czwartek, 7 maja 2015

Essence, All About Candies Eyeshadow, 02 candies, czyli cukierki pudrowe :)

Cześć :)

Dziś pora na cienie do powiek od Essence, których używam już od dłuższego czasu. Na początku opakowanie prezentowało się mniej więcej tak:



a teraz tak :D


Jak widać, używam, a napisy raczyły się zetrzeć ;)


marka: Essence
nazwa: All About Candies Eyeshadow, nr 02 candies
cena: ok. 15 zł plus wysyłka
moja ocena: 7, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie?: raczej tak


Te cienie kupiłam, bo bardzo spodobały mi się pudrowe, pastelowe odcienie. W sumie najlepiej mi w żółtym, różowym i fioletowym, ewentualnie zielony, bo brzoskwinka i niebieski solo nie pasują do mojego typu urody. Cienie są napigmentowane w różnym stopniu, chyba najmocniej zielony i niebieski - to, co wam pokażę na skórze dłoni, to kilka maźnięć jednego koloru pacynką - no właśnie, której nie dają w zestawie i to na minus. Czy te cienie się na mnie trzymają? Średnio, ale na moich oczach mało co przyzwoicie się trzyma... Nie jest w każdym razie źle ;) Nawet bardzo mocno się nie osypują. Producent twierdzi, że mają wykończenie od matu przez shimmer do metaliku, ale jakoś metaliku w nich nie widzę.






Macie cienie od Essence? Jakich marek lubicie używać?

---

Hey :)

Today - a review of Essence eyeshadows. I've been wearing them for some time and at the beginning the box was looking like this:




and now it looks like this :D


brand: Essence
name: All About Candies Eyeshadow, 02 candies
price: 15 zloty plus shipping
my rating: 7, 5/10 pnts
would I buy it again?: I suppose yes



So you see I really use them and these inscriptions managed to disappear ;)




I bought these eyeshadows because I like these shades a lot; they look like powder pastel candies. I look the best in the yellow one, besides the pink, purple and green look okay on me and the blue and peach one don't go well with my skin tone. These eyeshadows aren't very strongly pigmented and what you'll see on my hand are two-three smears with an eyeshadow applicator; ah, the set of eyeshadows doesn't contain such an applicator and that's a disadvantage. How these last on me? So-so, but very little eyeshadows last quite well on my eyes... They aren't bad nevertheless. They don't pour down too much. The producer claims their finish is matte to shimmer and metallic but I don't see much metallic in any of them.





Have you got Essence eyeshadows? Which eyeshadows do you use?

28 komentarzy:

  1. so great :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :)
      P. S. I ask you not to leave links to your blog, the next time the post may be removed...

      Usuń
  2. Nie używałam nigdy... Mam sleek i make up revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione cienie to Sleek,kolorki piękne,ale jestem jakoś uprzedzona do marki Essence,nie kojarzy mi się z dobrą jakością niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzymają się na mnie jakoś najgorzej, ale najlepiej też nie ;)

      Usuń
  4. jakoś średnio mi się podobają te kolory ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. They are really sweet and girly!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do you use a base underneath your eye shadows? That might make them pop more and last longer on your lids :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I do; I guess the short time may be connected with my type of eyelids.

      Usuń
  7. Beautiful shades! I don't have any Essence. I'm using mostly my Urban Decay Naked 1.

    OdpowiedzUsuń
  8. These look nice! I've been meaning to try something from Essence for ages, I'll I've tried is a polish :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They have some decent polishes; actually I even like their finishes; of course I met those that needed too many coats but it happens with many brands. Their polishes usually last quite well on me.

      Usuń
  9. Dla mnie trochę za blade kolorki, na moich oczach kompletnie nie byłoby ich widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mi uwierzyć na słowo - widać je! A ten niebieski to wręcz jak dla mnie za mocno.

      Usuń
  10. Hi dear Aneta! I've never bought Essence eyeshadows but I've seen this palette in a shops together with another palette with darker shades and I have to admit that it have tempted me. The same day I decided to buy the Wet n Wild palette so.... !
    Thanks for sharing your opinion.
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mowy nie ma :D Napatrzyłam się w necie na profesjonalne makijaże, moje ślepia i to w makro? :o

      Usuń
  12. They look really nice and have a nice finish on your hand. Pretty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glad you like them! A person at my age can look good in pastels, they make the face look brighter and younger.

      Usuń