wtorek, 19 maja 2015

Essence, Colour Flash Mascara: turkusowo-zielony tusz do rzęs :)

Witam :)

Lato idzie :D No to odkurzyłam kolorową mascarę, która na szczęście po kilku miesiącach odstawienia na bok jeszcze się nie posypała ;)



marka: Essence
nazwa: Colour Flash
cena: ok. 12 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak, tylko może dla odmiany w innym kolorze


W sumie to jestem zadowolona z tego tuszu. Kilka warstw, powiedzmy 2-3, daje mocno widoczny turkus na rzęsach, a do tego maskara naprawdę dobrze się na mnie trzyma. Cena przystępna, szczoteczka gęsta, takie lubię:





To Essence nie zostawia grubych grudek i jedyny mankament, to że po kilku godzinach turkusik może się odbić pod okiem, więc trzeba uważać ;) 

Nie jestem zawodową makijażystką i zapodam wam na szybko robiony, nieprecyzyjny makijaż oka, w efekcie vintage :D, bo bez niego sine oko wygląda jeszcze bardziej nieciekawie ;) Ale co tam, chodzi o to, byście zobaczyły efekt z kilkoma warstwami tuszu.




Powiem wam, że w rzeczywistości wygląda to o niebo lepiej, fajnie, kolorowo, odjazdowo :D Co więcej, producent podaje, że tym tuszem można barwić sobie włosy - nie próbowałam ;)

Lubicie kolorowe tusze?

A teraz - niespodzianka! Mój nowy kształt paznokci :D




---

Hello :)

Summer is near :) I dug out a turquoise mascara that was lying unused for a few months. Fortunately its consistency hasn't changed :)



brand: Essence
name: Colour Flash Mascara
price: about 12 zloty
my rating: 7, 5/10 pnts
would I buy it again? yes, but maybe a different colour just for a change :)


I'm satisfied with this mascara. A few coats - let's say 3 - give a very bright turquoise shade to my lashes. In addition, this mascara lasts really well on me. The brush is thick - I like such ones, and the price is affordable.






Colour Flash doesn't leave big clumps and the one problem I have with it are turquoise stains that can appear after a few hours of wearing it so I have to be careful ;)

I'm not a professional make-up artist so I'm going to show you not precise and quickly 'done' eye with this mascara on - in a vintage effect because the normal photo looks even worse with dark shadows around my eyes ;P But whatever, what I want to achieve is you to take a look how it looks like on lashes.




I can tell you that it was looking much better in reality - lovely, colorful, fun! The producer says this mascara can also be used on hair.

Do you like colourful mascaras?



And now - surprise! The new shape of my nails :)





52 komentarze:

  1. Ooh I love the new nail shape, so elegant!! I'm not bold enough to try coloure mascara (I rarely even wear "normal" coloured mascara lol) but I love the colour!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the new shape a lot, too, and I wasn't sure how I'd feel in it. I'm glad you like the colour of this mascara :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądają Twoje paznokcie w takim kształcie! Koniecznie pokaż je jeszcze umalowane! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wrzuciłam posta, że już nie maluję... Alergia na formaldehyd i być może jeszcze inne składniki lakierów, zniszczyła mi dwa paznokcie, dała różne inne alergiczne objawy wziewne... Ale mam bodajże 2 mani w nowym, jeszcze nie dopracowanym kształcie, kiedyś wrzucę ;)

      Usuń
  3. Ładne oko.... I bez zmarszczochów ;) a kształt paznokci super! Czekam na pomalowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej do Jagodowej ;) Zmarszczochy są, ale chyba jeszcze nie takie złe ;)

      Usuń
  4. Genialnie wyglądają rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprędce robione, ale czasem lubię takie ponosić ;)

      Usuń
  5. Jakoś nie przepadam za kolorowymi tuszami :) Strasznie ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie.A z tuszem można zaszaleć w lecie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor maskary prześliczny, jednak u siebie na rzęsach toleruję jedynie czarny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już styczność z kolorowymi tuszami ale jednak czarne są jak dla mnie niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę czarne, kolor jak naturalne rzęsy.

      Usuń
  9. Wyglada bardzo ciekawie, tak wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz miałam niebieski tusz, ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś malowałam rzęsy niebieskimi tuszami, może czas do tego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też. Nie ma to, jak czarny, ale czasem można zrobić sobie odmianę ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam kolorowe tusze, szczególnie latem :) Zaintrygowałaś mnie nim na tyle, że wybiorę się na zakupy i może uda mi się go upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooh, I need to try a colored mascara! This one looks so cool :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you need to try a coloured mascara :D

      Usuń
  14. nigdy nie mialam kolorowego tuszu, ale widze, ze Twoje rzesy wygladaja extra :)
    Fajne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jednak jestem fanką czarnego tuszu :)
    Paznokcie piękne <3 Do moich niestety pasuje jedynie kwadratowy kształt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam z kwadratów na takie, trochę mi się już nudziły kwadraty, a przy okazji złamania paznokcia najlepiej było zmienić kształt na obecny :)
      Też najbardziej lubię czarne tusze.

      Usuń
  16. It's a really pretty colours and looks great on you :-D

    I like the shape of your nails and they look good :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like this new shape a lot and I'm surprised :O

      Usuń
  17. Ciekawie wygląda taki tusz na rzęsach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Kiedyś kolorowe tusze kojarzyły mi się nieco tandetnie, a teraz - bardziej odjazdowo. Wszystko zależy od reszty - ubrania, reszty makijażu...

      Usuń
  18. Hi dear Aneta, I love the effect of this mascara on your eyes!!! It's so pretty, it enlarges your sight a lot!!! =)
    Have a serene evening,
    kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  19. This sounds lovely! I've been wanting to try something from Essence lately. Also, your eyes are so pretty!
    I love the shape of your nails, too :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the new shape of your nails!

    OdpowiedzUsuń
  21. I have never used colored mascaras, but the color of this one is nice. :)
    I like the new shape of your nails! :D
    I have also thought to change mine one day but still I can't abandon of the square shape

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe it will be easier for you when you break your nail the way changed shape will save the look somehow, this accident made me do it faster ;)

      Usuń
  22. Paznokcie masz cudowne, a kolorowych tuszy nigdy nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Raz na jakiś czas można zaszaleć z rzęsami :) Fajnie to nawet wygląda.
    Twoje paznokcie w tym kształcie są obłędne! Myślałam, że podobają mi się twoje kwadraty, ale... zmieniłam zdanie. I nie musisz w sumie malować (podła alergia!), na golasa prezentują się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jakże mi miło, że na golasa super :D

      Usuń
  24. Nice mascara! I use colorful ones all year long ;D (very rare I wear black)
    This nail shape looks good on you! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, bardzo lubię kolorowe tusze raz na jakiś czas, głównie latem :D A pazurki świetne, bardzo mi się u wszystkich podobają migdały, sama może się kiedyś skuszę na zmianę kształtu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jakoś nie chce mi się na razie wracać do kwadratów, trudno je utrzymać w takim stanie, by się brzegi nie zawijały, jeśli lubi się długie...

      Usuń