czwartek, 14 maja 2015

Avon, Advance Techniques, Supreme Oils, Shampoo With Nutri 5 Complex + Conditioner :)


Hej :) Poopowiadam wam dziś o pewnym szamponie z odżywką do kompletu ;)




marka: Avon
nazwa: Advance Techniques, Supreme Oils, Shampoo With Nutri 5 Complex - szampon do wszystkich typów włosów
cena, pojemność: ok. 10 zł plus koszt wysyłki, 250 ml
moja ocena: 7/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? nie




Skład znajdziecie na zdjęciach w tym blogu: klik, bo na mojej buteleczce, jak widzicie, go brak. Jest SLS i alcohol denat., co w praktyce może ponoć podrażniać skórę głowy czy wywoływać rozdwajanie włosów - ja rozdwajania nie doświadczyłam, świądu skóry też nie, ale prawdopodobnie pojawił mi się lekki łupież :( - ponieważ odkąd zaczęłam stosować ten szampon na zmianę z innym, który go nie powodował, coś zaczęło mi się niestety pokazywać... Dlatego buteleczkę zużyję i więcej nie kupię (w zasadzie już zostały resztki na dnie).

Zapach szampon ma przyjemny, migdałowy, z jakąś taką mroczniejszą nutą. Buteleczka elegancka, sprawia wrażenie wykonanej ze skóry ;) Konsystencja szamponu w sam raz, dobrze się pieni (no, skoro  w składzie i sodium laureth sulfate i sodium lauryl sulfate, pieniące się jak ta lala, ale mogące działać alergicznie na co wrażliwszą skórę głowy...). Co do efektu, moje włosy sprawiały wrażenie, jakby były gęstsze, a co do przeciążenia, może minimalne, w sumie akceptowalne.






Do kompletu miałam odżywkę:



marka: Avon
nazwa: Advance Techniques, Supreme Oils, Nutri 5 Complex, Intense Radiance Treatment (odżywka nadająca połysk)
cena: ok. 12 zł/ 50 ml
moja ocena: 5, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? nie


Skład tej odżywki możecie poznać dzięki linkowi, który podałam wam wyżej; ja znów nie miałam go napisanego na buteleczce. Z niepożądanych składników jest np. paraben, phenoxyethanol, zresztą nie na wszystkich się znam ;) Odżywka jest rzadka, nie zaobserwowałam jakiejś znaczącej poprawy w kwestii połysku, a że ma małą pojemność i wysoką jak na nią cenę, no to jestem trochę rozczarowana, tym bardziej, że szampon w połączeniu z nią sprawiał, że było mi trudno doczesać włosy.

Nie są to złe kosmetyki, zwłaszcza szampon, włosy ładnie po nich wyglądały, ale ze względu na ten śladowy łupież mówię "nie".

Znacie?

---

Hello:) I'm going to tell you a story about a shampoo and a conditioner ;)



brand: Avon
name: Advance Techniques, Supreme Oils, Shampoo With Nutri 5 Complex for all hair types
price, amount: about 10 zloty/250 ml plus shipping cost
my rating: 7/10 pnts
would I buy it again? no




You can find ingredients on this blog, as my bottle doesn't have them written. There's SLS and alcohol denat. that can cause scalp irritation and split hair ends but I didn't notice any of these symptoms. Unfortunately probably because of this shampoo or a conditioner from this series I got a slight dandruff. That's why I'm going to use this bottle till the end (in fact, it's almost empty now) and won't buy it again.




The shampoo is pleasantly scented, almonds with a dark note to them. The bottle looks elegant and as if it was made of leather. The consistency is OK and this Avon makes a nice foam - considering there's sodium laureth sulfate and sodium lauryl sulfate it's no wonder, but they aren't much needed substances as they are detergents that can irritate more sensitive scalps... When it comes to effect, I had an impression my hair looked as if I had more of them ;), the shampoo didn't make them too heavy (maybe very slightly). 


I also had a conditioner from the same line:


brand: Avon
name: Advance Techniques, Supreme Oils, Nutri 5 Complex, Intense Radiance Treatment
price, amount: about 12 zloty/50 ml
my rating: 5, 5/10 pnts
would I buy it again? no




You can read ingredients from the photos in the site I've already linked: my bottle doesn't have them written. There's a paraben and phenoxyethanol when it comes to unneeded ingredients, besides I don't know each one of them ;) The conditioner is runny and actually it doesn't seem to do much with the promised shine, so taking the price and amount into the account, it didn't wow me. My hair after using this shampoo and treatment was hard to brush.

These two aren't bad cosmetics, my hair was looking well after using them, but I say no because of these traces of dandruff.

Do you know these two?

28 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam ani szamponu ani odżywki do włosów z avonu, choć innych kosmetyków używam. No ale może trzeba by wypróbować coś innego niż na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ten szampon to jeszcze nawet mogę od biedy polecić, a nuż nie zrobi ci łupieżu, bo poza tym jeszcze obleci, ale ostatnio zdecydowanie wolę choćby Yves Rocher... on cenowo oscyluje koło 10 zł, zatem nawet podobnie.

      Usuń
    2. A próbowałaś jakieś inne odżywki do włosów z avonu, które sprawdziłaś i są godne uwagi?

      Usuń
    3. Tak, ale wieki temu, pewnie już dawno nie mają ich w ofercie. Z tego, co pamiętam, obciążały mi włosy, miałam szybko wrażenie, że są nieświeże. Mam też tak np. z większością Pantene, Herbal Essences.

      Usuń
  2. przydatne informacje podalas ,dzieki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampony Avonu mają często takie opinie, ja kocham szampony Khadi i teraz mam balsam myjący Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś może wypróbuję coś z Sylveco, na razie skusiłam się na babcię Agafię w saszetce ;) jakkolwiek by to nie zabrzmiało ;D

      Usuń
  4. I have never tried Avon's hair products, but I surely wouldn't buy a conditioner that made my hair difficult to brush :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't like when it's hard to do this, argh!

      Usuń
  5. I haven't tried Avon at all. I think I should stay away from these two though :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony z Avonu maja średnie opinię, nie kuszą mnie, ale mam już drugi raz świetne serum w postaci olejku na rozdwojone końcówki i jest świetne, to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to potwierdziłaś, że z szamponami szału raczej nie ma ;) Mam zdrowe końcówki, więc nie potrzebuję takiego specyfiku, ale to info może się przydać czytelniczkom - dzięki :)

      Usuń
  7. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do kosmetyków do włosów z Avonu, mają fajne perfumy w ofercie ale moim zdaniem to tyle dobrego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet i te perfumy są powiedzmy, takie sobie, robione na takiej jakby charakterystycznej dla Avonu bazie. Moim zdaniem te starsze były lepsze.

      Usuń
  8. a ja myslalam, ze maja calkiem calkiem produkty- swietna recenzja kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też tak myślałam, dopóki nie zaczęłam wczytywać się w skład. Wczoraj patrzę, a ich żel do higieny intymnej, co na opakowaniu ma być delikatny, ma w składzie SLS, drażniący detergent.

      Usuń
  9. That doesn't sound like an ideal product for the scalp...

    OdpowiedzUsuń
  10. It's too bad about the dandruff! Otherwise it sounds nice :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agreed. But the conditioner seems so-so to me.

      Usuń
  11. odżywkę nawet bym wzięła przetestować ale reszty nie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest jakaś taka... no, nijaka moim zdaniem.

      Usuń
  12. I've not seen this advertised over here in our Avon booklet! I tend to buy the cheap Avon shampoos. I never really pay attention to my hair that much *blushes* I just wash and dry it! I've never had any problems with the Avon shampoos. The only shampoos that have dried my scalp were Head & Shoulders and Pantene - both expensive makes and never worked well with me :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantene makes my hair too heavy and looking fast as if it wasn't washed... When I started reading about ingredients, my jaw had dropped. Many shampoos, soaps contain the same chemicals that f. ex. liquid for cleaning the floor etc. And nail polishes do contain some potentially toxic or irritating skin/respiratory track ingredients. That sucks.

      Usuń
  13. This is a good common sense blog. I am very glad to read this.
    Welcome to Green Herbz 2014 Potpourri Herbal Spice

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, w sumie nie miałam nigdy żadnego produktu do włosów z Avonu, jakoś się nie złożyło, muszę coś w końcu wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń