niedziela, 24 maja 2015

Do serca przytul psa :D

Hej :)

Dziś - kontynuacja słit foci. Były koty, będą psy, albowiem w domu mym lubi się zwierzaki :) Psy też, choć nie mamy żadnego, głównie ze względu na niechęć do przymusowych spacerków... Poza tym mój syn trochę się boi szczekania niektórych - a oddać psa z takiego powodu to jak nic zrobić mu krzywdę... więc nie mamy. Choć gdy młody dorwie zaprzyjaźnionego psa, nie może się od niego oderwać :D

A tak w ogóle, to bardziej z was kociarze czy psiarze? 

Post z dedykacją dla Ananki, która dorwała niedawno słodkiego psiaka - jakoś dogaduje się on z kotami ;)

Który najsłitaśniejszy? Robimy głosowanie? Fotki nie moje, ale cudne!

---

Hello :)

I planned a continuation of sweet photos for today :D This time there won't be any cats, but dogs, because we like animals in my home :) Dogs too, we don't have any though. I guess the main reason is dislike for walks as an everyday often duty, also my son is a bit afraid of barking sometimes - and to give a dog away because of such reasons is to harm the animal deeply, so we don't have one. When my son plays with a well known dog, he can't stop though :D

Do you prefer dogs or cats?

This post is with dedication to Ananka who decided to give home to a cute dog :) and he somehow manages to live with cats ;)

Which do is the cutest? Choose one and then we'll do the voting. Photos aren't mine, still great :)



1.

2.

3.

4.


5.

6.

7.

8.

9.

10.



Wiecie, który kot zwyciężył w głosowaniu? Ten odjechany stwór :D, choć inne deptały mu po kocich piętkach ;) i były blisko wygranej :) Też na niego zagłosowałam :)
---
By the way, do you know which cat has won in our poll? This crazy cat, the others were close though, breathing down his neck, close to the victory ;) I voted on him/her :)




Po wybraniu jednej fotki z numerem, zaznaczcie go poniżej i kliknijcie "vote" :)
Który pies jest najsłitaśniejszy?/Which dog is the cutest?

nr 1
nr 2
nr 3
nr 4
nr 5
nr 6
nr 7
nr 8
nr 9
nr 10





Poll Maker

35 komentarzy:

  1. No ja jestem zdecydowana fanka psów :-)sama mam małego kundelka,który jest już z nami od ponad 8lat i nie wyobrażam sobie życie bez psa,moje dzieci go uwielbiają(choć on niekoniecznie lubi jak go napastuja:-P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię psy! i mam w pamięci kilka, które kochałam - psy dziadków na przykład. Były przecudowne i jako dziecko lubiłam brać je na spacery.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie, ale jak tu nie lubić też psów? ;)

      Usuń
    2. psy są kochane i w ogóle ale to kotki mają swe charaktery i uparte nastroje i to piękne jest!:D

      Usuń
    3. Mam takiego uparciucha i kociego wymuszacza ;D

      Usuń
  3. I love both dogs and cats - but cats are so unique, so having to choose I say: Cat!

    OdpowiedzUsuń
  4. #10 is my fav! Looks like a small wolf)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. My z synem też zagłosowaliśmy na 2, jeden głos od dwóch osób :)

      Usuń
  6. Hi dear Aneta! The pic I prefer is the number 8! I love dogs! !!!
    Btw which is the nail polish by Maybelline similar to the holo by Flormar?
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's Colorama from the older version, Twinkling Toffee.

      Usuń
  7. I'm more of a cat person but these dogs are sooo cute!! No 1 is my favorite :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są, aż ciężko było wybrać jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie psiaki😊 ja mam w domu dwa i za tydzień jadę na drugi koniec Pilski po trzeciego😊 co ja zrobię, że tak lubię zwierzaki. Zastanawiam się nad zostanie m DT ale to jak moje panny nieco podrosną 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możecie sobie na to pozwolić, to czemu nie? ;) Domy tymczasowe to super sprawa.

      Usuń
  10. Lovely pictures!! My favorite is n 10! It's so adorableeee!!! *w*
    I prefer cats but I like dog too.

    OdpowiedzUsuń
  11. Psiaki <3 Uwielbiam zwierzęta! Wszystkie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. These are all so cute! I think I'll have to go with number 10, though :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. I voted for number 4. I love both dogs and cats :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One of the dogs I admired was looking similar to nr 4!

      Usuń
  14. Voted for #3, he is so cute ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. No7 for me, just so cute :-D Thanks for the post to me :-D

    I've always been a crazy cat lady but I do love all animals! And having a dog is so different from cats!!! I'm enjoying it and liking going out for walks, it's very calming and there are lots of places to walk him where I live.

    The cats are slowing coming round, each day a time though :-)

    I think you are right about having a dog then having to get rid of it. It's not good for the animal at all. But I think I'd prefer that than the people who are cruel and lock the animals up and starve them :-( There has been an increase in that recently I've noticed over here :-( At least at the shelters they are safe and well looked after.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great you have lots of places to take him for a walk! Here, where I live, there's no park or forest nearby.
      Love and being such a faithful friend is great in dogs' characters. They are often so friendly. I can bet you'll have a great friend :)

      Usuń
  16. Jestem zdecydowanie kociarą, always and forever, ale psiaki też uwielbiam, a te są takie słodziutkie <3

    OdpowiedzUsuń