środa, 13 maja 2015

Color Club, Over the Moon: drogo, ale warto!

Macie ochotę na tęczowe holo? Zdjęcia z czasów, gdy miałam najdłuższe w życiu paznokcie ;) Teraz mam w ogóle inny kształt, pokażę wam kiedyś je gołe ;)




marka: Color Club
seria: Halo Hues
nazwa: Over the Moon
ilość zastosowanych warstw: 2
wykończenie: holograficzne
cena: ok. 45 zł/15 ml


Te lakiery nie należą do tanich, ale jeśli chcecie spektakularnych tęcz, macie je jak w banku. Banku lżejszym o wasze 45 zł ;)
Czas schnięcia to ok. 10 min. W świetle dziennym, w trakcie słonecznego dnia, w domu też widać efekt holo, oczywiście słabszy. Świetny to lakier, gaśnie w cieniu, zapala się w słońcu - jak żarówka. Trwałość w porządku. No co ja mogę... 9 pkt na 10, dałabym więcej, gdyby odcień niebieskiego w cieniu był ciut bardziej nasycony.

Co o nim powiecie?

---

Do you want a holo with rainbows? These photos were taken during the times I had the longest nails in my life ;) Nowadays I have them in a different shape, I'm going to show it in the future ;)




brand: Color Club
series: Halo Hues
name: Over the Moon
number of coats used: 2
finish: holographic
price: about 45 zloty/15 ml


This nail polish isn't cheap, but if you want rainbows, you have them - sure as your money in the bank. Bank account. Bank account that will be poorer ;)

The drying time is about 10 min. The holo effect is still visible at home during a sunny day, but of course lighter. This nail polish is great, it lights in the sun, goes out in the shade, not completely though. Lasting time is OK. What can I say more? I give it 9 out of 10 points, I'd give more if the blue was more vivid in its hue in the shade.

What will you say about this nail lacquer?


w cieniu/in the shade:

56 komentarzy:

  1. W cieniu tak sobie mi sie podoba, ale w sloncu wielkie WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu wymiata, a z tego co pamiętam, nie były to najsilniejsze promienie.

      Usuń
  2. Piękny miałam kiedyś podobny tylko bardziej w fioletowych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł w słońcu jaki efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like it a lot! Very nice shade! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dałabym tyle. Nie lubię nawet takich kolorów lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenią się ;) Tyle da przede wszystkid fanka holo o linearnym efekcie, bo Polska w nie uboga ;)

      Usuń
  6. drogo jak na lakier,ale efekt wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię, kiedy lakier tyle kosztuje... ale efekt w słońcu jest mega!

      Usuń
  7. coz moge powiedziec- przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I can't resist to Color Club holos, they're amazing! Every time I see swatches of them, I can't believe at how gorgeous they are.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Each one of this holo series is stunning!

      Usuń
  9. rewelacyjny :) marzy mi się któryś... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear Aneta, it doesn't matter if you have different nails now, of course in the photos you're showing here they're super long...but at a certain point, at least for me, it's impossible to mantain nails too long because I can't do anything!!! Anyway, this nail polish is adorable, it' indicated for this period of the year!
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitely holos show their prettiness the most during spring & summer days :) It's a matter of being used to the length, I think, I almost feel naked with short ones ;)

      Usuń
  11. mam wszystkie z tej kolekcji i one maja najlepsze holo chyba ze wszystkich holo ktore probowalam!

    OdpowiedzUsuń
  12. This really is a stunner :-D I love it :-D

    Lol I'd be so much richer if I wasn't into nail polish! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad it made an impression on you! Lol, don't we all, women, buying too many things ;)

      Usuń
  13. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back)

    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    Cześć :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę, ale następnym razem nie zostawiaj u mnie adresu swojego bloga - post będzie usunięty...

      Usuń
  14. Super jest. Szkoda, że te ceny takie. Może kiedyś...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena regularna z deczka zniechęca ;)

      Usuń
  15. na Halo Hues nie żal grosza, bo są boskie! w ty roku kupiłam wreszcie ten niebieski i jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli potwierdzasz urodę z doświadczenia :D

      Usuń
  16. Faktycznie, efekt powala:) A jakie piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo :) ja mam na razie tylko jasny fiolet, ale miło by było mieć całą kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. It is such a gorgeous Polish and the rainbow is stunning!

    OdpowiedzUsuń
  19. This sounds really nice, I love the colour and the effect it gives :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  20. can you see me drooling here ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowne holo, zakochałam się <3 Faktycznie miałaś mega długie paznokcie, łał :D

    OdpowiedzUsuń