016. Welcome to watching :)













39 komentarzy:

  1. I love the final result, it's so classy!

    OdpowiedzUsuń
  2. That's a gorgeous pattern on your thumb!! I really like the colour of Penny Talk too :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I like this pattern too, it looks like a wallpaper.

      Usuń
  3. It is a lovely shade and a rather nice stamping!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the way you combined the stamping and base color :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienie jest bardzo ładne,ale ten lakier do mnie nie przemawia niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zgniłki na paznokciach nie każdy lubi ;) Ja akurat nawet dobrze się w nich czuję :)

      Usuń
  6. ładne stemple,jednak to totalnie nie moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam, ty lubisz pastele ;)

      Usuń
  7. Ale fajny ten GR, ostatnio podobają mi się takie zgniłki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajny! Uwielbiam wykończenia Matte Satin od GR, a ten tu choć zgniły, to atrakcyjny :D

      Usuń
  8. I love the colour! Your stamping looks wonderful :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak, o ile sam kolor lakieru mnie nie zachwycił, to sposób w jaki położyłaś na nim wzorki już tak, ładnie to po prostu wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice nails dear Aneta, the stamping gives light to the nails!
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  11. RAZEM TO WSZYSTKO IDEALNIE SIE ZGRYWA, JEDNA SAM KOLOR LAKIERU CHYBA NIE DLA MNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, że ma trochę przeciwników, trochę sympatyków ;) To niełatwy odcień, ale czasem nosiłam ciuchy w podobnych kolorach, tak że jestem przyzwyczajona ;)

      Usuń
  12. Kolor sam na paznokciach nie podoba mi się, ale już ze zdobieniem jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zestawienie, Essie do stempli bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  14. I haven't seen this GR shade before :). Looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you found out something new on my blog :)

      Usuń
  15. The base is fantastic! So is the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I do like this Golden Rose :)

      Usuń
  16. Nice nail art!! The stamping looks so good on this base! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting colour and nice stamping :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny lakier i super wygląda ostemplowany :D

    OdpowiedzUsuń