sobota, 4 kwietnia 2015

Trochę layeringu, trochę saran wrapu - na fuksjowo!

Witajcie :)

Mam dziś dla was manicure z użyciem dobrych kilku lakierów. Kombinuję sobie z OPI i ich Sheer Tints, bo ciekawią mnie rezultaty, jakie można dzięki nim osiągnąć; tym razem użyłam Be Magentale With Me. Sięgnęłam też po topper Nicole by OPI, She's Lily Something (różowy shimmer i gwiazdki) i przypomniałam sobie holograficzny brokat od Colour Alike. Może daruję wam opis, co kładłam na co, bo jeszcze mi tu uśniecie ;) Co sądzicie o efektach?




---

Hello :)

I have a manicure made with a few nice nail polishes for you today. I'm still layering OPI's Sheer Tints and am still anxious about results I may achieve. This time I used Be Magentale With Me. I also dug out Nicole by OPI topper, She's Lily Something (a pink shimmer with pink stars) and Colour Alike's holo glitter, Los diamentos. I think I'll skip the description what I put on what because you may fall asleep ;) What do you think about the effects?








OPI, Hotter Than You Pink; Barry M, Nail Paint, Fuchsia; El Corazon, Matte Effect nr 160; OPI, Be Magentale With Me; Colour Alike, Los diamentos; Nicole by OPI, She's Lily Something; Sally Hansen, Insta-Dri



37 komentarzy:

  1. Piękny kolor i ten brokat z gwiazdkami idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. It really is a nice effect and mani. I love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo lakierów użyłaś ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. No te gwiazdki mnie urzekły,świetne mani jakby niebo ale różowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam róż na paznokciach, ale zwykle maluję je klasycznie, bez żadnego ozdabiania. Z tego co widzę chyba czas to zmienic, bo Twoje prezentują się na prawdę ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowe rozgwieżdżone niebo ;) Wesołych Świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :)
      Coś jest na rzeczy w tym, jak interpretujecie to mani :)

      Usuń
  7. This is such a pretty mani! I love the little stars :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piekny ten roz!!! gwiazdki tez fajne =))

    OdpowiedzUsuń
  9. That is a bold and beautiful polish - a pick-me-upper color, love it!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak jakiś szałowy indie lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Here it's cold and rainy and I really needed a bright, colorful and happy manicure like this! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. It's a really great topper, the Nicole by OPI!

      Usuń
  13. I have no words, the result is lovely!!!!

    OdpowiedzUsuń